Hakutulokset

  1. H

    ***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

    Piti tulla piiiitkästä aikaa katsomaan. Olettepa te ahkeria kirjoittelijoita!
  2. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Vanamo: Jos lapsivettä on normaali määrä, niin sitä on lasketunajan tietämillä kohdussa n. 8dl kaiken kaikkiaan.
  3. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Niisku-Neidille virtuaalihalit! Onnittelut myös muille vauvautuneille! :heart: Teille kaikille kiitokset onnittelutista ja tsempityksistä, olette ihania! :hug: :D Yritetäänpä sitten synnytyskertomuksen tapaista... Torstaina 14.2. mulla oli koko päivän sellainen olo, että kohta...
  4. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    roseah: Tuosta taksista kuulee aina välillä väitettävän, että taksikuskit eivät ota kyytiin, jos on esim. lapsivedet menneet. Tämä on jokin urbaani legenda (ehkä menneiltä ajoilta), sillä mikäli taksinkuljettaja ei auta (ei siis ota kuljetettavaksi) akuutissa hädässä olevaa (kuten synnyttäjää...
  5. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Hissukka laitoin yksäriä.
  6. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Meille syntyi poika tänään 15.2.08 (rv 38+4) kello 1:22. Paino 3440g, pituus 52cm ja pipo 35cm.
  7. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Laitetaanpa tähän pinoon ilmoitus. Lapsivedet meni, joten me lähdemme vauvanhakureissulle, saattaa olla, että Hissukan kanssa törmätään... Heltu ja Rymy 38+3
  8. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Mirkkuli onnittelut prinsessasta! :heart: :flower:
  9. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Tään systeemin kellossa on vissiin jotain vikaa??? Hävittää viestejä!!!!
  10. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Munkin viesti hävisi!!! Ja yksi ehkä tuli läpi nimettömänä!!!???
  11. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Onnittelut Nipsuli ja Äippä70 vauvoista! :heart: :heart: :flower: :flower:
  12. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    c81 onnittelut tyttövauvasta! :heart: :flower:
  13. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Huomenta! Yöllä tuli supistuksia suunnilleen 5 min välein. Kun oli ihan rentona eivät "kauheasti" haitanneet nukkumista. Heti, jos oli lihakset vähäkin jännityksissä sattuivat ikävästi. Verilimaa tulee edelleen. Supparit ovat hiipuneet, pitäisiköhän niitä lähteä hakemaan vai odotella...
  14. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Onnittelut kaikille vauvautuneille! :heart: :flower: Napsuh: Tsemppiä, toivottavasti se on menoa! "Omatoimi kynekolooki" kävi kokeilemassa paikkoja... Tuo kalvorakkula pullottaisi NIIN kivasti... No joo, parina iltana on tullut vähän verilimaa ja tänä iltana on supistellutkin, mutta...
  15. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Afulle ja Marzulle onnittelut vauvoista! :heart: :heart: :flower: :flower: Mä en jaksa tätä jatkuvaa migreeniä ja pahoinvointia sekä niitä "turhanaikaisia" suppareita. Eilen tuli illalla pikkasen verilimaista vuotoa ja elättelin jo toiveita, turhaan... Ihan oikeesti mä alan olla tosi...
  16. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Hissukka: Tavataankohan me perjantaina? Mulla on silloin kans äitipoli klo 9.30... Mä en jaksa tätä migreeniä, pahoinvointia ja "turhanpäiväistä" suppailua... Plääh, takaisin sohvalle lepäämään... Heltu 38+1
  17. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Onnittelut vauvautuneille! Tsempit nyytin hakuun lähteneille! Tänään on jo harrastettu seksiä ja siivousta, pitäisiköhän tuo saunakin lämmittää ihan varmuuden vuoksi? Shoppailua ei pääse harrastamaan vasta kuin ylihuomenna, kun on tilipäivä. =) Heltu ja Rymy 38+0
  18. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Hissukka: Mulla tosiaan edellinen käynnistettiin, vaikka oli perjantai ja mitään sinällään pakottavaa syytä ei ollut. Saleissa oli sopivasti tyhjää jne. Eli kyllä ne tuolla K-HKS:ssa myös perjantaisin käynnistävät, ainakin kypsästä tilanteesta. Mulla lääkäri sillä kertaa ei halunnut, että...
  19. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Merbaulle onnittelut vauvasta! :heart: :heart: :flower: :flower: Uudet keskustelijat tervetuloa mukaan! Ilmoittaudun vain, että edelleen yhtenä palana...
  20. H

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Tiiti79: Nyt on rv:t 37+5... Olenkin sanonut, että ehkä ne sitten 15.3. käynnistelevät, jollei ole tullut sitä ennen. Toisaalta nauttii vielä tästä "vapaudesta", toisaalta olisi se niin ihana saada nyytti kainaloon. 37+0 istukka oli alkanut kalkkeutua ja olin 2cm auki, kanavaa oli vielä 3cm...

Yhteistyössä