Hakutulokset

  1. M

    Muita Pamilaisia jotka lähössä ens la Särkänniemeen?

    Joo, ollaan menossa...ja mummin piti tulla nuorimmaisen vaunuja työntää klo12:n jälkeen, mutta ei sinne nyt sitten näytä tosiaan muut pääsevän! Hieman kyllä hirivttä tuo 10 000 ihmistä....voi olla pieni ryysis! Varsinkin jos imat on huonot ja muutenkin! Oltiin aikasemmin keväällä Vattenfallin...
  2. M

    Lasten kanssa Tallinnaan?

    Onko kellään kokemuksia reissaamisesta lasten kanssa Tallinnassa? Onko siellä turvallista ja siistiä kulkea lasten kanssa? Entä aivan pienen vauvan kanssa?
  3. M

    Joulun odottajat TAMMIKUUSSA

    Meille syntyi poikavauva 30.12.2007(laskettu aika oli jo ennen joulua). Synnytys oli tosi helppo ja kivuton ja nopea, mutta nää jälkisupistelut on tosi tuskallisia, nyt alkaa ehkä pikku hiljaa olo helpottaan, mutta tähän asti on pistäny mahaan, selkään ja kylkiin! Onko muilla ollu kamalia...
  4. M

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    äitiliini75 Oikein paljon onnea! Uskomatonta, että synnytys voi todella olla noin nopea! Mulla oli laskettu aika jo perjantaina, mutta eipä ole vauveli vielä halunnut maailmaan, jännittävää tämä odotus! Olen itsekin pohtinut mielessäni kaikki vaihtoehdot mm. syöksysynnytyksen, sillä sairaalaan...
  5. M

    Onko kukaan löytänyt mistään LAKRITSINAUHAA?

    No, saa tällä kertaa kelvata tuo punainen lakunauha, vaikka esim. lakritsikastike ois voinu olla ihan hyvä vaihtoehto!! Sain Leafilta vastauksen, että ovat lopettaneet mustan lakritsinauhan valmistuksen!
  6. M

    Onko kukaan löytänyt mistään LAKRITSINAUHAA?

    Tuota rullalakua minäkin mietin, mutta ehkä teen sitten kuitenkin punaisesta nauhasta hämähäkin seitin, vaikka se onkin hieman erikoinen väri seitiksi! Tänään taas etsin kaikki maholliset kaupat läpi ja niistä ei löytynyt edes punaista lakunarua!
  7. M

    Onko kukaan löytänyt mistään LAKRITSINAUHAA?

    Tarvitsisin mustaa lakunauhaa hämähäkkikakkuun, mutta olen löytänyt kaupasta vaan punaista...ehkä pitää sitten käyttää vaan sitä! Vai onko kellään antaa Tampereen seudulta vinkkejä, missä kaupassa myytäisiin? Kiitos!
  8. M

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Mulla on nyt menossa rv12, ens viikolla on vasta np-ultra, joten ei olla vielä kamalan monelle asiasta kerrottu, vaikkakin maha alkaa olla jo näkyvissä, ei taho mahtua mitkään vaatteet päälle, eikä viittis hankkia kesäks hirmusti uusia! Mahassa tuntuu outoa liikehdintää, ihan ku joku potkis...
  9. M

    Kakkuvuoka, jossa kohokuvio?!

    Minulla on kakkuvuoka, johon on tavallisen pohjan lisäksi mahdollista vaihtaa jokin kuviopohja esim. sydän tai nalle(eli pohja on pyöreä, mutta keskellä on kohokuvio)...Mitenkähän se olisi järkevintä tehdä eli kuinka saan kuvion näkyviin, mitä suosittelette päälykseksi?
  10. M

    Suositelkaa lautapeliä

    Suomi-peli
  11. M

    verinen vuoto rv 6

    Minulla ollut aikaisemmin vastaavanlainenkin tapaus, jotakuin vk 7 vuodin ja olin myös varma että se oli siinä. Ultrassa sitten todettiin että kaikki on ok. lääkäri selitti että on saattanut olla kaksosista toinen joka "vuosi pois", ennen kuin on keretty edes ekaan ultraan. Tämä raskaus meni...
  12. M

    Vastaavan läpi käyneitä?

    Kiitos kirjoituksistanne. On tuntunut niin "yksinäiseltä" kun ei ole ketään kaveria jolle olisi asiasta puhunut. Ja ammatti ihmistä kun ajattelee niin ..ulisen jo valmiiksi. Mutta kiva (vaikkakin karmea aihe)että en ole yksin,ja tiedän että muutkin ovat päässeet asian yli ja jatkaneet...
  13. M

    Vastaavan läpi käyneitä?

    Minä jouduin synnyttämään kuolleen vauvan rv 17+3 (kuukausi sitten) Sen jälkeen vielä kaavintaan neljän päivän päästä,kun en "puhdistunutkaan" kunnolla. Kokemus oli kyllä...
  14. M

    Alle kaksivuotiaalla valkovuotoa?!

    Onko muilla kokemuksia aiheesta? Meidän alle kaksivuotiaalla tytöllä on vaihtelevasti valkovuotoa, runsastakin....mutta selvyyttää siihen en ole saanut, että onko se ihan normaalia!
  15. M

    Mitä karviaisista?

    Kiitos Januskalle vadelmaresepteistä! Oisko kellään hyvää vinkkiä karviaisiin?
  16. M

    Oisko kellään hyviä vadelma(mm. täytekakku) reseptejä?

    Vadelmia on tullut tänä syksynä niin runsaasti, että uudet ja herkulliset ohjeet olisivat tervetulleita!
  17. M

    Mitä piknik-koriin?

    Olisiko kellään mitään hyviä ideoita?
  18. M

    Hyviä ja herkullisia puuro-ohjeita vailla!

    Oisko kellään hyviä puurovinkkejä?
  19. M

    Vesilahti,Lempäälä,Halkivaha, Tottijärvi(Tampereen seutu)

    Olen 28-vuotias kahden tytön (03/03 ja 08/04) äiti ja olisimme vailla uusia tuttavuuksia. Laita yv:tä tai sähköpostiosoitteesi!<br><br>
  20. M

    Paikkakuntagallup

    Vesilahti

Yhteistyössä