Hakutulokset

  1. A

    Sähkölämmitteisessä omakotitalossa asuvat olisi kysymys!

    Meillä vanhassa omakotitalossa (neliöt n. 120) sähkönkulutus viime vuonna oli noin 28 000 kwh. Meillä vesikiertoiset patterit ja kellarin huoneissa sähköllä toimiva lattialämmitys. Hyvin siitä vain kertyy.
  2. A

    lastentarvikkeita Tallinnasta

    aivan mahtava liike on myös vanhan kaupungin reunalla, pärnun tien varrella oleva Lastemaailm-liike. Paljon vähän erilaisia vaatteita, kenkiä jne. Ja jos tykkää lautapeleistä niin tallinnan prismasta saa edullisesti lautapelejä
  3. A

    Tallinna

    Ehdottomasti vain matkikset mukaan, kunhan niiistä löytyy vähän säilytystilaa ostoksille ja muksun tavaroille. Aivan turha lähtee raahaamaan kapeille kaduille ja ahtaaseen laivaan isoja vaunuja
  4. A

    pohjanmaan flikkoja

    Moi mä oon kotoisin keskipohjanmaalta Toholammilta ja mies pohjoispohjanmaalta. Nyt asustellaan Mäntsälässä. Profiilissa musta lisää. Laita y-viestiä, jos kiinnostaa Anne
  5. A

    Tallinnassa käyneet????

    katopas sellainen osoite kuin www.viroinfo.com sieltä löytyy paljon vinkkejä ostoksiin. Tallinna ei suhteessa enää mikään halpa paikka oos, jos ei viinaa, tupakkaa ja ruokaa otetaan huomioon, vaatteet yms. alkaa oleen jo ihan samoissa hinnoissa.
  6. A

    Millaisia koiria omistatte?

    Ja ainoa(ko?) 1-2 Chow Chow omistaja ja niiden lisäksi talosta löytyy sekarotuinen vanha herra. Herrassa mitä lie rotuja.
  7. A

    Kotityöt ja lastenhoito

    1 . Ikä: - 26v ja mies 26v 2 . Sukupuoli Nainen 3. Mitä kotitöitä teet ja kuinka paljon kumppaniisi verrattuna? Onko naisten ja miesten töitä olemassa? (esim. pyykkäys naisten hommaa, auton hoito miesten) Meillä minä teen lähes kaikki kotihommat, jos pyydän mies siivoaa. Ulkohommat kuuluu...
  8. A

    Monta lasta haluisitte?

    Yksi lapsi on jo, ja hyvä näin. Itsellä ikää 26.
  9. A

    Laihis kamuja meseen??

    täälläkin yksi, mutta laittakaas tulemaan y-viestiä niin annan oman meseosoitteen. Ja kiloja vielä on pudotettavana reilusti, 13 jo lähtenyt.
  10. A

    Mies on työnarkomaani

    toinen näkökulma asiaan, nimittäin työnarkomaani nainen. En tajunnut olevani työnarkomaani ennen kuin tulin raskaaksi ja jäin 3 kuukautta ennen laskettua aikaa töistä pois. Siinä oli aikaa miettiä yhtä sun toista ja tajuta kuinka paljon aikaa työ vie kaikelta muulta. Lohduttaa en teitä...
  11. A

    mese kamuja 04 synnyttäneistä!

    vilkases profiili ja laita tuleen y-viestiä, jos haluat mesessä kanssani jutella
  12. A

    lahdesta äitejä??

    täältä meitä löytyy http://groups.msn.com/PHameenMammatLahtiHollolaJne
  13. A

    Hyvä turvaistuin...

    Meillä taas Gacon acta cosmis xtp ja tykkään siitä tosi paljon. Ei oon niin iso kuin toi elite, joten pienempi muksu sopii siihen paremmin
  14. A

    Uusia mesetuttavuuksia???!!!!

    katos profiili, ja laita y-viestiä, jos haluat jutustella. Mä olen mesessä pääosin päivällä, iltaisin en oikein ehdi, joskus harvoin 9 jälkeen on kone auki
  15. A

    turvakaukalon jälkeen mikä istuin???

    Meillä gracon cosmic xtp ja erittäin hyväksi todettu istuin, sopii erityisen hyvin pienikokoiselle lapselle, helppo laittaa autoon ja törmäystesteissä parhaat arvosanat. Kallis, mutta ainakin meillä hintansa arvoinen
  16. A

    Hoitomaksuista vielä...

    Muistaakseni tuolla kelan sivuilla on laskuri tuota varten, mutta arvelisin meidän tulojen mukaan, että 100-150 euron väliin maksut menis
  17. A

    Römer Duo Isofix

    Onko kellään kokemusta Römerin duo isofix:sistä. Kallis on, mutta onko hintasa arvoinen??
  18. A

    käsiraha takaisin?

    Kannattais varmaan ensin katsoa mitää lukee käsirahakauppasopimuksessa, tai tarjouksessa, riippuen siitä kummassa on maininta käsirahasta ja kumman pohjalta käsiraha on maksettu. Jos siellä ei selvästi lue milloin käsiraha palautetaan niin kannattaa ottaa suoraan yhteys kuluttajavirastoon, jossa...
  19. A

    messe/sähkäri kaveria vailla

    Saa vilkasta profiilin ja laittaa y-viestiä, jos haluaa alkaa jutteleen mesessä. Niin vaihdellaan osoitteita Anne
  20. A

    äitikavereita

    Mun mesessä ois vielä tilaa B) Mutta vilkaseppa ensin profiili ja jos natsaa niin laita y-viestiä tulemaan. Muutkin voi laittaa, jos siltä tuntuu. Anne

Yhteistyössä