Hakutulokset

  1. piipero86

    voiko flunssa siirtää suunniteltua sektiota?

    Minulla on ensi viikolle sovittu sektio rv.37+1 ja nyt meinaa flunssaa ruveta pukkaamaan,kurkku karhea ja nokka meinaa alkaa tiputtelemaan. Joudutaanko sektio siirtämään jos flunssa iskee ihan kunnolla päälle?
  2. piipero86

    Tiesittekö, että jos kerrotte asioistanne avoimesti,niin ihmisille jää vähemmän asioita juoruiltavaksi :)

    Olen aina ollut avoin oman elämäni suhteen ja varsinkin sen jälkeen kun tyttäremme kuoli synnytykseen olen ollut vieläkin avoimempi. Olen huomannut sen, että ne jotka pidättäytyvät oman elämänsä suhteen valittavat sitä kuinka heistä juoruillaan ja asiat saavat aivan uusia käänteitä kun kiertävät...
  3. piipero86

    Onko kenelläkään kokemusta peukalon tyvinivelen murtumasta? Miten hoidettu?

    Minulla tuli murtuma peukalon tyviniveleen heinäkuun lopussa ja röntgenissä selvisi että nivelen ulkosyrjällä on luunsiru ohut,mutta 4mm pitkä. Minulla oli 1 viikon lasta kädessä ja sen jälkeen kirurgi käski ottaa sen pois ja olin 2 vkoa saikulla. Sirulle ei aiota tehdä mitään ja olen nyt ollut...
  4. piipero86

    G: Olet lähdössä miehesi kanssa illan viettoon, kuka teillä hoitaa lapsia jos ei ole sukulaisia käytettävissä?

    Eli otsikossa olikin jo kysymys. Meillä ei miehen kanssa ole nykyisin enää mahdollisuutta käydä missään koska kaikki sukulaiset jotka innolla ottivat lapset hoitoon ovat kuolleet ja nyt kun on yli puoli vuotta oltu kotona, olisi kiva päästä jonnekkin käymään,tuulettamaan päätä. Kuka teidän...
  5. piipero86

    toinen "erilainen" äitienpäivä lähestyy..

    Se olis edessä toinen äitienpäivä ilman rakasta tytärtä,viime äitienpäivä oli itkua täynnä,saa nähdä miten nyt menee..Tyttö menehtyi synnytyksessä -09. Ajattelin etsiä haudalle jonkin enkelipatsaan, mutta saa nähdä mistä tuon löytäisi..onko sellaisia esim. puutarha myymälöissä? sisustuskaupat on...
  6. piipero86

    7v oksentelee kolmatta kertaa kuukauden sisällä..apua..

    kuukausi sitten meillä oli ihan kunnon vatsatauti (noro?) joka kiersi koko perheen, rankinta oli tuolle ekaluokkalaiselle, sitten meni 2 viikkoa ja poika oksenteli taas ja nyt taas on vatsa sekaisin ja oksentelee, voiko tämä olla muka vain vatsatauti? alkaa usko loppua..
  7. piipero86

    onko täällä muita enkeleiden vanhempia?

    meillä tulee huomenna 3 viikkoa siitä kun enkelityttömme syntyi, istukka repesi ja tyttäremme ei siitä hengissä selvinnyt. olen yrittänyt netistä etsiä keskustelupalstoja jossa olisi kohtalotovereita mutta huonolla menestyksellä..
  8. piipero86

    Missä vaiheessa voi mennä testauttamaan onko sikainfluenssa?

    mulla alkaa pikkuhiljaa juilia yhtä jos toista paikkaa ja kurkkua kipristää, kuumetta ei ole ainakaan vielä, mietin vaan että ku raskaana ollaan ja viikkoja jo 39+1. eikös se ole tärkeää että tauti havaitaan ajoissa niin välttyy paremmin niiltä jälkitaudeilta.
  9. piipero86

    Paljon maksat ASUNTOLAINAA / VUOKRAA ja minkälaisesta asunnosta???

    meillä on nyt perheellä muutto edessä ja jatketaan vuokralla asumista koska minä olen työtön niin ei saada asuntolainaa omaa kotia varten. muutetaan 93 neliön asuntoon ja maksetaan 690? /kk mikä sinänsä on halpa asunto tuon kokoiseksi mutta kyllä se vaan tympii ku kukaan tuttu ei maksa...
  10. piipero86

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 33 (2. pino)

    Helmivauvat 2008 Helmiä: 31.12.2007 Kiin rv 35+0 3180g 49 cm Arthur 15.1.2008 Tuttemui rv 36+4 2440g 47 cm Rudi Hassan 18.1.2008 civindal rv 35+6 2300g 45 cm Valentin 14.1.2008 Matilda81 rv 37+3 2700g 46 cm tyttö 21.1.2008...
  11. piipero86

    joko uskaltaudun kylään?

    kaverin lapsi sairastanu oksennustautia viime viikonloppuna ja sunnuntaina ollu viimeset oireet, vieläkö tauti voi tarttua? vai joko uskaltaudun lasten kanssa kyläilemään?
  12. piipero86

    minne kannattaa kalajoella majoittua???(suht.edullisesti)

    ollaan menossa perjantaina kalajoelle ja ollaan siellä 2 yötä,nyt vaan mietitään että minne kannattaisi majoittua, mikro on välttämätön ku 5kk ikäinen vaavi matkassa. eli siis mennäkkö hotelliin vai vuokratakko mökki? sellanen 250? on kyllä jo aika maksimi hinta majotukselle.. kiitos jo...
  13. piipero86

    mikä sen biisin nimi on ja kuka esittää???

    se on tosi vanha suomalainen biisi jossa nainen laulaa "jäi äiti itkemään.." onko se joku laila kinnusen biisi vai kenen se on? yritän löytää sitä you tubesta mutta ku en tiedä sen kappaleen nimeä :( ku en ainakaan noilla edellä mainituilla sanoilla sitä löydä..
  14. piipero86

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

    Helmivauvat 2008 Helmiä: 31.12.2007Kiin rv 35+0 3180g 49 cm Arthur 15.1.2008 Tuttemui rv 36+4 2440g 47 cm Rudi Hassan 18.1.2008 civindal rv 35+6 2300g 45 cm Valentin 14.1.2008 Matilda81 rv 37+3 2700g 46 cm tyttö 21.1.2008...
  15. piipero86

    MIKSI vapaakasvatus on niin IN?

    siis en ymmärrä miten vanhemmat antaa jo reilusti alle koulu ikäisten hillua ympäri kyliä ja kotiin ei tarvii tulla vasta ku joskus yhdeksän jälkeen. sitten ei puututa myöskään pihalla tuleviin riitoihin, koska "sellaisia ne lapset on", meidän poikaa kiusataan aina pihalla ja minä olen ainoa...
  16. piipero86

    NISSENin silmälasit 5?,mikä siinä on se juju?

    pakkohan tuossa on joku juju olla mut mikä se on? en oo saanu aikaseksi käydä nissenillä kyelemässä asiaa. onko joku nyt ostanu sieltä laseja? mulla on toinen linssi +0,75 ja toinen linssi ilman vahvuuksia niin saisinko muka lasit 5 eurolla..?
  17. piipero86

    4 henkiset perheet HUOMIO!

    olemme suunnitelleet muuttoa kerrostalosta rivitaloon ja sitä myötä vesi maksettaisiin käytön mukaan, paljon teidän 4 henkisen perheen vesilasku on kuukausittain? pesettekö pyykkiä päivittäin tai pyöriikö astianpesukone päivittäin? kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne =)
  18. piipero86

    kolmannet menkat kuukauden sisällä!!!

    eli mistä hitosta johtuu, synnytyksestä vajaa 4kk aikaa, ekat menkat oli sen jälkeen tuossa kuukausi sitten kesti 7 päivää,sitte oli 16 päivää väliä, taas alko ja kesti 6 päivää, nyt oli 9 päivää väliä ja tänään taas hanat aukesi |O :kieh:
  19. piipero86

    mihin käyttäisin eilisen muusin?

    niin eli tuossapa se kysymys tulikin, eli mihin te käytätte edellisen päivän muusia? otan mielelläni ohjeita vastaa :p
  20. piipero86

    G: Ärsyttävin piirre kumppanissasi

    niin, elikkäs mikä piirre kumppanissasi saa sinun veret kiehumaan? ja saa myös laittaa jos tietää mikä oma piirre ärsyttää eniten kumppaniasi?

Yhteistyössä