Hakutulokset

  1. U

    Auttakaa yllättäen kuumeilevaa naisihmistä

    En ole vuosiin tänne kirjautunut, 13 vuotta sitten viimeisiä lapsettomuushoitoja kokeiltiin ja niistä syntyi tänävuonna 13v täyttävät kaksoset. Saatiin onnellisesti tähän perään luomuna vielä yksi lapsi joten pitäisi olla tyytyväinen. Kuitenkin, paha vauvakuume iski kuin puskista. Uskaltaisiko...
  2. U

    Yökasteleva koululainen, neuvoja?

    Hei kaikille Olemme tyttäreni kanssa hieman epätoivoisia. Tyttö on nyt 8v ja yökastelee edelleen todella runsaasti. Joka yö tulee vaipoista kaikki läpi ja joka yö tyttö joutuu käymään suihkussa ja kaikki petivaatteet on joka yö kusessa. Kolmen vuoden aikana ollaan useita kertoja kokeiltu...
  3. U

    Kirje luovutetun alkion saajalle

    Hei! Teimme vaikean päätöksen alkioidemme kohtalosta. Vaihtoehdot olivat hävittäminen, kantasolututkimus tai luovuttaminen toisen pariskunnan käyttöön. Vuoden mittaisen pohdinnan seurauksena päätimme, että luovutamme alkiot toisen pariskunnan käyttöön. Et usko kuinka toivoisin, että...
  4. U

    Mua pelottaa että mulla on joku vakava sairaus...

    Vaikka tiedän että ei välttämättä oo mitään... Mulla on jo 5 kk kestänyt menkkakivut. Siis ne on koko ajan. Menkkojen alusta seuraavien menkkojen alkuun, välillä paheten ja välillä vaimentuen mutta pois ei oo kokonaan ollut noin 5kk:een. Myös kierto on heittänyt häränpyllyä tänä aikana...
  5. U

    Hei sinä joka ruoka-apua kyselit!!!

    Laita ihmeessä sitä yv:tä, mä autan. Tai jos joku muu on tarpeessa niin viestiä vaan. Tarjous on voimassa tunnin ajan...:wave:
  6. U

    Uusia lasten möläytyksiä pinoon!

    Olin kaupassa 3 vuotiaiden kaksosten kanssa, olivat juuri oppineet kuivaksi. Perunaosastolla vanha muori pudotti perunoita maahan ja kumartui toisen lapsen edessä noukkimaan niitä. Muori haisi pahasti pissalle (liekö inkontinenssivaivaa?) Niin eikähän toinen lapsista todennut kovaan ääneen et...
  7. U

    Hei auttakaa valinnassa, nyt äkkiä!

    Mä hain kaikkiin mahdollisiin aikuiskoulutuksiin (amk) ja nyt tuli kirjeet kaikkiin niihin mihin olin hakenut siis pääsykokeisiin. kertokaa mielipiteenne: Kumpiko olisi parempi tulevan työpaikan saannin kannalta, Sairaanhoitaja amk vai sosionomi amk??? mulla on sairaaanhoitajakoulutusta jo...
  8. U

    Mä keksin itselleni uuden tavan tienata pientä ylimääräistä rahaa ja samalla pääsen tuuleentumaan...

    Aloitin tupperware-esittelijänä... Toivottavasti homma toimii...
  9. U

    Vain suomessa tällainen on mahdollista...ei hel***ti!

    jotta lapsiinsekaantuja tms saa olla avovankilassa!!! eikö sellainen kuuluisi täysin suljettujen ovien taa!!!!
  10. U

    Mulla on totaalisen epäonnistunut olo!

    Hain työpaikkaa, 3 viikkoa sitten päättyi haku. Viimeviikolla soitin ja kyselin tilannetta. sanoivat että siitäkin ilmoitetaan vaikkei pääse edes haastatteluun. no ei oo tullu minkäänlaista tietoa että pääseekö edes haastatteluun... kuinka siinä näin kauan voi kestää. Typerää sähköpostia vain...
  11. U

    Kertokaa mulle minkä arvoinen tämä on???

    Eli mulla on jostain vuodelta 1995 (sillon ku suomi liitty EU:n) samanlainen kolikko kuin nykyinen 2e kolikko, siis hopeinen reunus ja kultainen keskusta, ainoa vaan et se on kuitenkin 10mk kolikko jonka takapuolella on eu-merkintä. Joku juhla-tmskolikko se on ja haluaisin tietää sen arvon!
  12. U

    Hei Naiset! Kuinka moni teistä omistaa dildon? Käytättekö?

    Ku mulla ei oo ja mieli tekis hankkia sellainen mut tällä alueella ei ole ko kauppaa ja netistä ostoa mietin mut lukeeko siinä paketis sit selvästi et mitä se sisältää??? On niin pieni paikkakunta jotta... Mut tykkäättekö? Kannattaako hankkia?
  13. U

    Kertokaahan nyt vielä mulle että mikä niis lasten vaatteis on mikä tekee ihmisestä WT:n?

    Ku pitäis ostaa lapsille talvivaatetta ja reima ja lassie on jo haukuttu white trash-vaatteeksi niin entäs jos ostan halpa-hallista? Onko sittenkin?
  14. U

    jos työnantaja jatkaa työn hakuaikaa niin

    tarkoittaako se sitä ettei ko. toimeen ollut tarpeeksi hakijoita?
  15. U

    Mua jännittää niin perkuleesti et minkä tuomion huomenna saan..

    ..lääkäriltä. Tämän jalan takia siis. Edelleen aivan helkatin kipeä ja nyt on kuvattu joka suunnalta rtg:llä ja magneetilla ja rassattu reikiä jne. huomenna kuulen. Eniten mua pelottaa, että mitään ei löydykään. Mitäs sitten? Joudunko koko elämäni elämään rampauttavan jalka ja lonkkakivun...
  16. U

    Miksi raskaana ollessa on pakko saada sitä alkoholitonta yms...?

    Mä en oo koskaa siideriä tai drinksuja juonu niiden maun takia (pelkästään)... joten en raskaana ollessa juonut alkoholittomiakaan. Mut mikä niissä on ku jokku juo niitä? Eikä omenamehu+vissy yms maistu ihan samalta? Tyhmänä kyselee hän...
  17. U

    Muita "entisiä" lapsettomia, jotka jäivät piirien ulkopuolelle kun raskaus vihdoin onnistui?

    Tuolta siis tuntuu, tuntunut jo kauan...
  18. U

    Vanha palstailija palailee vuosien tauon jälkeen... Kannattaakohan...?

    Onks tuttuja neljän-yhdeksän vuoden takaa?
  19. U

    MÄ oon niin h******n väsyny. Taas.

    Mä oon niin väsyny, fyysisesti. Lapset on taas kipeitä kaikki ja pomo ja työkaverit suorastaan vittuilee ja on ilkeitä. Minkä mä sille voin että ne on kipeitä?????????????????? Kaikki mahdolliset vitamiinit on syöty syksystä asti ja puettu säätilan mukaan. Kipeinä ei olla hoitoon menty mutta...
  20. U

    Aggressiivinen pikkupoika

    Aggressiivinen pikkupoika? Eli kysymykseni koskee 10kk ikäistä poikaa. Poika ei kestä minkäänlaisia pettymyksiä eikä vastoinkäymisiä. Itku on herkässä jos asiat eivät mene niinkuin haluaa. Jos kaksoisveljensä ottaa lelun tältä herralta eikä hän saa sitä takaisin, hän lähestulkoon aina...

Yhteistyössä