Hakutulokset

  1. SuTi

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Tyttö tuli 22.3. klo 18:12. Hitaiden käynnistelyjen jälkeen nopea synnytys, jossa kivunlieivtykset eivät auttaneet. Kuitenkin jäi ihan hyvä mieli, vauva on ihana palkinto siitä kaikesta. Syntyi siis rv 40+3, painoa oli 3,670 kg ja pituutta 50 cm. Tultiin myös jo kotiin, ihanaa! Isosisko on vielä...
  2. SuTi

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Pikaista merkkiä ja onnea vauvansa jo saaneille! :flower: (Toivon mukaan viimeinen) Neuvolakäynti takana 39+6 ois mittarissa. Kaikki on ookoo, mutta en jaksaisi odottaa enää yhtään. Jospa se sitten huomenna syntyisi :) Vaikka ei ole pahemmin vaivoja (paitsi jättisuuri maha), niin tuntuu...
  3. SuTi

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Maaliskuun kunniaksi pienent päivitykset ja onnea kaikille vauvautuneille!!! Lääkärineuvolassa viime viikolla ei mitään ihmeelistä 36+1 oli sf mitta 34 (kasvu tasaantunut kovasti, alkuun meinasi karata yläkäyrän yläpuolelle!!) ja alapäin majailee, mutta kovin korkealla vielä. Tosin ekakaan ei...
  4. SuTi

    Jyväskylän ja lähiseudun odottavat äipät

    Hei kaikki, jumppaillut en ole, mutta pyrkinyt käymään pienellä kävelyllä joka päivä ja lisäksi käyn shindo-venyttelyssä kerran viikossa. Aika rauhallisesti on täytynyt ottaa, vauva tuntuu jo painavan tuonne alas. Alkuraskaudessa minua vaivasi selkäkivut, joten en päässyt silloin liikkumaan...
  5. SuTi

    Jyväskylän ja lähiseudun odottavat äipät

    Hei ja hah, mä olen entinen suolahtelainen, Jyväskylässä asunut kohta 10 vuotta :) Minulla toisen odotus on mennyt melkolailla saman kaavan mukaan, kun ensimmäisenkin - ei suurempia ongelmia, alussa kuvotusta ja armotonta väsymystä, mielialan vaihtelujaja muuta sellasta "normaalia" :D...
  6. SuTi

    Jyväskylän ja lähiseudun odottavat äipät

    Täällä toista odottava länsi-Jyväskylästä. 32+3 mittarissa. SuTi
  7. SuTi

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Maaliskuun pinosta toista odottava äiti ei malta olla kommentoimatta, että meillä esikoinen syntyi 31.12. iltapäivällä. Täyttää kohta 2 vuotta. Koska meillä molemmat, mies ja minä, olemme syntyneet joulukuussa, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Ollaan miehen kanssa molemmat menneet kuusivuotiaina...
  8. SuTi

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* joulukuussa (ensimmäinen vauva syntynyt)

    Katariina00 onko sulla tutkittu sappirakkoa? Juulostaa ihan sappivaivoilta tosiaan, itse kärsin niistä viime raskaudessa, nyt onneksi sappi leikattu ja olo parempi. Litalgin on kyllä hyvä lääke, jos vaivat jatkuu, pyydä resepti, mä ainakin söin sitä ed. raskaudessa, jos mahaan sattui enempi ja...
  9. SuTi

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Hei taas uuteen kuukauteen. Piti vähän tulla kertomaan omaa napaa, kun käytiin tänään rakenneultrassa. Kaikki rakenteet kunnossa ja vastaa viikkoja. Paino oli 345g ja saatiin hienoja profiilikuviakin. Sukupulta arvailtiin ja tytöltä vaikutti, olisihan se pikkuinen poikakin ollut kiva, mutta...
  10. SuTi

    Ylävatsakipu ja raskaus

    Kannattaa seurailla, jos kipu rupeaa tuntumaan ylämahan lisäksi lapaluiden välissä, on se aika varmasti sappivaiva. Itselläni juuri raskausaikana rupesi sappi vaivaamaan, ei ollut kiviä vaan ihan hienoa hiekkaa. Muuttuivat nopsaan kiviksi ja minulta ne leikattiin n. vuosi synnytyksen jälkeen...
  11. SuTi

    Raskausdiabetes ja vertaistukea?

    Hei maamu, jäi ihmetyttämään tuo, että sinulla sokerirasitus keskeytettiin paastoarvoon? Mulla ainakin tulokset tulivat vasta seuraavana päivänä? SuTi
  12. SuTi

    Raskausdiabetes ja vertaistukea?

    Hei, mulla oli ekassa raskaudessa rd ja nyt taas uudelleen. Ekassa testattiin viikolla 27 ja nyt viikolla 16. Mulla ollut paastoarvo koholla, nyt oli 5.6. Sain mittarin kotiin ja mittailen 3 krt pv ja 3 krt/vko. Viimeksi olin kyllä yleensä ottaen dieetillä, mutta juhlapäivinä herkuttelin aivan...
  13. SuTi

    +Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

    Hei, hiljaiselon jälkeen pienet kuulumiset. Rv 16 jo menossa ja olo on useimmiten ihan ookoo, paitsi hormonit pistää mielialat kyllä välillä niin sekaisin, että... Rakenneultra tiedossa 2.11. sitä odotellessa. On myös pakko kommentoida, kun joku tuskaili täällä, ettei katkarapuja saa...
  14. SuTi

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Heip heip, jep jep. En tosiaan kyllä yhtään älynnyt lihavoida :) Tietoni siis: SuTi - toinen lapsi - KSKS -LA 19.3. ja jaa-a ei oo kyllä muotoutunut vielä tyttö- tai poikaoloa, ilmoittelen, jos sellainen ilmestyy jossain vaiheessa :D Hieman salaisesti toivon, että meidän tyttönen saisi...
  15. SuTi

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Ei ole minunkaan tietoja päivitetty, kukahan mahtaa päivittää. SuTi täällä on viikoilla 8+5 omien laskujen mukaan, ultran mukaan olis päiviä muutama vähemmän, mutta oli niin varhaisultra, että mitat voi olla mitä vaan :) Pääasia, että vahva syke näkyi! Niin ja siis toinen lapsi on tulossa...
  16. SuTi

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Uskaltaudun joukkoon. Omien laskujen mukaan la olis 19.3. Ylihuomenna on ultra, siellä varmaan selviää enemmän. Takana yksi tuulimuna keväältä, mutta pieni 1,7 vuotias tytöntyllerö ilona kotona. SuTi 8+1 kai
  17. SuTi

    9kk

    Meillä tyttö 9,5 kk on ollut aktiivinen liikkuja jo pienestä pitäen. Nyt odotellaan jo ensiaskelia... menee karhunkävelyä, tavallinen konttaaminen ei ole kiinnostanut, eikä myöskään ryömiminen. Seissyt tukea vasten varmaan jo 4-5 kk... nyt menee tukia pitkin ympäri taloa ja seisoo hienosti ilman...
  18. SuTi

    minkä kokoisia vauvoja 5 kk

    Tyttö 65cm ja 6820g, täysin rintamaidolla edelleen. (s. 49,5cm ja 3486g)
  19. SuTi

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Meidän tyttären toinen nimi on Terhen... saa olla aina toistamassa, kun ihmiset kysyy, että mikä!! :laugh:
  20. SuTi

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Aada ollut itselläinkin mielessä... monien muiden kivojen tyttöjen nimien lisäksi. Me haluttiin kutsumanimeksi "tavallinen", mutt toiseksi kelpasi vähän erikoisempi - olin mieltynyt Kaari Utrio kirjojen fanina tuohon toiseen nimeen. Eli esikoistytöstämme tuli Veera Terhen =)

Yhteistyössä