Hakutulokset

  1. O

    Kuva ketju kodeista..

    Tapiontytär, ostin samaa vahakangasta ku sulla. Aivan syötävän ihanaa :D Teillä on muutenki kaunista. Meijän olohuone: eteinen :p
  2. O

    Laita kuva huonekalusta tai muusta sisustusjutusta josta pidät kodistasi eniten

    Tällä hetkellä se on kyllä nämä, pöytä ja sohva:
  3. O

    Viikonlopun kirppislöydöt pinoon :)

    Keittis ihania! Mä rrrrakastan kaikkia kauniita pimplauskuppeja :D
  4. O

    PISTÄKÄÄ kuvia omasta kodista ja sisustuksesta, on kiva katsoa......

    Mun akartelutavaroiden säilytys systeemi: :xmas: pari matkalaukkua siitä puuttuu, niistä tuli olohuoneen pöytä, nyt ku entinen pöytä siirty sohvan viereen ja sai sisäänsä tekovaiheessa olevat langat.
  5. O

    Blogihaaste kuvallisten blogin pitäjille

    Kiitos :) Ne on kiinni kuumaliimalla. Siis vaan lautaset on kiinni, kupit on irrallaan.
  6. O

    Blogihaaste kuvallisten blogin pitäjille

    Blogi alotettu toukokuussa: kesäkuu heinäkuu elokuu syyskuu lokakuu marraskuu joulukuu
  7. O

    ilman tähtisadetta..

    Meilläkään ei pelittäny prisman tikut. Eikä siskolla, eikä siskon ystävällä.
  8. O

    Oletko tehnyt isoäidin neliöistä torkkupeiton kolmella värillä?

    Suurella Syrämmellä: Mustavalkoista iltapuuhaa Mä tein tuollasen naapurin äidille. Siskolle tein sellasen mustavalkosen yhden ison neliön, samalla tyylillä olohuoneen maton, eli yhtä neliöö virkkasin vaan suuren suureks :D Kivaa iltapuuhaa. Luulin vaan että isoin työ olis saada ne neliöt...
  9. O

    Mitä oot ostanu alemyynneistä?

    Kengät ja imurin.
  10. O

    ihanaa, lähden tästä repimään jouluverhot keittiöstä ja asennan kevätverhot tilalle :)

    "Hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi" :)
  11. O

    Kuvia kodeista joulun odotukseen, jooko?!

    Kiitos :) Mulla oli ensin kans tarkotuksena laittaa muovikuusesta vaan kaks kolmasosaa tohon maitotonkkaan, mutta sitte voitin arpajaisista kuusen ja ajattelin että kokeilen laittaa oikeen, jos joku menee tukkoon ni ei harmita kauheesti jos joutuu nakata parvekkeelle.
  12. O

    Tuli kyllä niin laiskapaska olo kun luin tätä blogia

    AP, mä ainaki tulisin hulluks jos en vois väkertää jotain joka välissä. Illalla rauhotun käsitöiden parissa ja onpa tuota ollu muutamassa kokouksessaki käsityö mukana :) Turkilmaksella on ihana blogi :)
  13. O

    Kuvia kodeista joulun odotukseen, jooko?!

    Kyllä, se on just niin vino, keno, pieni ja vinksallaan miltä näyttääki :D Ihan niinku meijän kotiki :)
  14. O

    Kuvia kodeista joulun odotukseen, jooko?!

    Kiitos :) juu kirjotan blogia, tuolla se oli jollain sivulla jo, mutta tässä: Suurella Syrämmellä
  15. O

    Kuvia kodeista joulun odotukseen, jooko?!

    Lapset sai koristella sisääntuloportaikkoon muovikuusen. Tänä vuonna meille tulee oikee kuusi sisälle :) Maitotonkka kuvassa on menossa sisälle, sen oikean kuusen jalaks :)

Yhteistyössä