Hakutulokset

  1. U

    GALLUP: Mitä ehkäisyä käytätte?

    \ Mun ylä-asteen opettajallalla oli tollaset kapselit käsivarressa noin 15 vuotta sitte et ei kauhean uusi ehkäisy muoto minusta. Itelläni on nyt hormooni kierukka, ja sitä ennen pillerit raskauksien välissä
  2. U

    gallup:Perheenne tähtimerkit

    Äiti:Leijona Isä:Härkä Tyttö:Kalat Tyttö:Kaksonen/Rapu (syntyny 21.6 ja jossain lehdessä menee ravun puolelle)
  3. U

    LASTEN SUKUPUOLI, PITUUS, PAINO, SYNT.AIKA, RV, KLO?

    Tyttö 5.3.03 Oona rv 42 klo 21.21 3870g ja 53cm Tyttö 21.6.03 Inka rv 41 klo 12.31 3400g ja 51cm
  4. U

    Karjaan Jumbopuistoon ensi viikolla

    Terkkuja teille kaikille. Me ei päästä lähetään kait huomenna vaunuilee johoski päin keskisuomea. Toivon teille hyviä ilmoja puisto tapaamiseen ja nähdään taas myöhemmin kesällä. jookos B)
  5. U

    G:seitenkutoset ja montako lasta??

    Minä elokuun viidentenä syntyny ja tytöt 03 ja 04
  6. U

    Muita seiskakutosia - ja lasten määrä?

    syntyny elokuussa ja kaksi tyttöä (2.3v ja 1v.)olis ja taitaa olla tuo lapsiluku täys.
  7. U

    mikä lastenne ikäero ?

    Meillä tyttöjen ikäero on tarkalleen 1v 3kk ja 16pvä välillä on raskasta mutta kyllä nuo jo leikkii yhessä ja nyt siis alkaa helpottaa. Nuorempi täytti just vuoden.
  8. U

    Karjaan Jumbopuistoon ensi viikolla

    Käytän taas tätä vanhaa nimimerkkiä niin ei tarvii harmailla (ulpukka1976) tämä jostain syystä toimii. HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!!!!!!!! :p
  9. U

    Uusi tapaaminen Lohjalle!

    jees kyll käy. meillä on tytöillä hammashuoltaja klo:12.00 niin ehitään kyll puistoonki. laitko se tonne toiselle sivulle
  10. U

    Karjaan Jumbopuiston tapaaminen...

    Minäkin voisin täältä Lohjalta huristella mukaan, ku kerrotte paikan et tie mis se puisto on. =)
  11. U

    Lohja, Postikadun puisto?

    Meitä olis ainakin viis äitiä tulossa jos ei tule viimehetken muutoksia. Nähdään sitte huomenna :)
  12. U

    Lohja, Postikadun puisto?

    Tulipas vaikee kysymys.et montako tulossa en yhtään tiedä mut muutama ainaki pääsee sillä alkuun. Toi aika ei vaan kaikille käy mutta myöhemmin uusiks uudella ajalla
  13. U

    Lohja, Postikadun puisto?

    Vastapäätä on poliisilaitos ( turvallinen paikka =) mutta luulen että sen mäen alla on ilmaset parkkipaikat en tiiä. Pitäis löytää omalle autolleki paikka. ajoin just sen puiston ohi mutta en kiinnittäny huomiota niihin paikkoihin. ennen siinä puiston ja poliisilaitoksen välissä oli kiekkopaikat...
  14. U

    Lohja, Postikadun puisto?

    Ite menen sinne sillo klo 10 maissa
  15. U

    Lohja, Postikadun puisto?

    \ Tulkaa sitte silloin kymmeneltä jokanen on siellä sen aikaa ku ehtii ja mennään joskus sinne vaik iltapäivällä, jos silloin useampi ehtis.
  16. U

    Kirje ym. kaverita

    \ Minä lisäsin sinut omaan mese listaan ja jos se toimii niin viestitellään siellä jos sulle sopii olen myös vaille keskustelu toveria
  17. U

    Lohja, Postikadun puisto?

    Aikaa toki voi siirtää se oli vaan sellanen ehdotus et saatai porukka vihdoin liikkeelle. ETTÄ OLISKO SAMAPÄIVÄ MUTTA KLO 12 PAREMPI Moniko nyt pääsee?
  18. U

    montako lasta?

    Asustelen mieheni ja kahdentyttären (2.2v ja 11kk) kanssa Lohjalla
  19. U

    Lohja-Karjaa alueen äidit

    Lohjalla postikadun puistossa olis tapaaminen 27.05.05 klo:10.00 Tapaamisiin
  20. U

    Lohja, Postikadun puisto?

    \ Hyvä hyvä yritetään saada sinne muitakin

Yhteistyössä