Hakutulokset

  1. syysusva05

    Viimeisin mieheltänne saama tekstari?

    "vaimo=nam"..
  2. syysusva05

    Miksi annatte pienten lapsienne katsoa Salatut elämät?

    En anna katsoa, meillä kotona telkkari menee kiinni tasan klo 18 arki-iltaisin(aukeaa vasta kun lapset ovat nukkumassa), jos tv on ylipäätään aukikaan. Olen ottanut sellasen tyylin ettei meillä ole telkkari päällä kuin sen ajan kun sitä oikeesti katsotaan,eli hyvin vähän. Lapseni(7v ja 4v) eivät...
  3. syysusva05

    HUOmenta !

    Huuuoomentaaah! Mä vapisen kylmästä ja väsystä. Kohta saapuu aamuvuoro ja mie pääsen tutimaan.
  4. syysusva05

    HuOmenta !!!

    Huomenta vaan. Mun yöhuki pian päättyy,pääsen kotiin,suihkun kautta unille ja siitä sitten jouluvalmisteluja tekemään. Itsekin vanhemmiten nautin tästä laittamisesta, ruokien valmistamisesta ja siivoamisesta, vaikken mitään suursiivousta teekkään. Joulunodotusta ja reipasta työpäivää teille!
  5. syysusva05

    Millainen salaatti kuuluu teillä joulupöytään ?

    Meillä on syöty mun kotokotona jo monet joulut savuporosalaattia, ihan ehdoton suosikki:p Siihen tulee poro,kiinankaalta,jäävuorisalaattia,hillosipuleita,purjoa,vähän valk.sipulia,juustoa,kurkkua ja oisko ollunna paprikaa(..ja varmasti toimii monella muullakin lisukkeella) Ja sitten...
  6. syysusva05

    Kolmas lapsi?

    Tähä ketjuun minäkin haluan tarinani taikka pohdiskeluni paljastaa.. Meidän perheessä on 6v ja 3v lapset, ihanat ja toivotut. Olin kyllä esikoisen jälkeeen ehdottomasti sitä mieltä että saa jäädä ainokaiseksi, hällä oli koliikkia,huono nukkumaan ja varmasti vanhempien epävarmuus myös edesauttoi...
  7. syysusva05

    HuOmenta !!

    Huomenta! Mä taidan olla maailmankaikkeuden ainut joka joutuu näin viikonloppunakin raahautuun töihin :| Mies ja lapset vielä vetelevät sikeitä, saavat levähtää työ-ja päiväkotiarjesta.. Mut mie nautin tästä hilijasuudesta,paperitähtivalaistuksesta ja lumisesta maisemasta ulkona. Nyt monot...
  8. syysusva05

    Mitä eläimiä sinulla on ollut?

    -kani -marsu -4 gerbiiliä -3koiraa
  9. syysusva05

    Mitä teidän lapsilla ( alle8v) on tämän joulun .....

    Meidän 6-vuotias toivoo star wars-legoja,valomiekkaa,taisteluhamsteria(siis sellanen zhu-zhu pets)kitaraa ja hälytysajoneuvoja, ne hän varmaan tulee saamaankin. Ja 3-vuotiaan ainut toive oli zhu-zhu pets, jollanen löytyy jo äidin lahjakätköistä,toki hän tulee myös muutaman ylläripaketin...
  10. syysusva05

    HuOmenta !!

    Huomenta vaan! Mie lopettelen yövuoroa tässä, pian petiin ja tutimaan!
  11. syysusva05

    Mistä kultasi on syntyjään kotoisin?

    kemijärveltä
  12. syysusva05

    Koska aiot mennä nukkumaan?

    noin 07.30 aikoihin pakenen peiton alle..
  13. syysusva05

    Jos kysytte lapseltanne että millainen on hyvä äiti,

    :D Pitääpä yrittää muistaa kysyä omiltani kun päivällä nähdään töiden jälkeen
  14. syysusva05

    HuOmenta !!!

    huomenta, huomenta! töihinlähtöön starttaillaan täälläkin
  15. syysusva05

    Paljasta lähibaarisi!!

    Huppeli..
  16. syysusva05

    HuOmenta !!!

    Huomenta! Minä heräsin aivan liian aikasin tähän aamuun, eka iltavuoro loma jälkeen tiedossa eli tarpeen olis ollu nukkua hiukan pidempään. Minut herätti uni, missä huomasin että tulorajani oli ylittynyt ja jouduin maksamaan lisäprosentilla! Ja siihen sitten kauhukseni heräsin ja tajusin että...
  17. syysusva05

    Äiti ja isä lomalla - lapsi päiväkodissa

    U S K O M A T O N T A!!! Ja sitten ihmetellään mistä johtuu ku lapset ja nuoret voi niin huonosti? Voiko tuo nyt olla ihme, jos omat vanhemmat ei juurikaan välitä, ei jakseta olla läsnä,pukataan jonnekin muualle hoitoon...Voi lapsipolot:'(
  18. syysusva05

    Äiti ja isä lomalla - lapsi päiväkodissa

    Mie olen pienisieluinen tai mitä tahansa muutakin, mutta en henk.koht ymmärrä ihmistä,äitiä/isä joka ei jaksa omaa lastaan hoitaa loman aikana. Mielestäni lapsi on yhtä kuin arki ja juhla, en kykenisi viettämään rentouttavaa lomaa samalla kun lapsi on aamuTsa raahattu eka päiväkotiin..Hyi...
  19. syysusva05

    GALLUP: Peppu- vai tissimiehiä, kumpia on enemmän?

    peppumieheksi tunnustautui omani
  20. syysusva05

    pojat, onko ne aina tuollaisia? jotenkin hölmön oloisia?

    huolestuttavaa jos poika leikkii kotia? ja mun mielestä sitä ei tarvi murehtia, hienoa jos harjottelevat leikin kautta myös ihan peruskotitöitä,lasten(nukkejen hoitoa) mun kohta 6v on ainakin kova poika leikkimään kotista ja jopa nukeilla pikkusiskonsa kanssa.Mitään homppelia siinä ei kyllä oo

Yhteistyössä