Hakutulokset

  1. M

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Tsemppiä sulle ja 'pussiviikollesi, älä luovuta vaikka tuntuukin välillä raskaalta. Mene aikaisin nukkumaan jos nälkä yllättää illalla (jos vain mahdollista) Juo vettä/kivennäisvettä maha täyteen. Nopeasti se viikko loppujen lopuksi menee vaikka pitkältä viikolta tuntuukin ja viikonloppu tulee...
  2. M

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    tikru-85 Mä ainakin ajattelen/ajattelin että tämä on 'vain' viikko. Sitten se joka aamuinen - kg lukema kannustaa ja jaksaa eteenpäin ja illalla aikaisin nukkumaan kun pussit syöty ja rupee olemaan taas nälkä. Kyllä se menee kun on asennoitunut siihen. Tsemppiä! :attn:
  3. M

    Mikä vuosi oli, kun olit 18-vuotias?

    :flower: - 1994 - :flower:
  4. M

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Olisi kiva kuulla miten glaudialla ja muillakin mennyt. Itse olen cambridgekuurilla 2vk ja 3 pvää vielä edessä. Paino tippunut tähän menn. -6.5kg. Jatkan tämän jälk. proteiinipitoisella dieetillä. :)
  5. M

    Eilen alkoi cambridge-kuuri

    Hei Onko täällä nyt enää mitään eloa? :| Mulla nyt Cambridge toinen viikko puhtaalla menossa, enää 3pvää jäljellä. kiloja karissut tähän mennessä - 6.5kg ja toivon että loppusaldo olisi 8-9kg. :D Muita vai olenko yksin tässä?! :attn:
  6. M

    ***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

    Olo on mulla hyvä. Ei mitään vaivoja nälkä iltaisin mutta jotenki jaksaa kun vaaka näyttää tulosta ja vaatteissakin jo huomaa. Paljonko sulla Katiapatia on tippunut? Juon 2l nestettä/pvä enempää ei ehdi kun viimeinen litra menis yömyöhälle ja sitten pitäisi veskis hypätä koko yön. Varmaan...
  7. M

    ***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

    87,0 näytti vaaka eilen aamulla ja tänään 86,8
  8. M

    ***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

    87.5kg eilisestä -700g :D Nyt jatkamaan siivousta ja horppäämään vettä/vischyä välillä. Palailen huomenna taas. Hyvin menee ei ole ollut päänsärkyä tms oireita. B)
  9. M

    ***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

    Tiistai aamun lukemat; -600gr = 88.2kg Menis varmaan enemmänkin jos joisi sen 3l, mutta siihen en pysty, tuntuu että KOKO AJAN pitää olla lasissa. Ja lähemmäs yötä en enää pysty niin paljon hörppimään, sit menee yörauha ja unet kokonaan kun muutenkin pitää 2-3 kertaa/yössä hypätä...
  10. M

    ***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

    Aamun saldo oli -200gr. Eli 88.8kg. Muuten ok olo jne mutta vaikeeta on saada se 3l nestettä menemään alas. Nyt 3päivää takana ja huomenna saa naturelli jugurttia illalla ja maitotuotteita tekee niin pirusti mieli. Huomisiin
  11. M

    ***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

    No niin... Aamupunnitus näytti -1kg IHANAA Eli 89kg Eikä vielä päänsärkyä tms vaivoja. Tulee sit jos on tullakseen. Katiapatia; sullahan on tippunut hyvin 3ssa pvssä. Onnea ja tsemppiä sullekin. Totta puhut; se vasta motivoi! Just söin ison (n200g) pihvin ja salaatinlehtiä ja vatsa...
  12. M

    ***MEHILÄISEN SAIRAALADIEETTI***

    Hyvät sisarukset, tänään aloitin ko. dieetin. http://personal.eunet.fi/pp/triuno/dieettiLok.html Aamuinen punnitus 90kg pittuutta minulla 168cm ja kahden viikon kuurilla toivottavasti pääsis kivasti alkuun laihdutukseen. =) Yritän tulla päivittäin päivittämään puntarilukemia. =)...
  13. M

    vanhoja poikien nimiä :)

    ville
  14. M

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    Nyt takana viikko ja 3pvää. Viikon jälkeen näytti -1.5kg ja tänään 1vk ja 3pv jälkeen -2.5kg. Ja onnea Viivutti upea saavutus, mulla taitaa ollut sama lähtökohta, viime syksynä aloitin laihdutuksen ja -10kg on jo saavutettu.
  15. M

    Kuivausrummusta kysymys

    Kyllä riittää ja ei tarvi muuta. =)
  16. M

    selvisi syy kuumeeseen(kuva)

    Meillä näytti nokkosrokko tuolta, ja siihen kuuluu joskus myös kuume. 1% kortisonisalvaa niin se auttaa. :hug:
  17. M

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    Eka päivä takana ja saldo siitä on +/- 0g :( Noh, katotaan josko huomenna näyttäisi etes -100g. :D Oletteko kuinka usein syöneet? paljon pienempiä annoksia kuin tavallisesti?? Olen kyllä aika out tässä jutussa, sitä paitsi mun mielestä oli huonot ohjeet tuon MD-Detox pullon mukana...
  18. M

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    Mielenkiinto heräsi... 5kg pitäisi saada pois. :D Paljonko tuo eka puhdistus kuuri maksaa? Ja ootteko seurannu tuota ohjetta mitä syödä ekat viikot ja ne kaksi neste päivvää, vai miten te olette noudattaneet/syöneet? B) Vastausta odotellen ja kuuria hakemaan illalla/tänään.
  19. M

    jos menisirt maistraatissa naimisiin.mitä laittaisit päällesi?

    Jonkun mekon, juhlavan ellei häämekkoa.
  20. M

    Cambridgekuurilaiset pinoon!!

    Täällä on kans cambridgaaja joka on tiputtanut painoa -10kg elokuu-marraskuu 2007, nyt olen ollut tauolla (lue; ilman inspistä) ja ajattelin kohtapuolin otta viikon pudistuskuurin taas. 55eur maksaa viikon puhdaskuuri, eli tark. 3pss/pvä ja 3L vettä EI MITÄÄN MUUTA. =) Pussit sisältää kaikki...

Yhteistyössä