Hakutulokset

  1. D

    Miten järjestitte ekaluokkalaistenne aamut? Jos isä + äiti töissä eikä sukulaisia/apuja lähellä.

    No meillä alkuun tein ekaluokkalaiselle aamupalan valmiiksi, mutta osaa nyt jo itsekin ottaa :) Herää oikeaan aikaan ja lähtee omatoimisesti. Yhdessä vaiheessa oli koulusta myöhästelyä, mutta lähtee nyt hiukan aikaisemmin. Pojalla on puhelin ja soittaa aamulla kun on lähdössä ja jos ei kuulu...
  2. D

    Eksän tyttöystävä leikkasi lasten hiukset!

    Noh mun ex leikkasi nyxänsä toimesta tytön hiukset...ja vedin herneet pikku nenääni! Minulta ei kysytty.....noh tää oli näitä tempauksia kun mun nenälle yritetää hyppii!!ja hiukset sitten pilalla..eri asia jos ammattilainen leikkais luvan kans...ja koen jotenkin et minä päätän...koska mulla...
  3. D

    Oliskohan mukavaa olla kaunis?

    Noh omasta mielestäni en nyt ihan niin kaunis ole, mutta itsetuntoa löytyy ja kroppakin kahden lapsen synnyttäneelle unelma...niin ei valittamista :) Näytän 10v nuoremmalta ja on kiusallista kun alaikäiset kundit yrittää iskeä :)vaikka kivaahan se on !!
  4. D

    Juu ne olivat meidän lapset

    Kyllä nyt paikallisjunas pitää osaa käyttäytyy! Penkeis kyl pitäis istuu nätisti ihan oman turvallisuudenkin takia ja en miekää haluis kuulla pentujen mekastamista pienes tilas...ei oo kyl liikaa pyydetty et ees sen pienen matkan jokainen käyttäytyis nätisti. Hiukan kunnioitusta kannaihmisiä...
  5. D

    Mikä sinun ammattisi on?

    Hoitsu :)
  6. D

    Uusperhekuvioissa väite, että rakastaa toisen lasta kuin omaansa on valetta!!!!!!!!!!!

    Noh näkyy tuo ex ainakin nyxänsä lapsia rakastavan enempi ku omiaa... :/
  7. D

    Mikä hyvä viini viedä tuliaisiksi?Punaviini pakko olla.

    chileläiset ja italialiaset toimii, itse tykkään Zenato Ripassa Valpolicella Superiore ja Zenato Valpolicella Superiore mut vaikee sanoo mistä kukakin tykkää :)
  8. D

    G: haaveita ja tulevaisuuden suunnitelmia

    Valmistua maisteriks ja ehkä siitä vielä ylöspäin :) Rakentaa isompi omakotitalo ja lapsille menestystä ja onnea elämään. Ja ne häät, hmmm sitä päivää en tosin tuu näkeen ;) koska unelmieni mies ei mee naimisiin koskaan ja elää tällä hetkellä suhteessa...enkä haluu kenenkään väliin ...eli voin...
  9. D

    Oliko lastenhankinta sinulle itsestäänselvyys?

    En halunnu, mies kinus ja ku sai nii läks uuden akan matkaa:)
  10. D

    Miksi ylipainoonen ihminen ei saisi käydä pikaruokapaikassa syömässä?

    Siks, et jotain rajaa sentäs pitää ol !!Hei haloo kandee laihduttaa oikeest ettei tuu hankaluuksii !
  11. D

    mitä läski saa tehdä??

    EI saa tehä mitää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  12. D

    Miksi autossa on hansikaslokero?

    Mun hansikaslokero jäähdyttää juomat :)
  13. D

    Avioeroasianajaja

    Mul oli kyl maailman paras!! Kalliiksihan se tuli, mut kannatti....sehän riippuu ihan mistä päin Suomea asut :)
  14. D

    Antaisitko alaikäiselle tyttärellesi `luvan`harrastaa seksiä miehen kanssa?

    Vittu mun tytär ei tarvii multa lupaa harrastaa seksiä!!
  15. D

    Jos perustaisit yrityksen, niin minkä?

    kahvila, tai konsulttitoimisto ;-)
  16. D

    Kyllä tyttöjen kanssa on vaikeampaa kuin poikien

    Kannattanee ottaa yhteyttä perheneuvolaan, se on käsittääkseni atrkoitettu alle 16v lapsille. Siellä kartoitatte tilannetta, ennen kuin tapahtuu pahempaa...sitten se avun perille saaminen onkin jo huimasti vaikeampaa. Tsemppiä! Mitä tulee tuohon perhekodissa asumiseen, sitä en voi suositella...
  17. D

    Minkälaisia lastenohjelmia eskarilaiset katsoo?

    Galaxi, Bakugan, Kekseliäs Kaisa, Suomen pelkokerroin jne
  18. D

    164cm pitkät, paljonko painatte ja oletteko tyytyväisiä?

    162cm/53kg ja tasalukuun ois kiva päästä...mut vaikeeta se kyl o :)
  19. D

    Nainen, vastaisitko kyselyyn?

    1. 30+ 2. Olen kasvissyöjä, maitotuotteet kuuluvat ruokavalioon. 3. Tekee mieli 24/7 ja saan orgasmeja 4. Pidätkö huolta terveydestäsi? Miten? Liikuntaa pääsääntöisesti joka päivä ja vitamiieja silloin tällöin purkista :) 5.Viimeks 138 6.Syömishäiriö

Yhteistyössä