Hakutulokset

  1. F

    Moi, ja anteeksi en ole ollut aktiivisena tällä sivustolla enää.... Oletkohan saanut jo...

    Moi, ja anteeksi en ole ollut aktiivisena tällä sivustolla enää.... Oletkohan saanut jo vastauksia asiaan? Tosiaan meillä oli tai on edelleen aina välillä pupillit nuorimmaisella eri kokoiset. Olimme sillon silmäpolilla tutkimuksissa, mutta asialle ei oikein tehty mitään. Lääkäri katsoi, ettei...
  2. F

    Mistä jussipaita???

    Joo mä olen tästä lähdössä torikierroksilla vielä :) Kiitokset kaikille vaivanäöstä!
  3. F

    Mistä jussipaita???

    Voihan hitsi, kun jätin sitten näin myöhäiseen. Tossa siis noin kuukausi sitten aloin metsästämään ja olisin ollut valmis jo hakemaan mistä tahansa, kun ei tunnu löytyvän, mutta soittelut eri paikkoihin ei tuottaneet tulosta. Joulun alla on monesti torikauppiaita liikkeellä ja myyjiä, mutta eipä...
  4. F

    Mistä jussipaita???

    Ihan siis joo mieuiten jonkin kotimaisen neuleen valmistamaa. Ennen on ollut muistaakseni Aution neuleen ja Köyliön neuleen paitoja. Ja kokoa 160 sais olla nyt jo.
  5. F

    Mistä jussipaita???

    Olin hölmö ja kuvittelin löytäväni toreilta yms, niin jätin yhden nettikaupan tilaamatta.... ja siis pitäisi huomenna olla jo :/ Hintahaitari oli hurja kahden nettikaupan välillä, toisessa jotain 120-130e ja toisessa 40e. Toreilla on ollut kutomojen hinnat yleensä 40e luokkaa.
  6. F

    Mistä jussipaita???

    Kiitos, mutta vapaa valinnat olen ainakin osittain kiertänyt, Prisma&cittari myös.
  7. F

    Mistä jussipaita???

    Mieluusti Tampereen seudulta, löytyykö jotain paikkaa, josta voisin käydä etsimässä. Torikauppiailta ennen ostanut, mutta nyt ei ole ollut myyjiä. Myös Halpa-Halli joskus myynyt? Muita??
  8. F

    Salkkareista (tyhmää)...

    tietääks kukaan tuleeks "veeran" raskaus sarjaan mukaan jossain vaiheessa??
  9. F

    Lasten synttäreistä pari kysymystä...

    Meillä oli juuri viime lauantaina klo 14-16 5v synttärit. ja lapsia oli 14!! plus omat kolme päälle... vauhtia riitti... tarjottavana oli kaikkea naposteltavaa: pikkudonitseja, keksejä, karkkia, sipsiä, nakki/lihapullavartaita... ohjelmaa ei olisi tarvittu mitään, koska lapset keksii kyllä...
  10. F

    Onko kellään tätä? Parvi-pöytä-yhdistelmä

    no nyt on tuo mööpeli kasaantumassa pojan huoneessa... ihan laadukkaalta vaikuttaa toistaiseksi.
  11. F

    Omaishoidontuki

    Saako joku kyseistä tukea lapsestaan? Pitäisi kai hakea ja ihmetyttää koko homma...
  12. F

    Auton katsastus

    Kiitti, ei sitten muuta kuin yrittään onneensa...
  13. F

    Auton katsastus

    ajaaks ne ukkelit sen sit sinne sisälle...?? jos mä vaan jään sisälle hörppiin kahvetta :D yks muksukin pitää ottaa mukaan...
  14. F

    Auton katsastus

    mun pitäs lähtee just elämäni ekaa kertaa yksin katsastamaan autoa....pitääks mun siellä tehdä/tietää jotain... vai saanko vaan ajaa pihaan ja ojentaa avaimet??
  15. F

    voiko omakotitalossa asua ilman tv-lupaa?

    juu omakotitalo on eikä lupaa... ja 42" töllötin näkyy tohon tielle erittäin hyvin. Kiitos hyvin pärjätään ilmankin ;)
  16. F

    kannettava dvd-soitin autoon, mistä?

    meen ostettiin teknisiltä, philips 199 kahdella näytöllä. siinä on se hyvä, et se ite vehje on erikseen kummastakin näytöstä.
  17. F

    Omituinen mahatauti

    meillä oli sellainen tauti, että oksennettiin, sit päivä-puoltoista väliä, taas uudestaan... tätä kesti viikon.
  18. F

    Onko kellään tätä? Parvi-pöytä-yhdistelmä

    Näyttäis kokopitkältä, mut en löydä tarkempia tietoja mistään... pitänee mennä paikan päälle oikein kattoon.
  19. F

    Onko kellään tätä? Parvi-pöytä-yhdistelmä

    mietin et milastahan tossa toi levyn pinta just on, et alkaako röpsöttään reunat heti... on toi niemen tehtaiden mallistoa, sama kuin toi boomikin, mut en tiedä kertooko laadusta mitään...?

Yhteistyössä