Hakutulokset

  1. M

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Tuosta räjähtävästä mahantunteesta... Voisko olla turvottelun/ilman kertymisen aikaansaannosta? Mulla toisinaan iltaisin turvottelee ja on pinkeä maha. Varmasti sulla yövuoro vielä lisää suolisto-oireita.
  2. M

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Tulin tänne kehumaan, että puoliväli saavutettu :love::love: Masu 20+0
  3. M

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Hyvää uutta vuotta 2017 ryhmäläisille! Tämä mamma jaksoi valvoa sinnikkäästi miehensä rinnalla 3 asti, ja niin valvoi kyllä isommat lapsetkin :p Muu talo nukkuu siis vielä, itse heräsin krapulaisin tunnelmin pääkipuun valvomisen vuoksi. Pnadolilla meni ohi (y) Huomenna ois poks 20+0 ja ti ru...
  4. M

    Toukotenavat 2017 <3 Tammikuu

    Toivotaan että muttakun tästä vuodesta tulisi parempi vuosi kuin edellisestä <3
  5. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Ihanaa joulupäivää kaikille <3 Jouluaatto meni niin putkeen kuin mahdollista. Ensimmäistä kertaa miehen lähipiiri oli tässä meillä aaton. Miehen mummo kuoli viime joulun pyhien aikaan, siellä ehdin viettää ensimmäisen ja viimeisen kerran joulua. Aika ihmeellistä oli ajatellakin, kun miehen...
  6. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hyvä merkki sitten tuo! Ettei rinnat oo kipeytynyt kuten yleensä :) Mulla se oli selkeä merkki tulevasta plussasta...kun yleensä oviksen jölkeen tissit oli kipeät mutta plusaakierrossa kipeyty vasta kun raskaushormonia rupes olemaan.
  7. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Heips! Mulla ru 3.1 ja neuvolalääkäri 22.12. Meillä kuulemma neuvolassa uä laite niin aion tietysti kysyä voisiko ultrata vauvan ja jos vaikka sukupuoli näkyisi ja saisi jouluksi tietää :) tinz_l mulla myös samoja oireita, pääkipua varsinkin öisin ärsyttävää jyskyttämistä ja nenän limakalvot...
  8. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Luin tämän viestisi vasta myöhemmin kun ensin olin vastannut sun aikaisempaan viestiin ja paasasin jo työmoraalista :LOL:
  9. M

    Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

    Olitkos sinä hoitoalalla? Muistaakseni ainakin olet puhunut, että työsi on fyysisesti raskasta. Välillä olen pienellä kauhulla lukenut sun tekstejä, kun rivien välistä kaikuu uupumus. kun tosiaan kuulostaa, että työmoraalisi on korkealla. Mun mielestä sun kuitenkin pitäis olla nyt enemmän...
  10. M

    Mikä dpo plussasit?

    Dpo 9 tuli pc:llä selvä haamulainen ja vahvistui selvästi päivä päivältä. Ennen oletettuja menkkoja oli jo vahva plussa.
  11. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mulla oli muuten valkosta plankkoa mutta kahtena päivänä haalea punainen viiva, ei kunnon vahvaa viivaa missään vaiheessa vaikka tikutin aamuin illoin. Nyt rv 13+0 siitä tärppikierrosta <3
  12. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Itse en ole käynyt aikoihin kirjoittelemassa täällä, mutta ajoittain lukemassa kyllä. Facebook ryhmästä osa onkin tuttuja ;) Tosin sielläkin olen hiljaiseloa pitänyt. Täällä poksuttiin myös eilen 13+0 ja jotenkin hiljalleen ehkä tuntuu, että ärsyttävä etova olo iltaisin alkaa olla pois, mutta...
  13. M

    Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

    Tytille paljon voimia tulevaan :(
  14. M

    Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

    Mä en tainnut olla ees edellisessä listassa joten 23.5/Maria82/3.lapsi/KOS
  15. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä uskoisin, että on parempi jos tuhrut jää pois ja sitä vastoin vaikka kierto lyhenisi. Kuulostaisi, että se royal gelee yrittää kuitenkin jotain hyvää saada aikaiseksi. Itse ainakin plussasin ekasta gelee kierrosta joten suosittelisin teitäkin vielä kokeilemaan sitä (y)
  16. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Täällä pahoinvoinnista kärsitty pari päivää, oksennuskin tullut muutaman kerran. Useaan yöhön ei oo saanut kunnolla nukuttua kun pitää juoda tai syödä pieniä määriä koko ajan. Eilen olin saikulla töistä. Mutta ihaniakin uutisia siinä mielessä, että tänään käytiin miehen kanssa alkuraskauden...
  17. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla oli kyllä tietämättömänä tietysti semmoinen käsitys, että kun sain niin haalean viivan (vaikkakin kaks kertaa päivässä tein testejä) että en ole ovuloinut. Luulen, että aika moni varmaan on siinä harhauskossa juurikin.
  18. M

    ** Toukotenavat 2017 **

    Huomenta! Tulen minäkin tänne näyttämään nokkaani! Ja suuret onnittelut uusille plussaajille :love: on se vaan ihanaa! Täällä olot pöällisinpuolin oikein hyvät! Eilen oli vähän semmonen päivä, että saatto olla välillä huono olo jos ei syönyt tarpeeksi usein, mutta osuutta saattoi olla kyllä...
  19. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No joo okei, mut tarkoitan että viivan ei tarvii olla siis yhtä vahva ja silti voi ovulaatio tapahtua :) ja sama toisinpäin
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mun ovisplussa ei ollut edes noin vahva mitä sun testi näyttää ja muina päivinä olikin lähes valkoista ja nyt raskaana :)

Yhteistyössä