Hakutulokset

  1. Suklaa

    Toivotonta..? 9 kk lasta pitää nukuttaa KAUAN.

    Sen verran vielä lisään, että poika ei siis mitenkään "pelkää" omaa sänkyään eikä huuda jos herää sieltä. Iloisena hän useimmiten herää unien jälkeen, mutta nukutus vain on vaikeaa... Sen verran kovasti hän mönkii unissaan, ettei voi jättää yksin meidänkään sänkyyn nukkumaan jos hän siihen...
  2. Suklaa

    painajaisia omasta lapsesta?

    Siis, äiskä83, sun äitis oli jättänyt sut autoon ja kuinka se poika oli sinne autoon päässyt? oliko ovikin auki? Kauhee juttu.
  3. Suklaa

    Toivotonta..? 9 kk lasta pitää nukuttaa KAUAN.

    Meillä on sellainen ongelma, että poika on ilmeisesti tottunut siihen, että hänet nukutetaan AINA ja kaikille unille samalla kaavalla: Ensin otetaan syliin tiukasti ja istutaan siis sängyn reunalla. Pojalla on tutti suussa ja pehmolelu sylissä, jota sitten hiplaa siinä samalla kun häntä...
  4. Suklaa

    8kk mittoja (poikien)

    Meidän poitsu oli 8kk:n ikäsenä 8080g ja 73,7cm. :heart:
  5. Suklaa

    Poika- ja tyttövauvojen erot?

    Niin joo, eikä voi sanoa et pojat ois "helpompia". Yleensä kun on tyttö ensimmäsenä ja poika seuraavana, sanotaan et poika ois helpompi. mutta kun on poika ekana ja sit seuraava on tyttö, onkin tyttö usein se helpompi. eli tästä voi päätellä et hyvin usein eka lapsi on se vaikeampi. Niin, ja...
  6. Suklaa

    Poika- ja tyttövauvojen erot?

    Mulla on myös poika. Oon kyllä kuullut et pojat oppis motoriset taidot yleensä aiemmin kuin tytöt. Mutta työillä taas puhe jne. kehittyis aiemmin... mut varmaankin aika yksilöllistä.. Kuinka vanha poika sulla on ja mitäs se sitten jo osaa? =)
  7. Suklaa

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Minä kans! Itse 03/85, avomies 05/85 ja poitsu 09/06 ja Seinäjoelta. :wave:
  8. Suklaa

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Molemmat 22v, lapsi 9kk, yhdessä 3 v
  9. Suklaa

    Hätäkaste nimet

    Meil oli papereissa Aada ja Anton. Poika tuli, joka kastettiin Anton Juho Joakimiksi. :heart:
  10. Suklaa

    Mikä vaimossa ärsyttää eniten

    Olipas kamalaa, melkein ku musta oisit kirjotellu... En oo tiennytkään olevani niin hirveä... :(
  11. Suklaa

    Mitä söitte tänään?

    ja tietysti oikein hyvä vihreä salaatti lisukkeeksi. Nam!!! Niin, ja maissia...
  12. Suklaa

    8kk yökkäilee syödessä

    Siis tätä tapahtuu, kun poika syö ruokaa, jossa on selviä paloja, ei muuten. on myös tullut ruoka ylös pari kertaa, jos on syönyt paljon...
  13. Suklaa

    milloin vauvalle tyyny

    Vauva sai ohuen tyynyn ollessaan noin puoli vuotias, mikä on kuulemma ihan hyvä ikä. Ei kovin paljon nuoremmalle kannattaisi vissiin antaa... Mutta poju kyllä nukkuu sen tyynyn kanssa, vaikka joskus herääkin jalkopäässä. Luulen, et se on sille parempi, kuin ei tyynyä...
  14. Suklaa

    Miksi korviketta tarvii lämmittää?

    Ei siitä mitään haittaa siis ole, vaik antaisikin huoneenlämpösenä
  15. Suklaa

    Miksi korviketta tarvii lämmittää?

    Ja hyvin on maistunut! =)
  16. Suklaa

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Täältä löytyy Anton Juho Joakim. Ainoastaan Juho tulee meidän molempien suvuista, muut keksittyjä. Miehen puolella myös ruotsinkielisiä sukulaisia. =)
  17. Suklaa

    Minkä nimisiä ovat lapsenne ja mikä tulisi nimeksi jos teille tulisi vielä 1tyttö ja 1poika?

    Anton on poikamme. Seuraava poika olisi joko Lukas tai Alex. Tyttö olisi varmaan Aada.

Yhteistyössä