Hakutulokset

  1. Z

    Otetaanhan taas välillä hauskoja murresanoja..

    Kikki on tissi
  2. Z

    Osaisikohan joku neuvoa babyshower-järjestelyissä

    Kuukautta ennen laskettua aikaa. Lahjoja äidille/isälle ja tulevalle vauvalle. Kilpailuja mm. lapsen syntymäpäivä arvuuttelua, listatkaa nimiehdotuksia, erilaisten lasten soseiden maistelua/arvuutteluja, tehkää vaippakakku... pientä purtavaa... äidille lupauksia lastenhoidosta, jalkahoitoa...
  3. Z

    Otetaanhan taas välillä hauskoja murresanoja..

    Mitäs kun tehtaalle tuli käymään ruottalainen omistaja ja työntekijä yritti sitten parhaansa: jag vilar här lite..... Ja huilata on levätä ja tuima voi olla väkevä tai "tuima ilme" eli sellanen vihanen ilme. Räppänä? Alvariinsa? Leta? Muikia?
  4. Z

    Miten 98kpleen iso pakkaus lääkkeitä voi olla halvempi kuin pieni pakkaus

    Tai ihan perus särkytabu Burana... 500mg 10kpl maksaa jotain 3e ja rista (en nyt muist oikeeta hintaa) ja nyt sainn lääkärin määräyksestä 1g Buranaa 100kpl purkin ja maksoi alle 10e! On tuossakin melkone hintaero.
  5. Z

    40 v äidit

    YV:tä heitin =)
  6. Z

    40 v äidit

    Minäkin vielä tuon iltatähtösen kanssa kotona päivisin, vielä ainakin muutaman kuukauden. Iltaisin olen tehnyt töitä. Mies päivät töissä ja kun kotiutuu, niin minä lähden töihin. Missäpäin asustelet?
  7. Z

    Otetaanhan taas välillä hauskoja murresanoja..

    joppari, nappo, pulttu, kihveli, putu, lappa(puuro) , kloppi. mm.nämä sanat oli mun miehelle outoja kun mun kulmille saapui =)
  8. Z

    Toimitus kysyy: Millaista koulumenestystä odotat lapseltasi?

    Odotan että lapseni hoitaa koulunsa edes kohtalaiseti/hyvin. En halua asettaa paineita. Puutun , jos tarvetta. Poika on hyvin koulussa oppiva, ei tarvitse kovinkaan paljon kotona opetusta. Koulu vielä mielenkiintoista ja motivaatiotakin löytyy. Poika tuntee pärjäävänsä hyvin... olen samaa...
  9. Z

    Vinkkejä toivottomille =)

    Vyöhyketerapiaa! Hyviä kokemuksia mulla ja monella muulla =)
  10. Z

    40 v äidit

    Olisi kiva jutustella samanikäisten äitien kanssa perheestä, miehistä, lapsista yms. Mukavaa olisi jos elämäntilanteesi olisi lähellä omaani, niin keskustelun aiheita löytyisi =) Tietoja itsestäni ja perheestäni: Olen syntynyt v. -70, mies -72.Pojat -89, -01 ja -07. Ensimmäinen poika...
  11. Z

    Miten noin raparperit käsitellään, kun laitan pakkaseen? ja mitä

    Raparperista voi tehdä vispipuuronkin ja olipa tuossa yhes lehdessä ohje uuni riisipuurollekkin, johon tuli raparperia sekaan.
  12. Z

    Mikä helv**** vaivaa pyykkikonetta

    Entiseen koneeseen vahdettiin "hiilet" kolme kertaa kymmenen vuoden aikana, kun lopetti linkoomisen.
  13. Z

    Samin ja Sannan pikkuveljelle/siskolle nimiehdotuksia?

    Senja, Siiri Samuli, santeri
  14. Z

    Onks muuten ihan tuhoon tuomittua viedä talvivaatteita(kin) kirpparille myyntiin?

    Kävin just tänään kirppiksellä siivoilemassa pöytääni. Kyl sieltä oli ainakin mennyt Kuomat ja toppa asu :D
  15. Z

    Mistä Vaasan seudulta vuokramökki edullisesti?

    http://matkailu.vaasa.fi/Default.aspx?id=323536 Entäs täältä? On muuten hassua, ettei noissa ole hintoja. Kiva rueta soittelemaan joka paikkaan. Luulis että olis vuokraajillekkin helpompaa, kun näkis hinnat netistä suoraan, niin ei tulis turhaan puhelinsoittoja.
  16. Z

    G: Mitä kaikkea te teitte hääyönä?

    Nukuttiin =)
  17. Z

    Mitähän vesikastanjoista keksis muuta?

    Nuo vesikastanjat on nii ihania, ei ne paljon miltään maistu, mut on nii ihanan rapsahtavia :D Mihkäs muuhun niitä vois käyttää ku wokkeihin?
  18. Z

    Mistä Vaasan seudulta vuokramökki edullisesti?

    Katoppas tuolta -> http://www.pohjanmaanmatkailu.fi/ Björköbyyssä on ainakin kaunista ja useimmat mökit meren rannalla.
  19. Z

    Kuinkas paljon löytyy kaksplussalaisia,joilla lasten ikähaarukka menee taaperosta teiniin?

    Vanhin 20v, keskimmäinen 7v ja nuorin 1v7kk. Ja lapsiluku saa meilläkin olla jo täynnä ja lapsenlapsia odotellessa, ei nyt ehkä ihan heti, mutta muutaman vuoden päästä :D
  20. Z

    mitä mieltä olette nimestä Jami?

    Jami ei kyl oo oikeen mikään lähiönimi, eli ei ole jokatoisella. Jami nimeä on vain n.1500kpl vuosien 1940-2009 välillä. Joten ei ole montaakan per vuosi. Eli ei ole kovinkaan yleinen nimi, joten minä en ainakaan lähiönimestä puhuisi!

Yhteistyössä