Hakutulokset

  1. O

    Rippikoululaisten vanhemmat

    tietääkö kukaan/muistaako ?
  2. O

    Rippikoululaisten vanhemmat

    koska ne rippikoulu jutut alkaa ? muistelen , että ennen joulua jo jotain on ...olenko oikeassa ?
  3. O

    puhelinmyyntiesto...

    vai mikä se olikaan , mihin nroon piti soittaa ?
  4. O

    EEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIII

    siis ottiko se sen joka kokkasi sille siis sen tummahiuksisen vai sen joka kävi äitin kanssa sitä pukua soivittelemassa ?
  5. O

    Mistä voin tilata keittiö kuvastoja?

    vai voiko niitä tilata mistään ?
  6. O

    Mistä voin tilata keittiö kuvastoja?

    siis kaappimallistoja yms ?
  7. O

    Ennustusta

    niin onko kukaan saanut vastausta ?
  8. O

    Ennustusta

    minäkin laitoin vielä yytä menemään, jos vaikka tulisi, tais olla taas näitä juttuja...onko muuten muita ennustajia ?
  9. O

    Ennustusta

    oletteko ennustuksen saaneet ???
  10. O

    mistä vois tilata ?

    etsin liukuovilla olevaa kaappia pukuhuoneeseen...kaapin syvyys 40 cm, mistähän löytäisin ?
  11. O

    Ennustusta

    minä -73, mies -68, lapset -93, -00, -04 avolitto ruskeat millainen on tulevaisuutemme noin yleensä ?
  12. O

    Kinkku voileipäkakku

    Ohjetta siis kaipaan n. 20 hlö:lle, siis vähän määriä mitä olette laittaneet!
  13. O

    POWER PARK

    Millainen paikka se on ? onko kaiken ikäisille juttuja ? Onkos siitä tuurin kyläkauppaan pitkäkin matka, vai onko se siellä päinkään :ashamed:
  14. O

    OISKO MYYDÄ 104 CM POIKIEN VAATEPAKETTIA ?

    Pojalle tartteis vaatteita kun kasvaa niin kovaa vauhtia..kellään myydä [i]hyväkuntoisia 2000 luvun vaatteita ?[/i]Laita yytä tulemaan!!
  15. O

    huomenna se sitten olisi....

    simpsonit ensi-ilta...onko liput jo varattu ? meillä ei vielä, ensi viikolla varmaan sitten mennään katsomaan...mitäs mieltä siitä että se on suomeksi dubattu ? arveluttaa :/
  16. O

    Miniristeily

    miten on saako miniristeilyltä tuoda ihan normaalisti alkomahoolia ?
  17. O

    kuppikoko

    ihan piruuttaan mittailin anttilan ohjeen mukaan itseäni..sen mukaan mulla pitäisi olla b-kuppiset liivit..tällähetkellä on d joka meinaa käydä pieneksi... :ashamed: mittasinkohan ihan väärin ?? eli rinnanpäältä ja alta mitat ja niiden erotuksen mukaan löytyi kuppi ? näinkö ?
  18. O

    PÄÄSETTEKÖ IRC_GALLERIAAN ?

    mäkin luulin ett mulla vikaa, mutta onneksi ja onneksi muillakin samaa...
  19. O

    PÄÄSETTEKÖ IRC_GALLERIAAN ?

    minä en |O |O
  20. O

    Lindex...kuopio...onko siellä pojille d-mitoitettuja

    nostan tätä vielä jos kuopiolaisia ois linjoilla =)

Yhteistyössä