Hakutulokset

  1. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Moips! Nyt ehtii taas tänne kun nimiäiset ja varpajaiset tuli juhlittua pois alta. Viime viikko meni ihan tohinassa järjestelyjen kanssa. Mutta oli aivan ihanat juhlat. Molemmat. =) Haavemamma: Mä olin kans lauantaina viihteellä! Sähän asut Tampereella? Ois ollu kiva törmätä. Missä te...
  2. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Onnea ronttuli ja kareliini! :flower: Unikeko: Heheee, rokkarin rytmi on täälläki. ;) Johtuiskohan siitä et tää mamma oli raskausaikana aika paljo rock'n'roll ku aattelin kohta ei sit taas pääse! :D Glow: Mä imettelin kans et mihin meidän kiltti vauva katos ku alottettiin D-vitamiinit...
  3. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Kävin sit koulu penkillä istumassa pari tuntia tänään. Itkun kanssa lähdin kun väsytti niin paljon. Näin pienen kanssa arki sujuu mun mielestä ihan hyvin niin kauan ku ei tarvii suorittaa mitään. Mut pieniki ponnistus tuntuu kaatavan koko maailman. Iltapäivän sit vaan nukuin. Huomenna ajattelin...
  4. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Iltaa! Mummolareissuilta kotiuduttu. Mukavasti meni lomailut. Kaks yötä oltiin mummilassa ja yks yö mammalla. Molemmissa isovanhemmat ihmetteli kun ei kuulu vauvan ääntä lainkaan yöllä. Hyvin nukuttiin siis vieraissaki paikoissa. Ens viikolla pitäs tehdä nimiäisjärjestelyjä. Meidän isä...
  5. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Iltaa! Lypsämisestä: Mä lypsän aina toisesta rinnasta samalla ku vauva syö toisesta. Maito heruu tosi nopsaan ku vauva heruttaa sitä. Pelkkä lypsäminen ilman vauvaa on mulla ainaki turhauttavan hidasta nyt ku maidon tulo on tasaantunut. Ja imetyksen jälkeen sieltä ei ainaka mitään irtois...
  6. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Täällä taas... :whistle: Ne nimiäiskutsut makaa tossa pöydällä koskemattomina edelleen. Kestoista: Glow, mun mielestä kestojen käyttö ei oo monimutkaista eikä vaadi ponnisteluja. Muuten tällanen laiska paksa joka vaan roikkuis päivät pitkät netissä ja vihaa kotitöitä ei todellakaan jaksais...
  7. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Huh. Maalla ollaan, we made it! :wave: Mikä siinä on että vastasyntyneen kanssa ekalle vaunulenkille ja pitemmälle automatkalle lähteminen on ku erämaareissulle ois lähdössä! :laugh: Vähintään johonki viidakkoon. Ihan niinku täältä tai matkan varrelta ei sais vaippoja, vaatteita tai...
  8. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Naru, toi ikäerohan tasottuu tosi nopeesti, älä vaan minnekään täältä katoa! Meidän esikoinen on kans ihana hoivaaja. :heart: Oon yrittänyt ottaa sitä vauvan hoitoihin mukaan mahdollisimman paljon. Miehelle oon pitänyt tuhat puhuttelua siitä että sitten kun se tulee töistä ei ala heti...
  9. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    toukka: Mun mielestä toi on ihan hyvä kirja lasten kehityksestä. Mutta se on kirjoitettu lähinnä vuorovaikutuksen ja kielen kehityksen näkökulmasta, pepun pesemis- tai ihonoito-ohjeita sieltä ei löydy. ;) Siihenkin mulla on kyl oma kirjansa, tai kaks, mut ei niistä sen enempää. :D Nimi on...
  10. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Labello: :hug: Meidän isä on kans ihan rasisti ja välillä niiiiin raivostuttava vaikka rakas onkin... Myötätunnot sinne. :heart: Lentis: Ei välttiis oo enää vahinko hymy tuon ikäisellä. Siinä 4-5 ikäisenä niitä voi hyvinki alkaa tulla. Innolla odotan että josko meilläki parin viikon päästä...
  11. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Kyrsä: Haukutaanko toisemme? ;) Mä olin vannonut etten todellakaan mene vastasyntyneen kanssa kauppakeskukseen mitään tauteja hakemaan... :whistle: Mutta jostain ne vaipat ja ruuat on haettava kun tuolle miehelle on näköjään ihan ylivoimaista tehdä mitään työssä käymisen lisäksi. Ja...
  12. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Jaaha, vetäsin sit suihkussa vahingossa kylpyöljyt hiuksiini. :whistle: Kai sitä on parempi unohtaa romantiikat ja mennä suosiolla vaan nukkumaan. Huomenna on päivä uus... Öitä!
  13. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Seranzu: Juu, ei ollut pitkä ilta mut silti sain tehtyä univelkaa enemmän ku tarpeeks... ;) Aamulla piti nousta viel aikasin neuvolaan. Nyt väsyttää... ZZZzzzz... Tekis kyl mieli valvoa vielä, jälkivuoto on ollut pari päivää niin finito et uskaltais lopultakin kokeilla sitä sexiä. :whistle: :p
  14. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Onnea unikokeko! :flower: Kiitos haavemamma ja seranzu, oli ihan kiva ilta. Oltiin Uniklubin levyn julkkareissa ja oli oikein piristävää päästä ulos. Join jopa yhden siiderin ja tulin puolilta öin taksilla kilometrin matkan kotiin! :laugh: Ei sillä etten olis pystynyt kävelemään vaan tissit...
  15. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Päivää naiset! Ihana nappula Kyrsällä! :heart: Mä iloitsen kans täällä noista leudoista keleistä ku päästiin jo ulos eikä tarvinnut kahta viikkoa sisällä kökkiä. Mä en poistu koskaan kotoa laittamatta tukkaa ja meikkiä, mut eilen ku ekan kerran lähdin noitten kahen kanssa en kyllä...
  16. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Kärppis: No voi damn... Mä jo ehdin juhlimaan että tänään päästään miehen kanssa tositoimiin! :laugh:
  17. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Heips! Tänään alotettiin ulkoilu ja otin sit valtuudet olla pari tuntia heti reissussa... Piti hakea vaippoja ja Liberoita ei sit löytynyt mistään, jokapuolella myytiin vaan Pampperssia! :/ Mut ulkona oltiin yhteensä varmaan sen puolisen tuntia, loput ajasta kaupoissa sisällä. Hyvin tytsy...
  18. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Dodiii, nyt ois tukassa taas mustikansinistä. :D Mä mahtuisin muuten ihan hyvin kaikkiin vaatteisiini, mut nää hirveet hinkit ei mahu mihinkään toppiin! :laugh: Taidan joutua vaateostoksille jos johonki ihmisten ilmoille joskus meinaan. Voi harmi. ;) Mä aattelin lähteä kans kunnolla...
  19. P

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Lentis: Juu, sitä tulehdusriskiä just meinasin. Kun mulla toi vuoto on kans jo sellasta ruskeeta tuhrua, eikä enää niinkään veristä niin ajattelin josko sitä kondomin kanssa kohta uskaltaisi kokeilla... Terkka sano tosta kohdun koosta kans viime torstaina että onko se rouva ollut lainkaan...
  20. P

    **Talvi-, kevät-, & kesäunelmista -Plussanneet (vol. 3)**

    Kannatetaan vauvapuolen pinoa! :wave:

Yhteistyössä