Hakutulokset

  1. C

    alapään paha haju...

    kiitos vastauksesta :flower: mulla on jälkitarkastus vielä edessäpäin eli täytyypä siellä sitte kysellä tarkemmin.nyt kyllä vuoto on loppunu ettei enää tuu mitään mut toi haju on vielä mun mielestä epänormaalia. :| seurailenpa vielä tilannetta.
  2. C

    alapään paha haju...

    synnytyksestä on nyt aikaa tasan kuukausi tänään.jälkivuotoa kesti melkein 4viikkoa(osa siitäkin ajasta oli vain ihan pientä tiputtelua ja välillä oli päivä tai kaksi välissä ettei tullut mitään).tässä jo kohta pari viikkoa olen ihmetellyt että miksi kummassa tuo alapää haisee,ihan oikeesti...
  3. C

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    kylläpä kuulostaa tutulta useampien kirjottajien oireilut. :attn: mä ite kärsin noista sadoista oireista vuosikausia ennenku sitte vakavan sairaskohtauksen jälkimainingeissa ja toipumisajalla aloin nousta ylöspäin.ite en tienny olevani ahdistunut mutta noita kaikenmaailman oireita oli lähes...
  4. C

    ONKO KUKAAN MENETTÄNYT...

    isän veli kuoli puoltoista vuotta sitten ja oma isä kaks kuukautta sitten :'( mummu kuoli 6 vuotta sitten ja nyt vetelee viimeisiä isän toinen veli. :( läheinen perhetuttu kuoli kaks viikkoa sitten eli kyllä näitä kuolemantapauksia vaan taitaa kuulua jokaisen elämään ja se on ihan normaalia...
  5. C

    RV 33 ja kotihommat?

    mä oon ainakin tehny kaikki hommat aina loppuun asti mut kyllä se siinä ihan lopussa on hidasta ja ehkä vähän sinnepäin tekemistä ;) ei sitä isolla mahalla taivu enää joka nurkkaa kunnolla siivoamaan :kieh: en kyllä oo koskaan kuullu etteikö sais kotihommia tehdä ihan loppuun saakka että...
  6. C

    Onko kellään lapsiperheellä sekä ok-talo että mökki?

    meillä myös molemmat ja hyvin se sujuu siltikin.kuten jo aiemmin joku sanoi niin meillä myös mökki on rentoutumispaikka ja siellä ei tarvi tehdä "mitään" jos ei jaksa tai huvita. =) silti kun siellä paljon on nii aina tulee jotain tehtyä pihalla tai mökissä ihan ajankuluksi ;)
  7. C

    Yh:t reppanoita?

    Jotenkin itseä pistää ns. vihaksi, että olisin jotenkin muuttunut tai lähinnä olisin nyt eronneena huonompiarvoinen kuin naimisissa ollessa. Ihan sama ihminen olen, kuin silloin aiemmin, vaikka yh-olenkin, kammottava sana tuokin! Ihan yhtälailla käyn töissä ja hoidan perheen/kodin ym. asiat...
  8. C

    Yh:t reppanoita?

    Mikä on, että ihmisillä on yleinen käsitys yksinhuoltajaäideistä, että olemme jotenkin säälittäviä ja reppanoita. Ihmisiä, jotka ei huolehdi itsestään, lähinnä jotain pulimummon peilikuvia??? Olen saanut monesti kuulla ihmisiltä, joita en ole tuntenut, että: ethän sä näytä yhtään...
  9. C

    Rakentajat, mitä kuuluu???

    kuukausi asuttu ja talo sisältä täysin valmis :D nyt naputellaan kovaa vauhtia ulkoverhousta että pääsis sitte heinäkuun helteillä maalaamaan talon ulkopuolelta :whistle: ;)
  10. C

    Pelkotiloja elämästä ja kuolemasta!!!

    olisko kyseessä yleinen ahdistuneisuushäiriö? suosittelen terapiaa ja jos se ei auta niin lääkitystä vaivaan on olemassa.kokemuksesta tiedän.
  11. C

    Minkä merkkiset kodinkoneet?

    huomasin tossa vastanneeni muihinkin koneisiin liittyen kun keittiöön tuleviin :ashamed: ;) no toi kuivauskaappi eikä arkkupakastin tosiaankaan tule keittiöön mut tulipa ne nyt tohon laitettua ja olipa tuolla pyykkikoneistakin asiaa et en mä kait sit pahasti mokannu :laugh: :whistle:
  12. C

    menkat synnytyksen jälkeen..?

    onhan se ihan mahdollista.toisilla ne tulee tosi nopeastikin mutta toisilla sitten kestää tosi pitkäänkin ennenku tulee ne ekat menkat.en tiedä imetätkö mutta jos et imetä niin sitä suuremmalla syyllä ne saattaa tulla jo noinkin aikaisin.ja vaikka sitten imettäisitkin niin ei se toisilla vaikuta...
  13. C

    Kotiäitien aamuheräämiset?!

    mä nukun aina niin pitkään kun lapsetkin ja joskus vielä siitä ylikin. :ashamed: lapset herättää mut monesti siinä vaiheessa kun haluavat aamupalaa.koululaiset käyn vain herättelemässä mutta ite he ittensä valmiiksi laittaa ja lähtee omatoimisesti.tänäänkin heräsin vasta 20yli 10 ja nuorin oli...
  14. C

    Ketkä kaikki käy täällä kurkkimassa?

    täälläkin yksi kurkkija joka harvemmin alkaa vastauksia tai kommentteja raapustelemaan :ashamed: ;)
  15. C

    Raskaana?

    kauhistuneena kattelin et milloin mä oon muka tälläsen aloituksen laittanu ja vielä harmaana mut enpä se minä ookkaan :whistle: joku siis harmailee samalla nikillä :(
  16. C

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    heitukka:oon asunu sievissä vasta vajaa 2vuotta etten tosiaankaan voi sanoo et tuntisin täältä juurikaan ketään.sen tiiän et tolla sukunimella löytyy tienviittaa ja ihmisiä mut yhtään sen nimistä en kyl tunne :ashamed: no nii meni ne tosiaan aika huonosti ne mun ja emppuliinan treffit :o...
  17. C

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    mä en tiiä et olisin emppuliinaa nähny kärkkäisellä mut yhes vaihees ku olin muksujan kanssa siinä vesipisteen luona juomassa nii siihen tuli kyl joku punatakkinen nainen jolla oli vauva kärryissä ja kait sil oli joku isompikin siinä lähistöllä. :/ mä en tajunnu siinä ollenkaa et se vois olla...
  18. C

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    huomenia!!! ilman muuta hanne on tervetullut vaihtaa sanasen mun kanssa jos me nyt vaa onnistutaa ees treffaamaan :/ mulla ainaki menee se sikeilemaan meno puolenpäivän yli.ekaks on sen tunnin meno klo.10 ja sit meen puoleks tunniks auttaa ukkoa raksalle ja kunhan se lähtee sit iltavuoroon niin...
  19. C

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    nyt on jo pakko melkein onnistua et ku en mä tapaamisiin ehi koskaan nii et jos huomenna sit jotenkin törmäiltäis ja vaihettais muutama sananen ees :/ ;) vai mitäs mieltä ootte? :/
  20. C

    Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

    emppuliina:mihin aikaan oot ajatellu meneväs sinne sikapäiville ku mä oon miettiny et menisin kans huomenna käymään siellä :/ =) mul on vaa kymmeneltä aamulla tunnin meno ja sit haen lapset hoidosta ja kait sen jälkeen olis tarkotus suunnata sikailee :laugh: ajattelin vaan et satuttaisko olee...

Yhteistyössä