Hakutulokset

  1. C

    Minkä ikäisenä vauva viihtyy leikkimatolla?

    Meillä tais olla pari ensimmäistä kuukautta ympäristön tarkkailua ja tv:n katsomista, mut sitten pari kuukautisena alkoi pikku hiljaa kiinnostumaan leluista. (muistaakseni)
  2. C

    Puolivuotiaan yöheräämiset???

    Sellanen tuli mieleen, et olis mukava tietää et miten paljon teidän muiden puolivuotiaat syö kerralla. Sellaiset joilla viis ateriaa päivässä?
  3. C

    Puolivuotiaan yöheräämiset???

    Ollaankin nyt tällä viikolla muutamana aamuna aloiteltu aamupuuroa. Täytyy ens viikolla vaikka jo aloitella se viideskin ateria. Viime yönä heräiltiin tunnin välein, mut ihan selkeesti oli vaan levoton eikä nälkä, kun muutamalla kerralla nukahti pelkällä silittelyllä ja hyssyttelyllä. Kai se...
  4. C

    Puolivuotiaan yöheräämiset???

    On ihan lohdullista kuulla, että muilla samoja ongelmia, kun oon jo koittanu miettiä et mitä teen väärin. Ei se kai auta, kuin koittaa jaksaa jotenkin |O
  5. C

    Puolivuotiaan yöheräämiset???

    Oltiin reissussa ja siellä nukkui viimeisen yön loistavasti, mut sitten kotiin palattua rytmi meni ihan sekaisin :/
  6. C

    Puolivuotiaan yöheräämiset???

    Meillä poika nukkuu omassa huoneessa, mut sitten aamuyöstä siirryn sinne nukkumaan, kun en enää jaksa pomppia niin usein pystyyn. Oon myös hampaita epäillyt, mut ei ainakaan tunnu mitään. Vatsa toimii hyvin eikä ilmavaivojakaan tuntuis olevan, ja relatipat on käytössä. Lääkärissäkin käytiin...
  7. C

    Puolivuotiaan yöheräämiset???

    Nyt tarvittais apuja ja neuvoja puolivuotiaan lapsukaisen yöheräämisiin. Lapsi ei ole koskaan ollut hyvä nukkuja, parhaimmillaan nukkunut yöllä neljä tuntia putkeen. Nyt viime aikoina on mennyt ihan mahdottomaksi. Poika menee nukkumaan n. kahdeksan aikoihin ja saattaa herätä jo tunnin päästä...
  8. C

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Toivottavasti kääntö sulla onnistuis, voihan se hyvinkin kääntyä jos on ihan viime päivinä siihen asentoon kääntyny. Mulle kääntöä yritettiin rv 36+2, mut ei saatu käännettyä, koska istukka oli tiellä. Ja se oli aika epämiellyttävä toimenpide :kieh: Mut jos sillä on hyvin tilaa kääntyä, niin...
  9. C

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Mie kovasti yritän :kieh: Mut nyt täytyy mennä makoilemaan, josko ne lähtis tulemaan sinne päin :D
  10. C

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Huomenta! Onnittelut kaikille vauvautuneille! Taas yks huonosti nukuttu yö takana ja supistuksia on epäsäännöllisesti. Mä niin mielellään antaisin nämä omat supistukset jollekin niitä tarvitseville, koska mä en niitä tarvii. On se sektio aika jo sovittuna perätilan vuoksi, joten toivon ja...
  11. C

    Vauvan painoarvio rv 31-32?

    Meidän vauvan painoarvio oli 1990g ja viikkoja oli muistaakseni 32+ tai 33+.
  12. C

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Ai ne lähti täältä noin nopeesti tulemaan :laugh:
  13. C

    Voiko supistusten takia "saada" saikkua... [jatkuu]

    Mulla alkoi myös supistelut n. 16-17 rv ja neuvolasta passitettiin kyllä heti saikulle. Pari viikkoa taisin olla silloin saikulla ja sit meni muutama viikko niin ettei pahemmin supistellut ja pystyin käymään töissä. Kokonaan jäin pois töistä kuitenkin pari kuukautta ennen la:ta. Jossain...
  14. C

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Täältä lähtee tulemaan :saint: :xmas:
  15. C

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Paljon onnea kaikille vauvautuneille :flower: Tuttemuille ja koko perheelle kovasti voimia :hug: Itku pääsi täälläkin :'( Omaa napaa sen verran et vauva edelleen perätilassa eikä kääntynyt yrityksestä huolimatta, joten aika varattuna sectioon kolmen viikon päähän. Eli kaikki omat...
  16. C

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    on ollut täällä puhetta. Mä olen myös autuaallisen pihalla siitä hommasta, niin kuin varmaan moni muukin. Löysin netistä tollasen starttipaketin. Kysyisin nyt sellaiselta, jolla hieman kokemusta tai tietoa aiheesta, et kannattaisko tollasen hommata? http://www.touhutoukka.com/starttipaketit.html
  17. C

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    No mulla vähän samajuttu et oon ostellu tässä koko raskausaikana kirjoja ja kaikkee muuta iskä- tavaraa :D Ja välillä jo luovuinki ajatuksesta etten hankkisi isyyspakkausta, mut nyt sit ajattelinki et olis ihan kiva jotain antaa :D
  18. C

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    kun lueskelin noista isyyspakkauksista, onko kaikilla jotain hankittuna isälle? Aluks ajattelin sellasen tehdä ite, mut en tiedä mitä sinne ostais, kun ei rahaakaan olis hirveesti... Oisko ehdotuksia, mitä kaikkee sinne vois laittaa tai olisko jotain ehdotuksia ihan vaan yhdestä hyvästä...
  19. C

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Tämmösen löysin niin laitanpa sen tänne kaikkien nähtäväksi ja kokeiltavaksi. Mä painan tän mukaan kolmisen kiloa vähemmän kuin pitäis tällä hetkellä :saint: http://www.lastenporssi.fi/index.php?selected=rp
  20. C

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Sokerirasituksessa käyty ja kaikki ok. Kovasti on tullut tekstiä sitten eilisillan, huh, kunhan jaksais lukea :) RuokaG Alkuraskaudessa maistui perunat ja jauhelihakastike, hampurilaiset, pommac-mehujää, jäiset marjat ja karjalanpiirakat. Ai niin ja jossain vaiheessa pelkästään viili ja...

Yhteistyössä