Hakutulokset

  1. A

    Yksin odottajia?

    Hei kaikki! Odotin yksin ja olen ollut tytön, nyt 9kk, kanssa yksin koko ajan. Raskaus oli vahinko, ja mies lopetti suhteen kun sai tietää että olen raskaana. On nähnyt tyttönsä muutaman kerran ihan vauvana. Tällä hetkellä riidellään elatusmaksun suuruudesta. Hoitaa kyllä raha-asiat, mutta ei...
  2. A

    tyytyisitkö? lainankorosta..

    Meillä asuntolaina Handelsbankenissa Helsingissä, marginaali 0,3. Palvelu erinomaista, lähes kaikki pankkiasiat hoituvat puhelimitse tai sähköpostilla, jos ei halua/ehdi konttorissa käydä. Eikä tilin 'hoidosta' tai pankkikorteista tai vastaavista tarvitse maksaa minkäänlaisia kk- tai...
  3. A

    PÄÄN HEILUTTAMISESTA... MISTÄ JOHTUU???

    Meidän tyttö teki samanlaista pään heiluttamista jossain vaiheessa - taisi olla siinä 3-5 kuukautisena. Epilepsian mahdollisuus on tutkittu muista syistä, eikä sitä tytöllä ole. Tyttö on nyt 7 kuukautinen eikä ole päätään heilutellut enää vähään aikaan. Heiluttelu liittyi ainakin meillä...
  4. A

    Hotmailista

    Käy kattomassa että sun maa-asetukset on oikein. Onnistuu ainakin valitsemalla asetukset -> lisäasetukset -> tili (tai tiliyhteenveto) ja rekisteröidyt tiedot. Hotmail käyttää valitun maan mukaista kellon aikaa.
  5. A

    Elovauvat 2007

    Tiki: Tämä tulee vähän viiveellä, mutta noista veriviiruista on kokemusta. Meidän tytöllä oli vähän alta 3 kuukautisena veriviiruja vaipassa. Vietettiin sitten yksi lauantaipäivä lastenklinikan päivystyksessä tutkittavana. Diagnoosiksi saatiin tulehdus paksusuolessa, joka kuulemma joillekin...
  6. A

    Korkea syke rv 12+0

    Mulla on ollu koko raskauden ajan normaalia korkeampi syke, ihan tuolla samoissa lukemissa kun mitä kirjoitit. Kaikki on kuitenkin ollut ok, ja esim verenpaine ollut ihan normaaleissa (matalissa) lukemissa. Ja varsinkin alussa huomasin ihan tuota samaa helposti hengästymistä jne, mutta tilanne...
  7. A

    Muita ulkomailla odottavia?

    Täälläkin takaisin Suomessa jo, mutta raskauden ensimmäiset kolme kuukautta vietin Thaimaassa. Ei ollut aina tuo Thaimaa ja alkuraskauden pahoinvointikaan niin mieltä ylentävä kokemus :) Markkinoille ja vastaaville tuoreen ruoan myyntipaikoille ei ollut mitään asiaa enkä pystynyt syömään...

Yhteistyössä