Hakutulokset

  1. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    Harmi kun tää ketju on ihan kuollut! Me tietyt muutamat kirjoittelemme enää kuulumisia aika ajoin :/ 1 v eilen täynnä Ellallekin :heart: Mahdotonta ajatella että näin on vuosi menny! Mitat olivat 74 cm ja 10.7 kg :laugh: Minä olen ollut töissä jo kesäkuusta asti, lapsilla hoitaja...
  2. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    Auts, ne on kipeet. Mut tervetuloa hellään hoitooni, mä alotan työt 15.6 gastro kirurgian osastolla, eli meillä hoidetaan just nää sappikivileikatutkin :wave: Mies keksi tehdä portaisiin sellaisen lisä korokkeen ettei tarvita porttia. Eka askelma siis korottui samalle tasolle kuin missä...
  3. S

    Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka tekee lapsia ja

    ei kai se ole niin helpoakaan välttämättä olla "näkemättä lapsiaan", joku saattaa ajatella että kun saa esim. opiskelutpainettua työnohella loppuun niin elämä helpottuu sen jälkeen, sitten on mahdollisuus ehkäpä jopa vaikuttaa omiin työvuoroihin ja rahallinenkin tilanne vois olla parempi.
  4. S

    viettääkö mun lapsi liikaa aikaa tv:n / tietokoneen ääressä ?

    pelaamiseen on meillä annettua ikaa tunti/päivässä, tv:n katselua on rajoitettu siten että nukkumaan mennään klo 20-20.30 joten kun muksut uloilee yleensä klo 19 asti, ei tv.tä tule iltaisin katsottua kuin sen tunnin. Aamuisin vaihtelevasti katsovat lastenohjelmia, eivät oikein tykkää noista...
  5. S

    Säästelläänkö suurperheissä ruuassa?

    kyllä meillä maidon käyttöä rajoitetaan sikäli, että muksuilla ei ole mitään tolkkua sen käytössä :headwall: Aamulla en sanonut mitään vaan seurasin taas muksujen touhua niin ottivat ensin muroja (5 lasta aamupalalla syömässä ) ja päättivät ottaa päälle kaakaota. Eikä sekään mitään, mutta...
  6. S

    Verenpaineesta...

    112/72
  7. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    Tänään (viime yönä klo 02.00 ) tuli täyteen Ellalle 10 kk. Mitat ovat 72 cm ja 10 300g. Ensi askeleet on otettu ja joka päivä tulee askeleita lisää :heart: 3 tuetonta onnistuu kivasti ja voi sitä riemua jonka siitä itse saa :D Taapero kärry otettiin eilen ulkoleikkeihin ja suorastaan...
  8. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    Työn täyteisiä terveisiä kaikille! Minä aloitin satunnaiset työt heti viime perjantaina kun torstaina loppui äitiysloma. Lapset kotona, hoitajaa ollaan tarvittu vain mutamia tunteja. Olen kotona hoitovapaalla mutt siis teen n. 3 päivää töitä viikossa. Elokuussa lapset päiväkotiin sitten ja...
  9. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    8kk Heipsan keikkaa!! :) Pikku nuha päällä mutta muuten menee kivasti. Tukea vasten kävellään ja seisomasta laskeutuminenkin alkaa jo luonnistua vähitellen. Hampaita edelleen ne 2 mutta molemmat alakulmahampaat nyt just kohta puhkeamassa, näkyvät ikenen läpi ja ovat tosi kipeet!! :'(...
  10. S

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    :wave: täällä vilkuttelee puoliksi vierottautuneet :D Me päästiin kuin päästiinkin siitä päivä imetyksestä eroon ja pullo on alkanut huolimaan kun sitkeesti toistaviikkoa on sitä vaan tarjonnut. Enää ei tartte edes pumppailla päivisin mikä helpottaa normaalia elämää kummasti. Mutta yön...
  11. S

    Onko oikein, koulu pakottaa ostamaan sukset, luistimet ym.

    näin, meillä nuo ovat perheen yhteistä tekemistä! Mikäs sen mukavampaa pojista kun päästä kentälle pelaamaan lätkää!? Käydään 4 kertaa viikossa. Ja kun vanhemmat on pelissä mukana, tulee siitä oikeeta tunnelmaa, hyvää mieltä kaikille sen liikunnan ja hien lisäks. 4v just eilen ilakoi miten...
  12. S

    Imetys turhauttaa - olenko ainoa?

    hyvä äitihuolehtii lapsen tarpeista Jos muksulla on nälkä, annetaan sille ruokaa. :hug: ja vaikka tähän hätään antaisitkin kerran - pari päivässä pullsta korviketta voi täysimetys silti vieläkin onnistua. tsemppiä :hug:
  13. S

    Onko tää muiden mielestä ihan oikein?

    tottakai sanoa pitää, yhteisestä asiastahan siinä on kyse!! Minä olen ottanut asian niin että yhteinen elämä - yhteiset lapset -periaate! Jos minun mies on työmatkalla juuri sellaisena viikonloppuna kun hänen lapsillaan on ns. isä viikonloppu, minä olen kotona lasten kanssa. Ei mies...
  14. S

    Imetys turhauttaa - olenko ainoa?

    meillä tämän tytön kanssa "tiheään imemisen kautta" jatkui yöreästi 3kk, usko pois!! Minä en liikkunut mihinkään tästä mökistä ja sen kerran kun lähdin, oli vauva kantoliinassa tissin vieressä ja jos alkoi huutaa, kaivoin tissin sille suuhun :laugh: Nyt naurattaa, tuolloin ei :headwall...
  15. S

    Uskomattomia ihmisiä odotuspuolella!

    :) minä lopetin myös, ilman mitään apuja
  16. S

    Vertaileeko teillä lasten isovanhemmat

    no ei onneks... Miehen äiti on jo yi 70v, omani vasta täyttivät 50 v. Kaiketi tuokin selittää aika pitkälti
  17. S

    Olipas Lindexillä eilen hyviä alennuksia!!

    Palautteet... "feedback" kannattaa lukea. Ainakin sellaset "powerseller" logolliset on konkareita ja luotettavia. Kalleinta mitä ollaan tilattu, yli 100?
  18. S

    Olipas Lindexillä eilen hyviä alennuksia!!

    PayPal on ainut mitä suosittelen! ja oikeestaan ainut mitä myyjät kansainvälisiltä ostajilta tuntuu huolivan. se "harhaantuminen" on ihan tuttua, jopa normaalia... :laugh:
  19. S

    Olipas Lindexillä eilen hyviä alennuksia!!

    alussa meitä kans hirvitti se että jääkö tavarat saapumatta jne mutta vain miehen huutama yksi paita on jääny tulematta vuoden aikana :D Kunhan PayPaliin rekisteröityy ja tutustuu niin on erittäin helppoa käyttää!! Ei tartte pankkitilien kanssa sählätä tai maksaa mitäään välityspalkkioita...
  20. S

    vieroitus apua

    työt alkaa kutsumaan ja tyttö tykkäis vaan tissistä. Kiinteitä pitäs jo saada hiukka enemmän menemään ja lisäks kun ei tuttia tai pulloa ole oppinut, pitää minua tuttinaan :| Öisin haluaa 10stä jopa yli 20 kertaa rinnalle

Yhteistyössä