Hakutulokset

  1. Dooris-71

    lapsettomuushoidoissa olleet..

    Meillä tiesi ainoastaan siskoni ja paras ystäväni, vielä nytkin, vaikka poika on jo 1v9kk siitä alullepanorumbasta tietää vain pari ihmistä. Ennen hoitojen alkua en halunnut asiasta puhua, josko siitä ei olisi tullutkaan mitään... Itse keräsin lomapäiviä tuohon pakolliseen sairaslomaan, meni...
  2. Dooris-71

    Hampaiden pesu ei tahdo onnistua!

    Meillä myös käytössä tuo sähköhammasharja, lastenmallinen, ja sillä harjaus on onnistunut erinomaisesti, aina harjan nähdessään hinkuaa hampaiden pesua. Normiharjalla harjaus oli kanssa ihan riehumista, mutta kun vaihdettiin tuohon sähköiseen, ei mitään ongelmia ole enää ollut;-) Eikä se kyllä...
  3. Dooris-71

    Kielioppia: kumpa vai kunpa???

    Kaikkiin tuo jälkimmäinen n-versio;-)
  4. Dooris-71

    entäs mitä kokoo haalari ens talveks? 1,5-2veelle?

    No riippuu vähän.. Meidän 1v8kk käyttää nyt jo ReimaTecin 98cm haalaria, 92cm jäi puntit jo nafteiksi... ;-)
  5. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Loistavan ihanaa alkanutta vuotta kaikille hipuille!!!! Essi; Mites siun työsi? Muutatko niin lähelle, että pääset sieltä käymään hommissa, vai meinaatko vaihtaa työpaikkaakin? Minä aloitan kanssa kokopäivähommat helmikuun alusta lukien, tammikuun teen vielä kahta päivää/viikko...
  6. Dooris-71

    Harry Potter -kamaa, mistä???

    Kaunis kiitos, HuutoNetistä löytyi mitä vain avaamattomissa paketeissa olevaa, homma hoidettu ;-) Kiitos, en olisi tosiaankaan sieltä keksinyt edes katsoa;-)
  7. Dooris-71

    Harry Potter -kamaa, mistä???

    Auttakaa tyhmää.. Kummityttö tahtoo Harry Potter -kamaa joululahjaksi (kyniä, kumeja, repun, paidat tms..., mitä tahansa), missä moisia myydään? Olen katsellut jo ties mistä, ja kaikkialla on vain Autot, Hello Kitty tms.... Harry Potteria löysin ainoastaan leffoja ja nekin neidillä jo on...
  8. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa täältäkin;-) Apsi Deisille onnittelut :flower: ja Maville pidetään peukkuja, hyvin kaikki menee :hug: Essi; Meillä oli tuota samaa jokunen kuukaisi sitten ja nyt pääsääntöisesti nukkuu kuin tukki yöt, kyllä se siitä, vaikka rankkaa onkin, kun ei saa nukuttua :hug: Meille ei...
  9. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa täältäkin jälleen;-) Mie otin Väinölle kanssa tuon possunuharokotteen viikko sitten, eikä mitään oireita tullut, hyvä niin. Pitkään olin kahden vaiheilla haenko ollenkaan, mutta kallistuin sitten tuolle kannalle... Meille ei ihmeitä kuulu. Väinö on alkanut puhumaan aina vain...
  10. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa täältäkin jälleen;-) Myöskään meille ei mistään rokotteista ole mitään tullut. Meille laitettiin tuo MPR jo 1v3kk neuvolassa. Varoiksi olen kaikkien rokotteiden jälkeen antanut supon ja supon myös seuraavaksi yöksi. Miulla onkin tänään "vapaapäivä", poika on tarhassa ja täytyy...
  11. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa täältäkin;-) MB:lle sylillinen onnea täältäkin :hug: :flower: Anuuu; Onnea uuteen kotiin, ihanaa, kun on tilaa (paitsi siivouspäivänä :whistle: ) Ihmettelinkin jo, että minne sie oot vallan kadonnut :hug: Teillä on jo tosi hyvin puhetta, meillä ei vielä kun pari 2-3 sanaista...
  12. Dooris-71

    Tutista luopuminen

    Meillä tutti jäi kerrasta pois kuukausi sitten, kun tarhaan meno oli ajan kohtaista, ikää herralla oli tuolloin 1v5kk. Yksi ilta oli karmea, seuraavana itki hieman ja hoki "utti utti".. Jokunen yö sen jälkeen oli levoton, ja sitten ei nää tuttia kaipaillut. Selitin vain, että tutit ovat vauvoja...
  13. Dooris-71

    Auttakaa atk-avutonta, jos koneessa on vanha word-ohjelma...

    Tallentamalla ne kirjoittaessaan rtf:nä tai vanhana versiona?
  14. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Huomenta täältäkin;-) Essi: Olipa siulla vauhdikas ja tapahtumarikas aamu :hug: :laugh: Pottailusta; Meillä pottailu on hissukseen lähtenyt taas käyntiin, kakkahädän yllättäessä Väinö on jo pari kertaa lähtenyt vetämään minua kädestä pottaa kohti, yleensä tosin kyllä vielä vahinko on...
  15. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa täältäkin;-) Meilläkin Väinöllä tarhaelämä alkanut loistavasti, kertaakaan ei ole edes itkenyt viedessä eikä onneksi pois lähtiessäkään :laugh: Viihtyy hyvin, ainoa, mitä tädit ihmettelivät, on ollut, että räkii kiisselit ympäri seiniä, epäilivät pojan olevan kipeä, muut lapset kun...
  16. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa jälleen;-) Kaksi tutitonta yötä takana. Eilen illalla ei enää itketty, tunti tosin meni siinä, että poika haroi rinnuksiaan, sitä kohtaa missä tuttinaru on yleensä ollut kiinni ja hoki vain "ei oo".. Halailtiin vain ja selittelin yhä uudelleen ja uudelleen, että Väinö on jo niin iso...
  17. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa täältäkin jälleen;-) Hieno homma, että Essillä päiväkoti on alkanut mallikkaasti. Meilläkin alkaa päiväkoti ensi viikolla, josko saisi vielä jonkun koepäivän tälle viikolle, olisi hyvä homma.. Täytyy soitella vielä hetken päästä tarhatädille ja kysyä, onnistuuko millään...
  18. Dooris-71

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa täältäkin jälleen;-) Hiljaiseksi on tämä palsta vetänyt, johtunee varmaan osittain siitäkin, että iso osa on taas varmaan odottajissakin? Meille ei ihmeitä kuulu. Väinö on alkanut puhumaan enempi ja enempi, selviä sanoja on jo useita ja lyhyitä virkkeitäkin, kuten ei oo. Ihan pieni...
  19. Dooris-71

    Uhmaikäkö jo? Poika 1v4kk ja äidillä hermot väliin kovilla...

    Voiko uhmaikä alkaa jo näinkin nuorena kun vuosi 4 kk??? Väliin päivät ovat kivoja ja väliin kaikki on äärimmäisen hankalaa; vaipanvaihdot yhtä raivoamista ja potkimista, pukeminen syö hermoja, syöminen eli tahtoo itse syödä ja sitten saa raivarin, kun homma ei sujukaan ja ruoat ja astiat...
  20. Dooris-71

    muuttaisitko maalle, 25 km kaupunkiin?

    Riippuu paljon kai elämäntilanteestakin? Onko sinkku/perheellinen, minkä ikäisiä lapset ovat, työtilanne... Itse voisin hyvinkin muuttaa, pakastimet kun on onneksi keksitty eli kaupassa ei joka päivä tarvitse ravata, ja lapsi niin pieni vielä, ettei koulumatka ole ajankohtainen vielä vuosiin =)

Yhteistyössä