Hakutulokset

  1. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    ei se testi näyttänyt plussaa vieläkään. Mut kun ei niitä menkkoja vieläkään kuulu?! Nyt jo kp39. Aattelin varata kyllä jokatapauksessa aikaa gynelle, voisivat kattoo ultralla, että onko siellä jotain vialla vai mikä nyt oikein on? Hiukka harmittelee... jotenki silti on se mututuntuma...
  2. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    Väliaikatietona vaan teillekin, että menkkoja ei ole vieläkään kuulunut, tuo outo tuhruttelu on kyllä edelleenkin, nyt jo 10päivää ollu sellaista... Jokohan siitä olis pitäny huolestua? :( Mutta peukutan vielä, jos tää olis raskautta kuiteskii. Jos menkkoja ei perjantaiaamuun mennessä kuulu...
  3. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    Nuhnus: Oliks sulla nyt siis sellaista tuhruvuotoa ennen menkkojen alkamista? Alkoks siis menkat sit kuitenkin normaalisti? Kun siis tässä oon tosiaan viikon pohtinu, että mitä tää oikein meinaa, kun on tollasta ylimääräistä ihmeellistä tuhrua nyt ollu jo 9pv.. ja menkkojen periaatteessa...
  4. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    ja tervetuloa myös uusille kuumeilijoille ja tsemppiä kaikille muillekin tositoiminnassa oleville kuumeilijoille :flower: Nyt on laskujeni mukaan menossa kp32. Ja kovasti pelkään, että milloin ne punaiset paholaiset yllättävät ja tipauttavat minut taas todellisuuteen. Olen nimittäin tullut...
  5. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    ..eipä ainakaan etukäteistesti osoittanut plussaa :/ Hööh.
  6. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    hmm.. tuon ensimmäisen kohdan piti olla lainaus sisarHENTOvalkoisen tekstistä, mutta ei taas tän tekniikan kans homma toiminukkaan yhteen.. Sori :whistle: Gallup: Olen lyönyt silmäni mieheeni lukiossa(17v), siitä saakka on seukkailtu ja nyt ihan äskön virallistettu suhde papin edessä(ikää...
  7. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    tikkunekku, kyllä sieltä varasijoilta voipi vielä päästä. Oletko kysynyt monentena olet?Peukutan joka tapauksessa sun puolesta =) Kiitti kannustuksesta, toivotaan että päästään. En oo kyllä viittiny kysyä miten kaukana jonossa oon. Harmitti niin se etten päässy suoraan :ashamed: Aiemmin...
  8. T

    Onko verenvuoto alkuraskaudessa normaalia?

    viude, jospa tää siis oliskin sitä :heart: Kiitti :)
  9. T

    Kiinnittymisvuoto?

    ..alkava raskaus =) ? Ihmettelen parhaillaan nimittäin, että n.viikko on periaatteessa menkkojen alkamiseen, ja nyt neljänä päivänä su-ke on tullut pikkasen punertavaa vuotoa.. aivan vaaleanpunaista sanoisin, ei missään nimessä kuukautisvuotoa tuollainen meikäläisella ole. Voisiko tämä...
  10. T

    auttakaas äskettäin plussanneet!

    mitä tarkoitetaan termillä haamu+?
  11. T

    Onko verenvuoto alkuraskaudessa normaalia?

    heips! Onko normaali oire raskaaksi tullessa/tultua? En ole vielä tehnyt raskaustestiä, vasta mututuntumaa että josko voisin olla raskaana.. Mutta ihmettelen kun nyt jo kolmena päivänä on ollut havaittavissa jonkin verran hailakan punertavaa vuotoa... (kierron 24-27 päivinä). Menkkojen ei...
  12. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    Oon kovasti intoutunut ajatuksesta,et opiskelisin toisen amk-tutkinnon ja nimenomaan olen vahvasti sitä mieltä että hoitoala on oikeasti se minun juttuni. NO HEI, olen lukenut tradenomin tutkinnon, ja valmistumisen jälkeen herännyt karuun todellisuteen ettei sillä koulutuksella tee pätkän...
  13. T

    vauvakuume mutta ei vielä

    Intouduin lukekaan koko viestiketjun, ja tässä sitä nyt sitten ollaan. Kello on jo hirveesti ja aamun työvuoron takia olis jo pitänyt olla nukkumassa aikoja sitten. Sitä vaan uppoutuu näihin juttuihin ihan täysillä. Mukava kuulla, että meitä kuumeen vallassa olevia on runsaasti. En siis olekaan...

Yhteistyössä