Hakutulokset

  1. L

    Helmet 2008 ***syksy 2009***

    :wave:
  2. L

    Apua,Viroon lähdössä ja passissa vanha sukunimi...

    Niin mä ainakin matkustaisin sillä vanhalla nimellä, siis ilmoittaisin sukunimekseni sen mikä on passissa. Tärkeää, että passissa ja lipussa on samat nimet. Mulla joskus sama tilanne, kun olin juuri mennyt naimisiin.
  3. L

    facebookista, jos poistaa kaverin, meneekö hänelle siitä erillinen ilmoitus?

    ei mene ilmoitusta, katoat vain huomaamattomasti heidän kaverilistaltaan...
  4. L

    ***HELMET 2008*** VKO 5

    Kengistä Meillä on 20 Vikingin goret ja on just passelit. Hyllyllä odottaa myös 22 kengät, mutta voi olla että ne ei passaa oikeen milloinkaan...tai no kesällä :D . Mä oon jo pitänyt kenkiä, kun huomasin kerran, että neidillä oli jalat kylmät villasukissa ja töppösissä. Rattaissa makuupussissa...
  5. L

    G: 6kk täysimetystä

    Esikoista täysimetin 4kk (v. -99) Keskimmäistä täysimetin 6kk ja sitten kiinteitä (-00) Kolmatta täysimetin 6,5 kk ja sitten kiinteitä (-08) Kaikkia imetin 11kk ikään asti. Olen imetyksen puolestapuhuja, mutta en syyllistäjä. Mielelläni tsemppaan lähellä olevia äiti kavereita, jotka...
  6. L

    ***HELMET 2008*** VKO 4

    http://www.ellajaeemil.com/body_setti_56-84.htm ei vars. juhla, mutta kaulusta kuitenkin.......
  7. L

    ***HELMET 2008*** VKO 4

    Tietäkö kukaan saako omalla kuvalla?
  8. L

    ***HELMET 2008*** VKO 4

    :wave:
  9. L

    ***Helmet 2008*** vko 3 osa 2

    ieva Tilasin itselleni samaan aikaan verokortin palkkaa varten, mahdollista (arvioin jotain) sivutuloa varten ja kotihoidontukea varten (jota maksetaan helmi-elokuu), sain yhden veroprosentin, joka menee kaikista näistä tuloista ja kolme eri verokorttia (kelaan menee suoraan yksi). Lainan...
  10. L

    ***Helmet 2008*** vko 3 osa 2

    Mulla 1. Käynnistettiin, yliaikaisena ja kun vesi oli vähentynyt 41+3 2. Ilman supisteluja lähti lorahtelemaan lapsivedet 40+5 3. vrk supisteluja ennen syntymää 39+6 Että erilaisia olivat jokainen, ihankuin olisin ollut ekaa tekemässä jokaisessa synnytyksessä, kun soittelin synnärille...
  11. L

    ***HELMET 2008*** VKO 3

    Uusille :wave: kiva kun tulee enempi porukkaa keskusteluun. Meillä myllätty kämpän järjestystä tänään koko päivän ja huomenna jatkuu. On kyllä ihan hirveä homma, ja sitten jää ihme kasoja pyörimään tavaraa ja yrittää miettiä että mihinkä ne nää nyt sitten laittaisi. Tyttö oli mukavana apuna...
  12. L

    ***HELMET 2008*** VKO 3

    :wave: Huomenta! Meillä kiivettiin tänään sohvalle ja ei ole ihan matalammasta päästä nää sohvat...päinvastoin melko korkealla on istuinosa. :o Että korkeelta on pudotus, no nyt täytyy vahtia entistä tarkemmin.
  13. L

    KERTOISITTEKO KOKEMUKSIA KAUKOMATKAILUSTA VAUVAN KANSSA...

    Käytiin 6kk ikäisen lapsen kanssa eokuussa Espanjassa, ja sinne en ottanut mitään ylimääräisiä rokotuksia. Normaalit neuvolassa saadut rokotteet. Nyt ollaan lähdössä Thaimaaseen maaliskuussa, niin sitä varten meillä rokotus rumba käynnissä.
  14. L

    ***Helmet 2008*** Uusi vuosi vol. 5 =)

    Meillä löytyi uusi herkku: Luomu luonnonjugurttia + mangososetta, tätä oli tyttö syönyt vaikka kuinka.
  15. L

    ***Helmet 2008*** Uusi vuosi vol. 5 =)

    Kannattaa pohtia sitäkin, kumpi vanhemmista sen kodinhoitotuen hakee kelalta. Kelalle se on ihan sama.Ei sen hakija automaattisesti (ymmärtääkseni) tarvitse olla se joka on kotona. Kodinhoitotukihan maksetaan siksi, että lapsi ei ole kunnallisessa tarhassa. Lastahan ei välttämättä hoida työtön...
  16. L

    KERTOISITTEKO KOKEMUKSIA KAUKOMATKAILUSTA VAUVAN KANSSA...

    Ymmärtääkseni b-hepatti rokotteen voi antaa ihan pienellekin, mutta säädökset koskee tvintix-rokotetta (a ja b-hepa yhdistelmä). En ole varma mutta näin kuvittelisin. No meidän tytölle kyllä ihan tk lääkäri kirjoitti ja neuvola terkka pisti tyttö nyt 11kk. Lisäksi kun tulee tässä talvella vielä...
  17. L

    ***Helmet 2008*** Uusi vuosi vol. 5 =)

    Perheenelatusvastuu; Kaikki mikä tulee, niin menee...kutakuinkin näin. Minä maksan laskut suvereenisti molempien tililtä ja yleensä molemmille jotain pientä jää. Yhteisiä tilejä löytyy, mutta niille yritetään sitten jotakin hieman säästää. Samanlaisia tuhlaajia ollaan molemmat ja välillä hieman...
  18. L

    Onks nutrilet-keitot ihan huippupahoja?

    mulla on vaan hyviä kokemuksia. Pitää olla tiukkana eikä lepsuilla. Enkä tietenkään voi kuurin jälkeen palata vanhaan. Nutreilla olen repäissyt itseni kaikista herkuista yms. írti.

Yhteistyössä