Hakutulokset

  1. O

    Mikä se Hannan "ylläri" oli?

    Josta joko tykkää tai ei??? En mä vaan huomannu mitään uutta ja ihmeellistä!!!
  2. O

    miten asutte?

    Miehen omassa talossa toistaiseksi. Alkuvuodesta päästään tenavien kanssa mun rivarikolmioon... =)
  3. O

    "Mulla on toinen mies"

    Ei siis oikeesti oo... Juttu on näin: Me erotaan miehen kans kun ei kumpikaan enää rakasta toista. No, niin monen ihmisen mielestä EI SAA OLLA NIIN ITSEKÄS et tommosen syyn takia eroaa, varsinkin kun on 2 lasta 4v ja 10kk. Siis haloo!! Mä oonkin nyt muutamalle sanonut, että mulla on toinen...
  4. O

    Entäs äitejä, joilla lapset 2002 ja 2005??

    Vilma 12.07.2002 Luukas 01.12.2005 :heart: :heart:
  5. O

    Hätäkaste nimet

    Esikoisella Veeti Mikael tai Vilma Maria - Tuli Vilma Maria Mikaela Toisella Onni Aukusti tai Oili Louna Marjatta - Tuli Luukas Mikael :heart: :heart:
  6. O

    E-Plaisten tapaamisesta..

    Ja minä kiinnostunut. Seinäjoelta. Kiinalaisessa mahtavat sapuskat! :wave:
  7. O

    4-vuotiaan mitat

    Oltiin kuopuksen kans nlassa ja mitattiin samalla tuo 3,5v esikoinen. Oli 100 cm ja 16 kg. Tyttö siis. :heart:
  8. O

    2002 SYNTYNEET VAUVAT JA KUUKAUSI MUKAAN!

    Esikoinen, tyttö, heinäkuun 12. :heart:
  9. O

    tarviiko 3-vuotiaan osata numerot?

    Ei tarvi vielä 3-vuotiaana osata. Mutta onneksi ei äitiysneuvolassakaan kysytä äidiltä numeroita, mulla kun tuppaa jotenkin tuo numeropolitiikka olla ihan oppositiossa, joka kuukausi mennään miinuksen puolelle kun ei niitä numeroita osaa hahmottaa... :p
  10. O

    kihomatoriesa

    Päiväkodissa jo puol vuotta ollut kihomatoja, mutta en oo ainakaan meillä vielä niihin törmännyt. Vai olenko? Kertokaa, miten hyvin madot erottaa vai erottaako niitä esim. kakkasta tai takapuolesta? Jos meillä niitä vaikka onkin... Kiitos. :whistle:
  11. O

    millä rv synnytit?

    tyttö 40+5 poika 41+3
  12. O

    Tytölle nimi

    Jos tuo pojanjässikkä olisi ollut tyttö, olisi hän saanut nimekseen Oili Louna Marjatta. Vaan tulipas siitä sitten Luukas Mikael... Louna ehdottomasti!!! :heart:
  13. O

    -05 syntyneet

    Poika 01.12.05 ja Seinäjoelta
  14. O

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    Tyttö 3260 g ja 49,5 cm, rv 40+5 ja poika 4420 g ja 54 cm, rv 41+2
  15. O

    Paikkakuntagallup

    Ja seinäjokiset myös täällä... :wave:
  16. O

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Meillä Vilma Maria Mikaela (3,5v) ja Luukas Mikael (2kk) :heart:
  17. O

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    Äiskä Seinäjoelta ilmoittautuu. Tenavat Vilma 3,5v ja Luukas 1,5kk. Kovasti terveisiä Ytarolaisille... :wave:

Yhteistyössä