Hakutulokset

  1. J

    Minkä ikäisille tuplarattaat?

    meillä isompi oli n. 2v3kk kun tuplat myytiin vähäisen käytön takia (vuoden verran niitä ehdittii käyttää ), siis silloin siirryttiin seisomalaudalla kulkemiseen, tai enimmäkseen tuo käveli..
  2. J

    turvaistuin 6kk-

    nii, tuossa testissä (jossa se ehkä oli väärin kiinnitetty tms..) No, mutta hyvä on ollut käytössä, kolarista toki ei ole kokemusta ja toivottavasti ei tulekaan, siinähän se sitten vasta kunnolla testataan.. Brion sivuilta voi lukea valmistajan kommentit tuosta testistä.. ;)
  3. J

    turvaistuin 6kk-

    Meillä brio zento, ollut hyvä ja tyttö viihtynyt (voi asentaa aika "makuulle" ja on vähän sellanen kuppimainen niinkuin on kaukalotkin.. ) ;)
  4. J

    lassie vs travalle

    Meillä tytöllä oli viime kevät-syksy pukuna Lassie supratec-puku, joka oli niin hyvä!! Ajattelin pojalle nyt sellasen ostaa (pojan vanha reimatec siirtyy tytölle, enkä ole ollenkaan niin myyty tuolle reimalle kuin lassielle..) :o
  5. J

    Kun turvavyö on liian lyhyt turvaistuimen kiinnittämiseen

    Googlettamalla jokunen keskustelu aiheesta löytyy (yksi mm. jossa on väännetty onko sellasta jatkopalaa :laugh: .. On kuulemma olemassa, autotarvikeliikkeistä voi kysellä saako teidän autolle saatavilla.. ) Mutta uusi pidempi vyö ainakin on siis kaupan.. ;) keskustelu aiheesta toinen...
  6. J

    2005 Syntyneet lapsoset

    Moi! Lähes uutena täällä, olen jo jonkun verran notkunut lueskelemassa, mutta vähiin on jäänyt kirjoittelut) Meillä huhtikuussa 2005 syntynyt poika. Kovasti uhmaava, ei paljoa puhuva.. Pienempi on jo 1v7kk, et aika pienenä tuo isoksi veljeksi joutui opettelemaan =) . Vaatteita miettiessä...
  7. J

    syödäänkö teillä aina lounas?

    klo 08 aamupala klo 11..11.30 lounas klo 14 välipala klo 17 päivällinen klo 20..20.30 iltapala
  8. J

    Kuinka nopeasti puheterapiaan pitäisi päästä?

    Meillä olisi ollut 2½v:nä puheenkehityksen takia kontrolli käynti neuvolaan, nuoremman 1v neuvolassa otin asian puheeksi ja sain lähetteen, silloin pojalla ikää 2v2kk. Eka käynti oli n. 2v3kk ja siitä sitten heti alkoi käynnit. Nyt 2v10kk, ollut vähän taukoa käynneissä, mutta parin viikon päästä...
  9. J

    syödäänkö teillä aina lounas?

    Lapset on kyllä aina syöneet kaksi lämmintä ateriaa, jos lounasaikana on mennyt ohi, otetaan se sit välipala aikana tai siinä välillä.. (en muista miksi joskus meni niin, että eivät lämmintä saaneet lounas aikaan, mutta välipalan kohdalla se syötiin ja päivällinen vähän myöhemmin/kevyemmin)...
  10. J

    ruokalappu päiväkodissa

    Meillä pyykkiä tulee sen verran muutenkin, että ei se yksi likaantunut paita maailmaa kaada. Kotona silloin tällöin tuo 1v7kk vielä lappua käyttää, 2v10kk ei enää ole pitkiin aikoihin käyttänyt. Päiväkodissa taitavat pienemmällä vielä pitää sitä (en tiedä pitääkö pienempi sitä, avaa näppäränä...
  11. J

    Kuinka pitkiä päiviä lapsenne ovat hoidossa?

    Meillä lapset on 5h/pv, 4x viikossa. Itse teen 6h/pv työpäivää (viikossa sen 30h) ja mies on yötyöläinen, eli vien lapset hoitoon ennen töihin menoa klo 10 ja mies hakee herättyään klo 15. (lapset 2v10k ja 1v7kk ).
  12. J

    Reikä kyprookkiseinässä-paikkaus apua!!

    Apua! Muutto lähenee ja seinässä on lasten jäljiltä reikä, miten sen saa nätisti paikattua? kyprookkia tai jotain vastaavaa seinän materiaali.. Kiitos.
  13. J

    Montako ateriaa teidän 1+-vuotiaat syö?

    Meillä kaksi lasta 1v4kk ja 2½v aamupala klo 08 lounas klo 11.15 (isommalla 11.30) välipala klo 14 päivällinen klo 16.45..17.00 iltapala 20.15 (isommalla 20.30) Lisäksi maissinaksuja ja rusinoita pitkin päivää jos tarvitsee pikku välipalaa. (lounas ja iltapala siksi eri aikaan, kun...
  14. J

    Kuulostaako normaalilta vai onko omatuntoni oikeassa?

    Minä otin 6h työpäivän, jotta lapsille ei tulisi pitkä päivä.. Nyt ovat vielä kotona, ensi kuun alusta saavat hoitopaikan. Aamulla herätään klo 06-07, töihin lähden klo 10.40. (mies hoitaa lapsia nyt kotona, eli herätän hänet laittamaan lapset syömään ja päiväunille). Aamutoimet teen yleensä...
  15. J

    G: Onko kotinne aina siinä kunnossa että vieraita saisi tulla koska vaan?

    Ei todellakaan :ashamed: Tarvin vähintään päivän varotusajan et kukaa saa tulla (no entiset kämppikset voi tulla samoin ku äitini, siskoni ja veljeni, mutta miehen sukulaisia ei ovesta sisään päästettäs.. ei siinä että edes ovea avaan jos en ketään odota.. :whistle:
  16. J

    Huuto.netistä tietävät huomio!

    Siis jotkut tekee sitä että odottaa viimiseen asti ja huutaa vasta viime minuuteilla, että hinta ei pääse "turhien" omien huutojen takia nousemaan.. Itse en ole törmännyt tupliin, ainakaan tietoisesti, hetken aikaa mietin että olisiko kerran ollut joku tälläinen tuplatunnus tai myyjän ystävä...
  17. J

    OVATKO NÄMÄ KELVOLLISET RATTAAT?

    Itse noita kerran katselin, mutta jätin ostamatta ku kaupassa ollut mallikappale oli rikki. Mietin vaa, että ovatko sitten niin kestävät käytössä ku esim. (käytetyt) Emmaljungat joihin päädyin..
  18. J

    Jotka vasta opiskellut tai juuri opiskelemassa lähihoitajaksi..

    Meillä ei ollut paljon yksin tehtäviä kotitehtäviä, ryhmätehtäviä oli kyllästymiseen asti.. joka viikko piti jotain ryhmätehtävää pakertaa milloin mistäkin aiheesta, esitelmiä oli niiden ryhmätehtävien lisäksikin paljon (yksinkin siis).. Iltatöitä olisi ehtinyt tehdä, mutta itse en saanut...
  19. J

    Pikaista vastausta kaipailen..

    Nii, mulla oli rv20 alkaen näin, tuolla lopussa alkoi käydä olo tukalaksi ja muutamaan otteeseen suihkussa kävin testaamassa ja loppuivat. Kunnes tuli h-hetki ja oli menoa.. Ja maha tyhjeni kuin kunnon ruikuli-taudissa olis ollut, siis ku alkoi tosipaikka olemaan... :whistle: Mutta...
  20. J

    Mitä pelkäsitte lapsina??

    tuli viel mieleen et ku äiti ja iskä meni naimisiin minä ne sinne halunnut lähteä vaan menin mummolle :laugh: (olin 4v silloin) En nyt tiedä meneekö tuo pelkoihin, mutta näin kävi.. :whistle:

Yhteistyössä