Hakutulokset

  1. M

    Kun masennuslääkkeet ei sovi

    Mitä sitten???? Olen kokeillut monenlaisia, viimeisimpänä sertralin nimisiä lääkkeitä. Söin niitä yli puoli vuotta ja pää oli kipeä joka päivä. Silmät ja niiden pohjat oli kans kipeet. Öisin valvoin tosi paljon ja päivät sitten tosi väsyksissä. Lopetin niiden syömisen ja siihen loppui pääkivut...
  2. M

    Ehkäisyrenkaasta

    Onko muille tullut mitään sivuoireita?? Itsellä pää on hieman kireä ja ruokahalut on ihan hirveet.
  3. M

    MUUMIKAKKU

    3v. tytölle pitää saada väkisin muumikakku synttäreille. Kuinkahan osaisin sen tehdä ja mitä sinne laittaisin väliin :)
  4. M

    vesihanoista

    Minkälaisia hanoja teillä on hyväksi havaittu??? Olen hieman ajatellut sitä oraksen electra kosketushanaa...vai mikä sen nimi nyt on :) Meillä on sellainen töissä ja tuntuu pelaavan ihan kivasti. Onko kokemuksia?? Meillä kaksi lasta ja kovia sotkeen sen veden kanssa, niin ajattelin että...
  5. M

    Linus&Lotta

    Olen tilannut pari kertaa enkä ole tykännyt. Kuvastossa tosi kivan näköisiä, mutta mielestäni hennesinkin vaatteet on parempia. Ohkaisia lipareita ja kimalteet lähti kaikista paidoista heti. Enkä pessyt väärin. Yhden paidan palautinkin kun meni eka pesussa niin kamalan näköiseksi. Uusi paita...
  6. M

    Tytölle ihania sadevaatteita??

    Ei ollut tuo libero-takki. Täytyy käydä ensviikolla siellä lindeksillä katsoos...
  7. M

    Tytölle ihania sadevaatteita??

    lisää :wave:
  8. M

    Tytölle ihania sadevaatteita??

    Mieluimmin ostaisin valmiit =) Näin jollain lapsella ihanan sadetakin jossa oli myös pienet korvat. En sitten viitsinyt kysyä mistä oli :D
  9. M

    Ihania sadevaatteita tytöille??

    Mistä sais?? Ei mitään tavallisia punaisia ;)
  10. M

    Ihania sadevaatteita...mistä??

    niin...mistä sais ihania sadevaatteita tytöille?
  11. M

    Lapualaiset huomio!!!!

    EN tiedä mutta en kyllä suosittele muuttoakaan. EI todella ole perhekoon kaupunki niin ku yrittää mainostaa
  12. M

    Vau kirjan ensi kirjaimeni

    Meille tuli niitä jotain kaheksan kappaletta ja sitten peruin ne. Tulee kalliiksi, enkä tykännyt niistä. Eikä tykänneet lapsetkaan :|
  13. M

    5v. tytölle kakku

    Niin...ne synttärit lähestyy ja leikkejä olen jo kysellytkin =) Nyt kyselisin sitten minkälaisen kakun tekisin ja mitä täytettä laittaisin, että pienille prinsessoille kelpais ;)
  14. M

    5v. synttäri-ideoita

    Tytölle pitäis järjestää kaverisynttärit ja pitäis keksiä jotain kivaa tekemistä :) Olisko ideoita myös tarjoiluun :whistle:
  15. M

    Täytekakkupohja ja täyte

    HALOO.....Miksei täällä enää kule ketään.... :/
  16. M

    Mitä pyykipesuainetta käyttäisin???

    Käytän kans Allegroa ja olen tykännyt kovasti =) Toisella tytöllä on hieman herkkä iho, joten vaihdoin sen vuoksi.
  17. M

    Lasten nimiä

    Emilia Adeliina 4v 10kk Amanda Ellinoora 2v 7kk
  18. M

    Täytekakkupohja ja täyte

    Saisko hyvän pohjan ohjeen ja joku IIHANA täyte mitä sinne laittais :heart:
  19. M

    Kihomadot

    Kertokaa kuinka menettelette kun on ns. kihomato-vaara. Tarhassa on muutamalla kihomatoja ollut ja minä olen aivan hermona. Kuoleeko madon munat 60 asteen pesussa ja ja ja...en edes tiedä mitä kysyisin kun olen niin sekaisin... :(
  20. M

    Auto Galluppi

    Pitäis ostaa auto. Mielessä olis joku toyota tai mazda. Kertokaa kokemuksia...pitäis olla pieniruokainen ja edullinen pitää. Meillä on kaksi lasta...pian 3v ja 5v.

Yhteistyössä