Hakutulokset

  1. O

    "Jos virikelapset olisivat kotona, päiväkotiryhmät olisivat pieniä"

    Meillä on loistava päiväkoti. Pieni, kaksi ryhmää. Hoitajien vaihtuvuus käytännössä nolla. Kaikki vanhemmat ovat tosi tyytyväisiä olleet. Rakennusta remontoitiin vuosi sitten, ja se sijaitsee hyvällä paikalla puiston ja metsän laidassa. No, nyt kaupunki on päättänyt lakkauttaa päiväkotimme...
  2. O

    "Jos virikelapset olisivat kotona, päiväkotiryhmät olisivat pieniä" Väärin.

    Meillä on loistava päiväkoti. Pieni, kaksi ryhmää. Hoitajien vaihtuvuus käytännössä nolla. Kaikki vanhemmat ovat tosi tyytyväisiä olleet. Rakennusta remontoitiin vuosi sitten, ja se sijaitsee hyvällä paikalla puiston ja metsän laidassa. No, nyt kaupunki on päättänyt lakkauttaa päiväkotimme...
  3. O

    Lahjavinkkejä kaivataan!

    Mitä ostaa kaverin lapselle 1-v lahjaksi? On useampilapsisen perheen nuorimmainen, kumpaakin sukupuolta on jo ennestäänkin. Vaatetta, leluja sun muuta löytyy jo yli oman tarpeen. Kysyin lahjatoiveita ja vastaus oli ettei mitään toiveita. Mulla lyö pää ihan tyhjää ja tänään on käytävä ostamassa...
  4. O

    Luulin jo nähneeni kaiken kirpparilla

    Olin tuossa pari päivää sitten paikallisella kirppiksellä. Siellä yhdessä kojussa oli parikin T2H:n pukua, koot oli semmosen vauvaikäisen joka makaa vielä vaunuissa. Hintaa yhdellä puvulla 100€. Eipä vähä mitään, ajattelin naureskellen ja siirryin eteenpäin. No, parin kojun päässä oli taas...
  5. O

    Huonepelaajia paikalla?

    Sealed Room | Free Online Flash Game
  6. O

    Ensimmäiset kaverisynttärit, apuja!

    Mun 3-vuotiaani on kutsuttu ensimmäisille kaverisynttäreille tarhakaverin luokse. En tunne näitä vanhempia sen enempää mitä tarhan tilaisuuksissa ja muuten törmäämällä ollaan tavattu. Ei myöskään olla koskaan kyläilty heillä, enkä tarkkaan tiedä keitä lapsia sinne on tulossa. Kutsussa lukee...
  7. O

    Ensimmäiset kaverisynttärit, apuja!

    tuli tuplana.
  8. O

    Kaukalosta kasvot menosuuntaan?

    Turvaistuimen osto alkaa tulla pian ajankohtaiseksi, ja törmäsimme yllättävään ongelmaan: autoomme ei mahdu juuri mikään istuin selkä menosuuntaan takapenkille. Tai kyllä istuin mahtuu, mutta silloin edessä ei pysty istumaan edes 162 cm naisihminen (eli minä ). Ainoa jonka kanssa mieskin pystyi...
  9. O

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Joulukuun vauvat 23.11 MM- ja tyttö (38+6, 3340g, 49 cm) 27.11 Hapikko ja poika (39+3, 3700g 51cm) 30.11 polka ja poika (3830 g, 52 cm, rv 39+5 ) 1.12 Suzyco ja Alisa (rv37+6, 3220g, 49cm) Mötkylä ja poika (rv 39+3, 3350g, 49,5 cm) 3.12 Porsche & Nanna (3310g 49cm)...

Yhteistyössä