Hakutulokset

  1. P

    Kun kiinteiden myötä kakkaamisesta tullut vaikeaa

    Booster: Joko teillä helpottaa ja mikä auttoi ? =) Meillä ihan samanikäinen poika ja myös syönyt kiinteitä nelisen viikkoa. Ihan sama homma, et siitä lähtien kakkaaminen on ollut tosi työlästä. Nyt vielä pari päivää on ollut todella itkuinen kun punnaa kakkaa mutta mitään ei tule :| Minä...
  2. P

    *Tammivauvat 2008*

    tyttönen Meillä pikkumies sai nimen Tatu Sakari :) Ai niin, piti kylvyistä heittää vielä yleisesti kysymys; Kuinka usein kylvetätte ja tykkääkö vauvat? Entä joko ootte suihkussa käyttäneet? Meillä poitsu on tähän asti kylpenyt kerran viikossa ja ensimmäisten kauhukertojen jälkeen ne on...
  3. P

    *Tammivauvat 2008*

    Heippa :) Minä en ikinä oo pääsyt sinne msn:n puolelle, joten täällä vain pysyttelen myöskin. Tulee vaan nykyään niin harvoin kirjoiteltua itse :x Pitänee nyt yrittää vähän aktivoitua siihenkin, on kuitenkin niin kiva aina käydä teidän muiden kuulumisia ja kokemuksia vauvan kanssa...
  4. P

    *Tammivauvat 2008*

    pikkueppu Yöllä oon vaihtanu vaipan vain jos on tullut yli / ohi pissat. Ei siis joka yö mutta aina välillä on pojalla kaikki lakanat ja vaatteet märkänä niin sillon on ollu pakko. Ja sillon itketään ja kovaa. Joo meillä on ne 2-4 kiloiset ja rupesinki nyt sitä miettiin kun saatiin tuo pojan...
  5. P

    *Tammivauvat 2008*

    Niinpä tää tosiaan menee, ettei enää oikein ehdi kirjoitella. Kaikki "vapaa-ajat" pojalta tahtoo mennä kotihommiin.. Saaru Tosiaan on liian pitkä aika yöllä jos tuttipullonlämmittimen kanssa menee noin monta minuuttia.. Meillä poika melkeen on jo syöny tuossa ajassa ja sillä kyllä menis...
  6. P

    *Tammivauvat 2008*

    Tyttönen Meillä poitsu oli syntyessään 3,380kg, pituutta 51 cm ja pipo 33,5. Nimiasia on aika lailla samalla mallilla, muutama vaihtoehto on mut niistä vähän vielä väännetään. Pääpiirteittäin ollaan kuitenki samoilla linjoilla ja toinen nimi + sukunimi loksahtivat sentään yhtään sen enempää...
  7. P

    *Tammivauvat 2008*

    Hei vaan kaikille :) Mukavaa että täälläkin kirjoittelut jatkuu, en sinne msn:n koskaan sitten päässyt - aina saan vain saman tyhjän valkoisen sivun. Mut kirjoitella voin täälläkin kun näyttää muitakin olevan :) Tuonne odotuspuolelle silloin jo synnytysjuttua kirjottelinkin, viikon verran...
  8. P

    *TheTammikuu2008*

    Jes, vauvanhakureissulta viimein selvitty kotiin =) Poika syntyi 18.1 klo 9.04 ja raskausviikot oli siinä kohtaa 40+6 =) Edellisenä yönä saavuttiin Oysiin klo 03.00 ja siitäpä se sitten etenikin nopeasti :) Synnytyksestä jäi kokonaisuutena oikein positiivinen kuva vaikka kipeetähän se...
  9. P

    *TheTammikuu2008*

    Hei vaan kaikille :) Täällähän sitä ollaan vielä suurin joukoin vaikka eräpäivät paukkuu tosi monella... Käytiin taas neuvolassa, kaikki arvot ja muut kohdallaan ja taas perjantaina uusi aika kun haluavat nyt seurata tarkasti noita sydänääniä.. Rupes vaan vähän mietityttään kun jo sillon...
  10. P

    *TheTammikuu2008*

    Kas, Bamboo on myös vielä täällä ;) Mä just päivällä kattelin tuota meidän eräpäivälistaa ja aattelin et oot jo Oysissa..
  11. P

    *TheTammikuu2008*

    HeMa05 Mulle laitettiin sillon viime torstaina lähete neuvolasta synnärille kun vauvan sydänäänissä oli häikkää.. Olin reilut kolme tuntia käyrillä ja vaikka hirveetä vaihtelua olikin sykkeessä (60-180), päästivät vielä kotiin. Nyt sitten ravaan neuvolassa kuunteluttamassa ääniä ja joka...
  12. P

    *TheTammikuu2008*

    Heippa vaan ja tosi paljon onnea jo vauvan saaneille!! :heart: Ja ihan hirmusti suppareita kaikille jotka niitä oottelee =) Me ollaan kans vielä kasassa ja ollaan jo ruuhkaksi asti tiellä teille joilla ei vielä eräpäivä oo tullut :| Viime torstain lääkärireissun jälkeen limatulppaa...
  13. P

    *TheTammikuu2008*

    Mä kans yritin tuonne yhteisöön, mut saan aina vaan puhtaan valkoisen sivun.. Mikähän siinä lienee...? Me tehtiin jo mutka synnärille tänään :o Päivällä oli neuvola ja siitä pitikin sit suoraan lähtä sydänkäyrään.. Neuvolassa vauva oli tosi hiljainen ja sykkeet laski 60-80 välillä.. Hui ku...
  14. P

    *TheTammikuu2008*

    Juu, Oys:iin tullaan täältäkin, siellä voidaan tosiaan olla porukassa kun näinkin lähellä on lasketut ajat - ja mulla nyt saattaa mennä yli .. Näin muuten unta et lähettiin 15.päivä ja vauva syntyi 16.1 -saapa nähä ;)
  15. P

    *TheTammikuu2008*

    Onnea odotukseen Aurinkoenergiaa :heart: Kesällä 2006 juuri juhannuksen alla oltiin täälläkin just km:n kourissa, mutta nyt on onneksi tämä kaveri pysynyt kyydissä tänne asti.. Eikä nyt meinaa tulla pois ollenkaan... Terkka antoi mulle jo ennen joulua synnytysvalmennusta hlökohtaisesti...
  16. P

    *TheTammikuu2008*

    Ai niin, tuleeko muualla neuvolasta täti sitten kotikäynnille kun vauvan saa kotiin? Jossain paikoissa kuulemma jopa kaksi ekaa käyntiä tehdään kotiin.. Meillä ei kunnassa kuulemma sellaista ole, vaan heti pitää lähteä vauvaa näyttämään neuvolaan itsekseen... En oo ihan varma onko se ok, voi...
  17. P

    *TheTammikuu2008*

    Cattie Meillä on niitä kissakavereita kolme. Oon petannu pinnasängyn jo valmiiksi joku aika sitten ja meinaan selvitä ilman mitään suojaa. Kyllähän tuo kovasti niitä kiinnostaa mutta tähän asti ovat kyllä hyvin uskoneet ettei se ole niille tehty peti :) Hyvin kyllä auttoi kun hankittiin niille...
  18. P

    *TheTammikuu2008*

    Heippa pitkästä aikaa kaikille :) Onpa ollut reipas parin kuukauden tauko etten oo mitään minnekään kirjoitellut, taustaillut vaan kovasti :) Nyt piti alkaa laittaan viestiä kun alkaa olla h-hetket ehkä jo lähellä. Mukavaa on ollut lueskella teidän juttuja ja varsinkin noita...
  19. P

    Body balance raskaana

    Heips, On käyty ja suurimman osan liikkeistä siinä kyllä pystyy mahankin kanssa tekemään :) Meillä sitten ohjaaja neuvoi mulle omat versiot kun muut oli mahallaan tai teki vatsalihasjuttuja.. Kannattaa kysyä jos ei heti hoksaa näyttää muita variaatioita liikkeistä :)
  20. P

    Tammikuu2008*LOKAKUU*

    Kylläpäs tänään nukuttikin, mentiin varmaan kymmenen aikaan nukkuun, mies lähti kuuden maissa töihin ja minä posotin täysillä melkeen yhteentoista saakka. Illalla ei millään meinannnut uni tulla kun oli taas sellainen kokovartalo-levottomat jalat -olo mutta sitte viimein kun nukahdin en onneksi...

Yhteistyössä