Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Viimetipassa minäkin ilmoittaudun tähän ketjuun. Eli meille syntyy 7. lapsi tässä kuussa. La on 8.10. Eli nyt on tasan 39rv. Oyssiin menen synnyttämään. Edelliset lapset syntyneet 39+0- 40+1, joten luulen että tämänkin syntyy viimeistään viikon päästä. :) Mua ei tarvi lisäillä mihinkään listaan...
  2. K

    tämä nykyään 1v neuvolassa annettava kolmen rokotuksen sumppu.. miten rajuja oireita teille on tullut?

    Meillä ei rokoteta lapsia. Mutta paljon hyvää ja puolueetonta tietoa sekä omia kokemuksia löytyy esim: Facebookin rokottamattomat ryhmästä. Kannattaa liittyä siihen jos kiinnostaa! =)
  3. K

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    Minulla 6 lasta eikä yhtään keskenmenoa. Nyt sitsemäs raskaus menossa (rv 10), saa nähä pysyykö tämäkin kyytiläinen loppuun asti matkassa.
  4. K

    Apua, hampaidenvalkaisukynä?

    Kiitos. Jotain ymmärsinkin tuosta ohjeesta. Tuo oli epäselvää, että jätetäänkö hampaisiin, vai pestäänkö aine pois. :)
  5. K

    Apua, hampaidenvalkaisukynä?

    Tilasin offeriumilta hampaidenvalkaisukynän, mutta siinä ei tullut mukana ohjeita. Englanniksi on jotain pakkauksen kyljessä, mutta en oikein ymmärrä. Onko joku tilannut ja tietää miten sitä käytetään? Maksoi 14,90e.
  6. K

    Pneumokokkirokotus

    Meillä 6 lasta eikä kellekkään otettu sitä eikä oteta. Huuhaata koko rokote. Löytyy lisätietoa esim. rokotusinfon sivuilta. Ja useat tutut ottanu eikä oo ainakaan vähentänyt esim. korvatulehduksia. Osa sanoo että päinvastoin, kahta enemmän ollut tulehduksia ym.
  7. K

    ROKOTTEITA VASTAAN

    MI: Sulla on kyllä tosi jyrkkä mielipide omaan uskomukseesi. Miksi uskallat luottaa täysin sitten sellaiseen tahoon, joka itse rahoittaa tutkimukset? Ja jonka päämääränä on tehdä bisnestä rokotteilla eli ajaa vain omaa etuaan? Ja kyllä ihan totta kuvailemallasi "hörhösivuilla" on myös ihka...
  8. K

    raskaana olevat vajislaiset

    Voi kiitos UNICO. Ihan huippu tämä vertaistuki ketju. Vaikka oon jo vuosia sairastanut tätä, en oo koskaan hoksannu mitään tällasta palstaa, josta sais tukea ja kannustusta taistella itselle parempaa oloa ja oikeutta. Mä en oo esim koskaan päässy sisätautilääkärille eikä muutenkaa ole...
  9. K

    raskaana olevat vajislaiset

    Hei! Mulla on 5 lasta ja odotan nyt kuudetta ja viikkoja on nyt 20+1. Olen sairastanut vajista vuodesta 2004 lähtien. Tänään sain taas kilpirauhaskokeiden tulokset ja TSH oli 0,95 ja T4 oli 14,3. Onko nuo arvot hyvät vai voiko nämä oireet johtua vajaatoiminnasta silti??? Mua siis palelee...
  10. K

    Kun lapsi itkee kovin, hänen päänsä alkaa särkeä tosi lujaa..

    Onko tyttösi aina oireillut noin? Jos on jo tosi kauan, uskon että ois tullut jo muitakin oireita, jos kasvain ois. Tuleeko missään muussa tilanteessa pääkipua? Esim. jos rieuhuu ja nauraa tosi paljon?
  11. K

    Kun lapsi itkee kovin, hänen päänsä alkaa särkeä tosi lujaa..

    No mun serkkutyttö oireili just noin ja häneltä löytyi aivokasvain noin 5 vuotiaana. Kuoli siihen, kun kasvain oli niin iso ja ei saatu kokonaan leikattua. Anteeksi, ei ole tarkoitus pelotella, mutta kannattaa ottaa tuokin vaihtoehto mieleen. Soittaisin lääkäriin sinuna, ihan mielenrauhan...
  12. K

    ONKO muille tullut H1N1-rokotteesta reumaa tai niveloireita?

    Hei! Tiedän yhden tutun jolla tuli reuma rokotteesta. Reumahan voi tulla muistakin rokotteista kuin sikarokotteesta. Suomessahan on lastenreumatki yleistyneet kovasti niinkuin lasten diabeteskin ja epilepsiat ym. samaa vauhtia kun rokottaminenkin on yleistynyt ja lisääntynyt. Todella...
  13. K

    Kausi-ja sikarokote

    Ei taatusti oteta kukaan. Eikä oo koskaan otettukaan koko kausi- ja sikainfluenssarokotteita. Ja terveenä ollaan oltu. Ei olla antibioottikuureja tarvinnu syödä. Tottakaihan ne neuvolassa suosittelee kun se on niiden tehtävä.
  14. K

    Tässä se vihdoin todistetaan, että...

    margariinit ja kevyttuotteet on huuhaata ja huijausta sekä suuri bisnes. Aito ja oikea luonnonmukainen voi, rasvaiset maitotuotteet, kermat ym. ovat terveellisiä. Kannattaa katsoa. Tosi mielenkiintoinen! Puskaki saa jauhot suuhun. :) Voita p
  15. K

    Syntyneet, joiden äiti otti sikainfluenssa rokotteen

    Eipä täällä viihti muiden puolesta kertoa, mutta tiedän joitakin tapauksia, joilla mahdollinen syy yhteys sikapiikkiin. :(
  16. K

    Muuttiko sikainfluenssarokote tapaus suhtautumistasi muihin rokotteisiin tai rokottamattomiin?

    Vahvisti entisestään rokotuskriittisyyttämme. Meillä ei olla koskaan otettu kausi-influenssarokotteita, rotarokotetta, sikainfluenssarokotetta eikä mitään muitakaan ylimääräisiä rokotteita. 2 vanhinta lasta sai aluksi neuvolan rokotuksista osan, mutta molemmille tuli heti haittavaikutuksia...
  17. K

    THL:n asiantuntija: "Älä anna sikaflunssarokotetta lapsellesi"

    Ei ne ite sikaflunssaan kuolleet, vaan sikapiikkiin. Tottakai niiden veressä oli sikaflunssan vasta-aineita, koska ne piikin sai. Silloin on helppo sanoa että he kuolivat sikaflunssaan. Heiltä otettiin sikapiikin jälkeen verinäytteet ja niissä oli tietenkin sikaflunssan vasta-ainetta ja kun he...
  18. K

    THL:n asiantuntija: "Älä anna sikaflunssarokotetta lapsellesi"

    Juu ja suomessa rokotekattavuus oli suurin väestöön nähden ja silti suomessa kuoli väestöön nähden eniten ihmisiä sikaflunssaan. Ja lähes kaikki kuolleet OLIVAT SAANEET sikapiikin. Jokaiselle miettimistä! Ja vielä haluan sanoa että on tutkittua tietoa siitä, että tavalliset...
  19. K

    G: Ketkä ei piikityttäneet itteään tai lapsiaan?

    Mä olin riskiryhmässä, mutta en ottanut rokotetta. Myöskään mieheni ja 4 lastamme eivät piikkiä ottaneet. Olen jo kauan lukenut rokotteista (muualta kuin ktl/thl) ja siksi päätös oli varsin selvä. EI KIITOS ROKOTTEITA!!!
  20. K

    Pneumakokkirokote lisää korvatulehduksia???

    http://www.rokotusinfo.fi/yhd/tiedotteet/tiedote_100708_html Mulla muuan tuttu jotka osallistui tähän rokotetutkimukseen ja ei mitään hyötyä tai korvatulehdusten vähenemistä ollut. Päinvastoin alle 2v tyttö sai rokotteen jälkeen entistä ärhäkämmän korvakierteen. Tulos 10 tulehusta ja...

Yhteistyössä