Hakutulokset

  1. A

    ***Me monikot***

    Täällä olis myös yks tuplamamma :) Kaksospojat syntyneet 9/2007..täyttää kohta jo kolme! Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää päivittäin :)
  2. A

    Jokohan tuo keskimmäinen tänä vuonna jättäis vaipat...

    Olen kans toiveissa, että kaksospojilta sais vaipat pois, mutta ei oikeen ole voimia alottaa tota pissamisrumbaa varsinkin tuplana
  3. A

    SI-rokote perjantaina, flussanoireet maanantaina.Muilla?

    Meillä kaikilla kolmella lapsella myös. Keskiviikkona annettii piikki ja perjantaina alko nuha ja yskä. edelleen nuhaa mutta ei kuumetta ole ollu ollenkaa
  4. A

    onko nyt liikkeellä mitä pöpöjä?

    Juu ja ainaha on joku kuumetauti jossain päin liikkeellä.
  5. A

    Elisasta

    Onk nettitikust kysymys?? Meki maksettii ite tikku kerralla mutta toi kuukausimaksu tulee joka kuukausi sen kahden vuoden ajan.
  6. A

    Kouvolan seutu, huom! Minkälainen sää siellä?

    Kannattaa katsoo tuolta www.mtv3.fi/saa, saa paikkakuntakohtasen ja lisäks sadetutkasta näkee 9 tuntii eteenpäin että missä sataa =)
  7. A

    RIIHIMÄEN/JANAKKALAN SEUDUN ASUKKAAT!!!

    Kivan näkönen paikka, pitääki soittaa että onko vapaata =)
  8. A

    RIIHIMÄEN/JANAKKALAN SEUDUN ASUKKAAT!!!

    Ollaan ens viikolla lähdössä Puuhamaahan ja tarvittais jotain yöpymispaikkaa suht.läheltä eli max 50km puuhamaasta. Osaatteko suositella hyvää ja rauhallista leirintäaluetta josta sais mökkejä???
  9. A

    Yllätysvieraita tulossa vartin päästä- millainen on sinun pikasiivousesi?

    Makuuhuoneiden ovet kiinni, tiskit tiskikoneeseen ja pöytien pyyhkiminen Eteisestä kengät oikeille paikoilleen ja jos ehtii ni suurin leluröykkiö lastenhuoneeseen
  10. A

    Vauva + taapero äidin kanssa kotona - miten arki sujuu?

    Mulla esikoinen oli 2,5-vuotias kun kaksoset syntyivät. Mies meni töihin kun pienet olivat 2kk ikäisiä. Esikoinen ei nukkunut enää ollenkaan päivisin, pienemmät nukahtivat rattaisiin joko sisälle tai ulos. Esikoisen kanssa voit touhuta kahdestaan asioita kun pienempi nukkuu.. vaikka sitten...
  11. A

    papakokeeseen meno, ja mulla tuo 1v mukana..

    No ei ton ikänen mitään traumoja saa, jos tosiaan on joku vähän vahtimassa. Oma esikoinen oli 2-vuotiaana mukana äitiyspolikäynneillä jossa tehtiin sisätutkimuksia ym. Mies tällöin myös mukana.
  12. A

    painepesurilla mattoja pesevät

    Mä levitän mäntysuopapalalla saippuaa mattoon ja sitte painepesurilla huuhtelen saippuan pois. Tarpeeks kova paine, ettei tarvi mitää harjoja käyttää enää.
  13. A

    Onko täällä perätilasynnyttäjiä?

    Mä olen luottanut niihin synnytyslääkäreihin, ne on punninneet asioita ja valitsevat varmasti lapselle ja äidille sopivimman vaihtoehdon.
  14. A

    vaunut nurin!!!

    hei come on!!! vuosi sitte sattunu joku vahinko etkä uskaltais jättää?? Eihän tuo sitä tahallaan tehnyt, varmasti huolehtii parhaansa mukaan. Ehkä kannattais antaa isälle mahdollisuus olla lapsen kanssa niin tottuis ennen kun lähdet töihin.
  15. A

    Onko täällä perätilasynnyttäjiä?

    Voihan tuota hapenpuutetta tulla ihan normaalissa synnytyksessäkin. Esikoinen jäi jumiin ja oli ihan violetti kun syntyi.. ei kyllä onneksi tullut mitään vammoja.
  16. A

    Onko täällä perätilasynnyttäjiä?

    Mä synnytin kaksoset normaalisti alakautta, ensimmäinen oikein päin ja toinen perätilassa. Olivat kyllä pienen kokoisia, joten varmasti oli helpompaa tämän vuoksi. Painoivat 2500g. Normaalikokoisen lapsen synnyttäminen saattaa olla vaikeampaa, mutta lääkärit kyllä osaa arvioida onko se mahdollista.
  17. A

    Onko aikaisia soseiden ja vellien aloittajia?

    Annoin peruna-porkkanavelliä aluksi pieniä määriä ja nostin määrää vähitellen. eli ensin velliä ja maitoo päälle. Lopulta pelkkää velliä pullollinen
  18. A

    Onko aikaisia soseiden ja vellien aloittajia?

    Iltavellillä alotettiin kun esikoinen oli 3kk, sitte perunaa kerra päivässä lisäks ennen 4kk ikää. Kaksoset oli kyl 4kk ikäsiä kun aloitin, tosin keskosina syntyneet että ns.normaalisti syntyneinä olisivat olleet 3kk.

Yhteistyössä