Hakutulokset

  1. P

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Tyttö syntyi rv 39+6 28.8 klo 21.06 mitoin 3210g 51cm py 36cm <3 Onnea kaikille vauvautuneille! Ja kiitos "odotusseurasta" :D
  2. P

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Kalvojen puhkasusta Ei sattunut ollenkaan, ei oikeastaan tuntunut yhtään miltään. Kuulu/tuntu vaan semmonen naps ja alko vettä valuu rytinäl. :) Vetisestä valkovuodosta Ollu koko raskauden ajan, just niin et on tosta etuosasta ihan läpimärkä kokoajan, siispä pikkuhousunsuojat kokoajan...
  3. P

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    ONNEA piianappula! :flower: Kipeitä supistuksia tullu tänää.. Puuh.. Esikosta nää tämmöset alko varmaa viikol 35-36.. Toivottavast tää nyt ei synny ennen tota rv 36-37.. SItte kyllä saa tulla heti mut eiiiii ihan vielä.
  4. P

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Heiiippa pitkästä aikaa.. :) Tulin vaa "ilmottautumaan" ku ei oo tullu aikoihin käytyy. Oma olo on kokoajan niin paska ettei jaksa jotenki ees kirjottaa siitä.. Loppua niiiiiiiiiin paljon odottaessa!!! Tsemppejä kaikille tähän loppuaikaan ja onnea vauvan jo saaneille!! :heart: Palaillaan...
  5. P

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Happy-82 Mee ihmeessä yksityiselle vielä käymään jos siihen on mahdollisuus ni jää parempi mieli sitte. :) Tommonen on niin tyhmää jos ollaa töykeitä ym.. Ne jää mieleen pitkäks aikaa/ikuisiks ajoiks. SUPISTUKSISTA Kyllä, kyllä ja kyllä. Joka asiasta käy supistelemaan. Oikee pelottaa et mitä...
  6. P

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Mä en oo ostanu vielä MITÄÄN vauvalle! :D Esikon kanssa olin aikasin liikenteessä asian suhteen, mut nyt on toista.. Varmaan siks ku ei ole semmosta paniikkia, ku tietää et meil on niitä perusjuttuja valmiina millä pärjää.. :) Sänky ja vaunut on. Sit lähempänä meen ostelee nää pikku jutut...
  7. P

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Heips piiitkästä aikaa! :) Mandalay Se äitiyspakkaus 2011 pitäis tulla nettiin nyt 15.4 eli maltahan vielä hetki.. ;) On luvattu että on värikäs ym.. Onneks ne pliisut värit jää nyt veke!! Täällä voidaan paksusti.. Rakenneultrassa kaikki oli hyvin, ihan tarkkoja lukemia en saanu, mut...
  8. P

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    majj Liitoskivuista.. Mulla alko viimeks about viikolt 25---> ni niitä on tässä sit jo nyt!! Onneks vasta lievinä! Mut kuitenki niin, et just ku seisoo vaan toisella jalalla housuja pukiessa, ni sit ku vaihtaa jalkaa ja ottaa sen painon niinku pois siltä toiselta jalalta ni sattuu tonne...
  9. P

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Ulkoilusta/laiskistumisesta Kävin kans tytön kans ennen raskautta joka päivä kerran tai 2 ulkona. NYT sellasesta ei oo tietookaa! :( En todellakaan vaan jaksa ku väsyttää ja ällöttää pienesti edelleen.. ootan niiiiiiin sitä kevättä ja kesää et se lähteminen on sit helpompaa ku ei tartte pukee...
  10. P

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Sammeli Vaikka en oo kyl poikatyttömäinen, ni mulla oli kans tyttöö ootaes sellanen fiilis et mä en osta kyllä yhtään vaaleenpunasta vaatetta sille, ku ärsytti ku kaikki osti jo valmiiks kaiken pinkkinä vaik ei ollu ees syntyny.. Mut miten kävikää ku synty. Eipä sillä hirveest muuta ollukkaa ku...
  11. P

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Bump78 Meillä kans tyttö 2v2kk ihan fiiliksissä! :) Puhellaan yhessä vauvalle ja käskee äitin laulaa ja jutella pikkuveljelle.. On siis ilmeisesti poika tulossa.. ;D Haluaa paijata ja kutittaa sitä.. :heart: Toivottavasti sama meininki jatkuu sitte ku beibi on oikeesti maailmassa.. :D
  12. P

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Sairastaville isot halit ja pikaiset paranemiset! =) Joku valitteli tissikipua, täällä kans kamalan kipeet. Täytys kans ostaa uusia liivejä. Tuntuu että turpoo ja kipeytyy vaa enemmän kokoajan.. pikku ja beibinen 14+0 :heart:
  13. P

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Ehkä tos on syy miks digimittari on mun mielestä jostain ihan syvältä.. Ku tiiän et on näyttäny päin honkia.. Mut silti pidän luotettavampana tota perinteistä!
  14. P

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Ja vielä tosta mittaamisesta.. Luin äsken että digimittari pitää pitää vähintään saman verran kainalossa kuin perinteistäki mittaria :O että se on vaa joku kaupustelu juttu et pitäis vaan 2-3 min pitää.. En ookkaa tota tienny!! Äsken mittasin likalt ja pidin 5min ja näytti sen 38, täytyypi ens...
  15. P

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Tuotteet - Yliopiston Apteekki tällasta siis meinasin ja totahan kutsutaan ihan "elohopeemittariks" vaik ei siin näköjään ole elohopeaa enää.. :D että tota meinasin. Eikä toi must oo mitenkää raskaus ravistaa.. Ihan normi! :)
  16. P

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Mandalay Whaaaaaat kyl meijän apteekis ainaki on ja nettiapteekit täynnä niitä! :)
  17. P

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Viola Joo maksa-arvot otettii vähä aikaa sit ku tutkittii näit vatsavaivoi taas.. ja ne oli ok. Mitä nyt pari arvoo alle viiterajojen.. Eli ei viittais millää tapaa siihen hepatoosii mitä itekki kyl aloin jo epäilee.. Päänsäryistä Mulla kans pahentunu nyt raskausaikana, tai siis normisti ku...
  18. P

    Kuinka paljon vaatteita uudelle vauvalle?

    Meijänki pieni kyllä hukku jopa niihin 50centtisiin!!<3 et niitä käytettii kyl jonku aikaa kyl.. Ja meillä oli kyl ihan liikaa varmaa vaatteita sillon.. Mä hamstrasin niitä hirveesti ku en voinu lopettaa ostelua ku oli niin ihania vaatteita! Mielummin liikaa ku liian vähän:D No jooh, mut...
  19. P

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    Pitäisköhän oikee tehä tänne lista että mitä kaikkia oireita löytyy tässä vaiheessa raskautta! :D Sit sais nähä vähä et mitä muilla on ja jos ois jollain jotain samoja.. :)
  20. P

    **Elokuun elohiiret HELMIKUUSSA**

    hemari Mul kans tollanen fiilis aina et ei jaksais ees neuvolas sanoo miten huonosti voi tai just et mitä kaikkea on vaivana.. Vaikka se on neuvola! :D Mut silti.. etten ois valittaja. Juu oli se kyl aika hermostuttavaa.. mä vaa odotin et se sanoo koht et joo käyn kysyy lääkärilt jos hän vois...

Yhteistyössä