Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Kesäisiä terveisiä myös täältä piiiitkästä aikaa! =) Kuulumisia voisin päivitellä tässä joku pv, nyt nautitaan kesästä ihan täysiä! B)
  2. H

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Keiju, mulla on kai joku periaatepäätös tuosta fb:sta... :laugh: Minen sinne aijo mennä! :laugh: Mää mieluummin sepustan tänn jotakin ko meen sinne... :D En tiä mikä vastasuus onkaan sinne rekisteröitymisessä... Lämpimät onnittelut myöskin täältä kaikille vauvautuneille ja plussa-uutisia...
  3. H

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Kyllä täälläkin hyvän tovin kuultu jo tyhmää... :ashamed: Mutta isommilta kopsaa kyllä ihan kaiken! Ei niitä vaan pysty millään estämään. Tutin meillä neiti itse vei roskiin joulua ennen! =) Aattelin vaan, että selvä se, takaisin en anna. Par vkoa oli unet hakusessa, nukahtaminen kesti...
  4. H

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Täällä on toivuttu vatsataudista... :x Esikko aloitti viime la ja siitä pikku hiljaa vuorotellen kaik muut paitti mies! Kyllä se on kamala tauti!!! Tuo pienin neitikin oksensi niin kovasti, että piti ihan taputella selkään, jotta vetäis henkeä...Ja kun yrjööminen loppu niin sit tuli ripulit...
  5. H

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Hiljasta pitelee meitin pinossa...Aattelinpa nostella vähän. =) Miä pöhkö käyn välistä tuol lukemassa odotuspuolella nuita viimosen hetken odotuksia...Ja jännääjiä millonka lähtö tulee synnärille...Mun yks ystävä sai pienen tytön kuun alusta, kai se on taas vaan myönnettävä ihtelle että...
  6. H

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Tarviipas koittaa kirjotella vähän ahkerammin...kävin tuossa kahtomassa koska oon viimeks ketjuun kirjottanu... :ashamed: =) Kaikin puolin pikaisesti tähän kohtaan että kotosalla siis jatketaan sinne lokakuulle asti! Kauheelta tuntuu vaan et kuin nopsaan aika meneekään, kohta sinne töihin...
  7. H

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Lämpöiset onnittelut Doctorin perheelle maailman parhaimmasta Joululahjasta! :heart:
  8. H

    Leivontarvikkeita netistä

    confetti
  9. H

    Jouluaskarteluja *kuvia*

    Merks. :xmas: =)
  10. H

    Vesipiirrustusmattoja, missä? (Turku)

    Minkähän hintasia mahtaa olla? =)
  11. H

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Voi Hipkukka! Miten liikuttavan ihana kuva! :heart: Ihan tuli kyyneleet silmiin...
  12. H

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Onnittelut täältäkin kaikille 2-vuotiaille sekä vauvan/vauvat saaneille! :heart: Ja puolestaan kiittää hän onnitteluista! =) Hipkukan tarina kosketti...voimia ja jaksamista! :hug: Tuplasydämellisen onnittelut! :heart: :heart: Ovat he kyllä tooosi pieniä, voih... =) Täällä ei mitään...
  13. H

    Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

    Nolona myöntää hän että kyllä meillä on jo päästetty sellainen sana... :ashamed: :D Rämppäs neiti eteisen valoja ja vaan tuumas "jumalauta"! Sillei hitaasti venytettynä. Miä nauroin keittiössä iteksein...huvitti aivan mielettömänä vaikka kamalaa että sammakoita päästeleepi! :x :D
  14. H

    Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

    Yli viikon nettipimennossa! :o Ihan kamalaa! Nyt näyttäis ainakin hetkellisesti toimivan...Yrittää hän lukea pikalukuna tekstit...ko kerkee... Huivtti tuo Tuutilullan "häivy!"! :laugh: Meillä sanotaan sohvalla istuessa ko iskä istu vieressä että "väisty!" :laugh: Kyllä meilä ainaskii tuo...
  15. H

    Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

    Keiju, mulla on käyny samoten tossa jo aikaa sitten... :ashamed: Totaalisesti unohdin pojan paidan pussiin uimisen jäljestä niin homheessahan tuo ol sitten ku sen löysin... :/ ja se oli sitten kyllä siltä osin roskiskamaa, en edes yrittäny pestä sitä, aattelin et tuskinpa lähtee pilkut pois kun...
  16. H

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    Ei jaksa nyt pisempään lähteä kirjottaan, mutta meillä on ollut samaa. Sen tiedän nyt, että tahallaan ei ole tehnyt vaan yksinkertaisesti lapsen rakko ei ole ollut "kypsä" pidättämään koko yötä. Ja päivisin tuli usein lusikallinen housuihin ennenkun meni vessaan. Siinä kävi sitten niin kun...
  17. H

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    Miäkii koitan aktiivisemmin, niin että taas raapustamassa! :D Meillä neiti tällä hetkellä kuumeessa. Ulos olis kovasti menossa, kun isommat sinne läks. Hokee vaan että "ulos mennä". Voi toista...Eilen nous kuume, tiä sit mikä on tai tulossa on. Eip oo muuta kun kuumetta. Eilen korkeimmillaan...
  18. H

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    No kiva ettei kaikki mee vaan fb:iin! =) Mun kamuja pyörii siellä myöskin, mutta ittee ei kyllä yhtään kiinnosta mennä sinne. Jostain syystä...ei vaan iske. =) No yritänpä itse sitten aktiivisemmin kirjotella tänne, jotakin vaikka ei tässä juuri mitään ihmeellistä olekkaan. Eilen illalla...
  19. H

    Lokakuun 2007 Taaperot, Kesäkuussa/Heinäkuussa

    Jepsulleen, kolmehan meillä näitä on! =) Vanhin neiti on 9v, menee siis kolmannelle, keskimmäinen poitsu 7v, alottaa ekan luokan nyt. Joten ei senkään puolesta oo hinkua töihin, kun poika koulunsa aloittaa, niin on kiva tulla kotiin, kun äippä on kotona. Ja niin olen ajatellut, että töissä...

Yhteistyössä