Hakutulokset

  1. Verenpisara

    Onpas suloista :))

    YouTube - Cat Adopts Rabbit :heart:
  2. Verenpisara

    Kiloklubilaiset

    Olisko ketään jotka pudottaa painoa kiloklubin avulla? Olisi kiva kuulla muiden tuntemuksia ja edistymistä täällä. Kiloklubin foorumissakin kyllä käyn, mutta en tunne sitä niin omaksi kuin tätä paikkaa :) Eli olisko tsemppikavereita :)
  3. Verenpisara

    Onko kellään tätä saumuria?

    http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=170436&shopId=10007&findPath=true&compartmentId=10058&categoryId=10254&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay Onko hyvä? Jos ei niin mitä vikaa? Kellään kokemusta :) Brother ompelukone (halpis) mulla on...
  4. Verenpisara

    Minusta tuli täti <3

    On tätä odotettukin :))
  5. Verenpisara

    Millainen on sinun JAUHELIHAKEITTO?

    Olen huomannut, että versiota on yhtä monta kuin tekijääkin joten kerropas millainen on sinun jauhelihakeitto :)
  6. Verenpisara

    Pataljoonakeitto?

    Oli kellään koulussa kyseistä ruokaa? Jauhelihakeitto jossa spiraalimakaroonia joukossa. Eikös siihen tullut myös perunaa?
  7. Verenpisara

    Teinpäs maailman rumimman käpykakun :S

    Kylläs eon vaan niin ettei minusta ole nuita marsipaanikakkuja väsäämään :/ Kyllä muu onnisituu muttei yks kakun koristelu :S
  8. Verenpisara

    Pitäis siivota, mutta jalka ei kestä argh!

    Murtumaa parantelen (jalkapöydässä) ja pitäsi levätäkin, mutta kuka täällä siivoaa? Olen yrittänyt joka päivä jotain pientä tehdä, mutta silti kaikki on räjähtäny käsiin. Ja kun olen sellaset reilu 3vko kökkinyt suurimman osan ajasta sisätiloissa niin laiskistuu ja väsyttää koko päivän...
  9. Verenpisara

    Uunipellin puhdistus?

    Olisko vinkkejä? Karhunkieli alkaa vähän nyppimään kun siinä on aina niin iso urakka. Auttasko tämä paljon puhuttu fairyvaahot siihen (en ole koskaan vaahtoa ostanut tai käyttänyt).
  10. Verenpisara

    Nyt tulee meidän kämppään monta muovilaatikkoa.

    Ärsyttää hyllyjäkin siivota kun pölyä joka ikisessä tavarassa. Avo hyllyjä esim. tässä tietsikka pöydässä. Ostan kannellisia muovilaatikoita jotka mahtuu tonne hyllyyn ja kaikki hyllyn tavarat sinne laatikkoon. Jopa loppuu pölyn kerääntyminen joka nurkkaan ja helpottaa siivoamista. MInä kun...
  11. Verenpisara

    Marsipaani merkit?

    Öetker on ainakin. Oli joku toinenkin sillä olen ostanut, mutta en muista ollenkaan. Minkä merkkisiä marsipaaneja teidän kaupasta on lähtenyt mukaan? Kiitos, olis apu tarpeen :flower:
  12. Verenpisara

    Esittääkö teidän lapset tyhmiä kysymyksiä?

    Ja joo tiedän ettei ole tyhmiä kysymyksiä, mutta on niitä :) Minun 8veen tuli keitiiöön kun paistoin perunoita paistinpannulla kysymään ihan kirkkain silmin, että: "Äiti paistatko sinä perunoita?" ja oli katsonut sitä perunoiden paistamista jo jonkun tovin :D Sit kun on sanonut, että ruoka...
  13. Verenpisara

    Huoh! Pääsis äkkiä sauvakävelemään :(

    Mutta ei toivoakaan kun jalka ollu paketissa 3vko:a ja 2 Vko:a ainakin vielä. Sit tietää jatkon. Haluis niin kovasti lähteä reippailemaan kun koko talvi tullu vaan löhöttyä. Vois saada kilojakin pois nopeempaa. Vali vali, mutta alkaa kaatumaan seinät päälle kun ei pääse töihinkään :(
  14. Verenpisara

    Ruokasooda pyykin pesussa?

    Onko kukaan käyttänyt? Poistaako ikävän hajun vaatteista? Olen etikkavettä kokeillut ihan ohjeiden mukaan ja jopa voimakkaampaakin etikkavettä käyttänyt vaan ei lähde ikävä haju vaatteista. Olen saanut hyviä vaatteita vaan niissä on joku sellanen haju mikä pistää nenään eikä lähde edes...
  15. Verenpisara

    Enpäs ole aikoihn täälläkään käynyt. Nyt joutaa, ei ole muuta kuin aikaa tämä viikko ainakin

    Ei oo parempaakaan tekemistä kuin juosta koneen ja sohvan väliä. Tai, jos ollaan tarkkoja olis kyllä juu muttei pysty tekemään mitään. Ja kun vielä tarkennan niin jotain pystyy tekemään kyllä, mutta hankalaa se on.
  16. Verenpisara

    Auttakaa tyhmää, kyse kuivausrummusta

    Yritin netistä etsiä tietoa vaan vähän kuin neulaa heinäsuovasta etsisi. Olen ensimmäistä kertaa käyttämässä pyykkituvan kuivausrumpua ja siinä onkin asteet kuivauslämpötilaan. Missä lämmössä pitäisi peitot kuivata kun merkintänä on se yksi piste pesuohjeissa rummussa kuivatessa? Kiitos...
  17. Verenpisara

    Onko kellään ollu ääni poissa useemman päivän tän syksyn flunssissa?

    Mulle on tosi harvinaista, että ääni lähtee. Nyt on sit sunnuntai illasta asti ollu ääni niin käheenä ettei oo tosikaan. Päivät oo puhumatta ja illasta vasta pakolliset pojan kanssa. Ja yleensä päivässä lähtee äänettömyys, jos sellanen sattuu kohdalle flunssassa. Niin, että onko kellään...
  18. Verenpisara

    Poika päätti, että koulunkäynti on rankkaa...

    Oli taas vaikea sana luettavaksi ja hermostui siinä sitten ja sanoi: " Kunpa koulua ei olisi keksitty eikä mitään muutakaan maapallolla paitsi syöminen. Ja mikään ei maksais"
  19. Verenpisara

    Tiedätkö lapsesi veriryhmän?

    Tuli vaan mieleen. Minä en tiiän kuin vanhemman ja senkin jonkun tutkimuksen yhteydessä vahingossa sain tietää. Ei ole kyllä koskaan mieleen tullut kysyä mistään vaikka hieman kiinnostas nuoremman veriryhmä.
  20. Verenpisara

    Laihduttajan ruokia/raaka-aineita (pää lyö tyhjää)

    Laihdutuspuolella kun on hiljasempaa niin siks täällä kyselen. Ei viitsis niitä samoja koko ajan syödä joten nyt kysyisin mitä te olette syöneet? Ihan perusraaka-aineita, ei mitään kalliita niin kuin nuissa ohjeissa yleensä tuppaa olemaan :| Mielellään sais nälkä pysyä melko hyvin...

Yhteistyössä