Hakutulokset

  1. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    yks kuumeilija täällä. mistä johtuu? olen niin sanonut ettei enää ellei jotain mielenhäiriötä tule..
  2. T

    Kunnan velvollisuus järjestää päivähoito, työajoista huolimatta..

    Olen itse ollut lomittajana. Yhden lapsen kanssa sain järjestettyä aamu sekä iltahoidon mutta nyt kolmen lapsen kanssa eivät hyväksyneet asiaa koska kävisi lapsille liian raskaaksi. en oikein itsekään vielä ymmärrä selitystä. no,ainoaksi vaihtoehdoksi jäi se että isovanhemmat tulivat hoitamaan...
  3. T

    ikuinen puheenaihe..lapsiluvusta

    Olen saanut 4 lasta 2.5v:ssa. Nyt kaksoset 1v7kk. Sovimme miehen kanssa alkuvuodesta kun oli hieman raskasta että enää ei meille tule. Laitoin kierrukan. Olen vuoden ollut työelämässä ja lapset vasta 2kk pph:ssa. Nyt alkaisi taas kotielämä maistua. Vauvakuume iskenyt. En tiedä mistä tämä johtuu...
  4. T

    Pahinta, mitä lapsellesi on tapahtunut kotona?

    Tyttö tippui 2v. rappusista ku imetin kaksosia alhaalla ja kodinhoitaja haki tytön yläkerrasta. Ei ollu lukinnu porttia = ( ja alkoi ottaa lakanoita sängystä ni tyttö oli sil hetkel jo kieriny pää edel alas n.20 askelmaa. mitään ei tapahtunu.
  5. T

    osaatteko neuvoa sivua jossa voisi katsoa kolikoiden arvoja

    muutamia euroja arvot. jos vuosi sinne tänne ni muutama nolla perään. harmi.
  6. T

    Pahinta, mitä on tapahtunut lapsesi hoitopaikassa

    Ei mitään viel. (koputtaa puuta) Ovat olleet nyt 2kk pph:ssa.
  7. T

    osaatteko neuvoa sivua jossa voisi katsoa kolikoiden arvoja

    mäkin haluun tietää. mulla jotain 1800 luvun rahoja, sain papalta joskus
  8. T

    Mistä te löydätte kaksosille..

    Ostan kirpputorilta ja uutena. meillä tyttö ja poika, ei haittaa vaikka ei olis samanlaisia. tytöt kyllä puen samanlaisiin kun lähdemme juhliin.
  9. T

    Monta kummia lapsillanne?

    Meillä kummeja 8. Lapsia kolme.
  10. T

    Miten kertoa lapsille papan kuolemasta?

    :hug: Otan osaa! Itse kertoisin että pappaa ei ole enää. Sitten vastaisin vain niihin kysymyksiin mitä itse osaavat kysyä. Jos lapsi ei vielä puhu kunnolla niin lapsen kielellä kertoisin että on poissa.. vaikeeta.. Tarkoitan että noin pienen lapsen ei tarvitse tietää sen enempää kuin haluaa...
  11. T

    Tulin just kotiin ja vein vajaa 3v hoitoon

    Mä "nautin" sairaslomasta. Pikkuvarvas murtui eilen. nyyh. sattuu aikast paljon kun kenkä jalas. Aamulla menin töihin mutta passittivat kotiin kerta oli jo tuo lääkärintodistus. Lapset hoidossa, joten siksi tähän aikaan koneella.
  12. T

    Koiranpennun nimi ehdotuksia?

    Bessi tai Jeni olis mun seuraavia koiria.
  13. T

    Maksaisitko? Minä en

    EN!
  14. T

    VIRALLINEN BB-PINO 2007

    mistä sen 24/7 saa?
  15. T

    Kyllä kuulkaa alkaa jo hävettää!

    Kyllä sulla on ollut huonoa tuuria. :/
  16. T

    Voi että teidän kanssa...

    Olen huomannut ihan saman.
  17. T

    annatko pettämisen anteeksi?

    En osaa sanoa ku en ole vielä kokenut moista.
  18. T

    7 kuukautta vanha vauva alkanut herää monta kertaa yössä :0

    Monia asia vaikuttaa. Mulla kokemusta että hampaat vaikuttaa, illan tapahtumat menee uniin, energian tarve lisääntyy( kunnon puuro illalla) ja myös eroahdistus; herää tarkistamaan että äiti on lähellä. Myös joskus olen huomannut että mein kissa tykkää herätellä lapsia.. =)
  19. T

    Masennusta vai syysväsymystä?

    Harmaat voisivat kirjautua ja sitten kommentoida jos oikeasti olette sanojenne takana. Aikuistukaa!! Pilkka voi osua omaan nilkkaan. Saatte varmaan hyvän mielen toisen kiusaamisesta! Taidatte itse olla heikko.
  20. T

    Masennusta vai syysväsymystä?

    INHOTTAVA ASENNE IHMISILLÄ TOISTEN PAHOINVOINTIIN! Jaksamista sulle! Kaikki menee parhain päin kun keskustelet asiasta jonkun kanssa. Älä koe huonoa omaatuntoa. :hug:

Yhteistyössä