Hakutulokset

  1. P

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Heips kaikki! Viimeisinä sanoinani tulin kertomaan eräälle nimeltä mainitsemattomalle siivekkäälle, että kirjoja voi lukea muutenkin kuin ostamalla. Minä olen koko pienen ikäni lainannut niitä ilmaiseksi kirjastosta!! Tekisi mieleni käyttää tässä kohtaa erästä tiettyä hymiötä tunteitani...
  2. P

    Vajaan 2-v syömisestä

    --
  3. P

    -

    -
  4. P

    -

    -
  5. P

    -

    -
  6. P

    kainuun alue herätys!

    Aurinkoiset huomenet kaikille!! :wave: Ainakin täällä Kajaanissa aurinko paistaa, ihana syksyinen ilma. Lähdetään pojan kanssa ulkoilemaan heti kunhan mamma malttaa jättää tämän koneen rauhaan =) Mitenniin nettiaddikti? ;) Nuorena olet piipero86 aloittanut! =) Mutta, nuorenahan sitä jaksaa...
  7. P

    -

    -
  8. P

    -

    -
  9. P

    -

    -
  10. P

    -

    -
  11. P

    -

    -
  12. P

    -

    Äh, taitaa olla niin ettei ehditä tähän hätään enää nettikaupasta tilaamaan; häät on jo viikon päästä ja lahja pitää postittaa kun ei olla häihin itse henk.koht. menossa... Tuolla olisi kyllä ollut hyviä vaihtoehtoja kun vain oltaisiin vähän aiemmin liikkeellä. Himputin Matti Myöhäset taas...
  13. P

    -

    -
  14. P

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hyvä Kyllikki, tää oli ihan paras!! :laugh: =) Ja kiitos muillekin, ihmeen hyvän kuvan tosiaan sain mukaani, kun näkyy noita raajojakin vähän =)
  15. P

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Moikkelis kaikki! =) En ole ihan varma onko täällä enää moniakaan "tuttuja" jäljellä (no Kylli-täti ja aurinkoenergiaa ja mouku nyt ainakin!) joita tämä voisi kiinnostaa, mutta uhkarohkeasti laitan kuitenkin tällaisen kuvan: Ja voihan sen "vähemmän tututkin" ottaa semmoisena...
  16. P

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hilipatille ISO :hug: !! Minulla vain ei ole hurjan suurta luottoa noihin herkkiin testeihin, joten... ja niin kauan kun ei näy tätiä, on toivoa, muistathan? =)
  17. P

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hilipatin puolesta isot jännitykset täälläkin, käyn huomenna kurkkaamassa tilanteen, joten muistakin käydä ilmoittelemassa mitä testi näyttää! =)
  18. P

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Lueskelin ketjua, tai oikeastaan olen tehnyt sitä montakin kertaa, mutta useinkaan en ole kirjoittanut mitään, kun en ole oikeastaan osannut sanoa mitään... voinnissa ollut vähän tekemistä, niin fyysisellä kuin henkiselläkin puolella. No, mies kävi just veljensä kanssa pihalla röökillä ja kun...
  19. P

    -

    -
  20. P

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Hilipatille on peukut pystyssä, tosi lupaavalta kuulostaa! =) Plussanneille onnea!! =) :flower:

Yhteistyössä