Hakutulokset

  1. S

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    15v kun synnytin, mutta viikko siitä niin olin 16 vuotias ja nyt 17v
  2. S

    Millä viikoilla syntyi?

    40+6 B)
  3. S

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Helouuu :wave: eetun 1v nlassa on käyty, painoa 8990g ja pituutta 73,5cm py 46,5 nyt sille on tullu jotain ihan ihme laikkuja koko kehoon.. :/ en tiä mitä mahtaa olla!!
  4. S

    Heinäkuun 2007 taaperot

    Täällä on poika tänään 1v! :heart: kävellään jo kovaa vauhtia ja kaikki pahat tehdään! :D nla on ensi viikolla saas nähdä on eetu kasvanu 74-80cm vaatteet käytössä, et suht pikkanen..
  5. S

    BMW

    hajoo jatkuvasti,ja kalliit osat
  6. S

    Helppiä 10,5 kk:n ruokailuun!

    Juu siis kyllä meillä aamulla ja illalla puuroakin syödään, mutta esim tänään aamulla annoin jukurttia.. ja maidonkin saa herättyään ennen aamupalaa.. esitin asian hiukan väärin, kait.. :ashamed:
  7. S

    Helppiä 10,5 kk:n ruokailuun!

    Oisko mitään vinkkejä millä saisin syömään meidän kymmenkuisen pojan? Aamulla syö purkillisen jukurttia ja 200ml nania. Sitten ku pitäisi antaa ruokaa niin poika syö muutaman lusikallisen ihan nätisti, sitten kiivetään pöydälle syöttiksestä eikä auta edes sylissä syöttäminen... tai sitten...
  8. S

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Tänään meil oli eetun 8kk nla ja siel oli mitat 8120g 69,0cm ja pipo 44,5. Nousee seisomaan tai on jo pari viikkoo noussu seisomaan tukea vasten jne.. ja askeleita ottaa tukea vasten.. tämmöstä touhua meillä.. tuntuu et teijän muitten lapsukaiset on niin paljon isompii ku meijä eetu.. :D...
  9. S

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Heipparallaa pitkästä aikaa :) Meillä Eetu yli 39,5 kuumeessa.. :/ käytiin eilen korvat tarkistuttamassa muttei siellä vielä ainakaan mitään ollut. Huutaa vaan koko ajan kun on hereillä ja nukkuu huonosti.. :( Eikä se suostu syömään ku maitoa, tai no vähän aikaa sit sain puol prk sosetta...
  10. S

    lasten suusta

    :laugh: aika hyvä.. ;D
  11. S

    ** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

    Täällä olis yks unelmoija, jolla poika 07/07 ja nyt haaveillaan pikkukakkosesta. yritystä ollut viimekuun aikana, ja nyt ei kuukautisia näy mutta testi näyttää negaa, joten kierto varmaankin sekaisiin.. !?
  12. S

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    LOTTA84 Noista pillereistä.. käytin niitä 3kk ja ei tullu lainkaan menkkoja ja mulla kans tuntus vattas kummalliselta tein testin ja nega oli.. mut tos ei pitäiskää tulla ku syö niitä putkeen.. Meil voi muute olla tulos pikkukakkone, ku kävi tos noi semmone "vahinko " :heart: no mut...
  13. S

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Moikka!!! unohtunu taas koko kaksplussa!!! :o :ashamed: tai no oon mä käyny lueskelemas, mut en oo kuulumisii laitellu. Mutta joo.. täällä pelätään vatsatautia, kun kaverilla semmonen tänään ja eilen oltiin kylässä! toiv. ei iske koska sukulaiseni hautajaiset lauantaina jossa pitäs...
  14. S

    Kuinka lujaa sinä ajat liikenteessä talvella?

    Kelien mukaan. ärsyttää tosi paljon ku ihmiset ajelevat esim kuuttakymppiä kaheksankympin alueella.. Ymmärrän jos paljon loskaa ym.. mutta kun hyvä tie niin kyllä rajoitusten mukaan kuuluu ajaa!! näin meillä.. Ja ne turvavälit, ni ei kerkee tapahtuu mitää jos edelläoleva rupee törttöilemään!!!!
  15. S

    Nyt se tapahtui meilläkin

    HUI :o ootko ottanu kehenkään yhteyttä??? :o :hug:
  16. S

    Mitä teillä tänään syödään??

    meillä meksikon pataa, töihin menossa illaks ni ei oikeen ehdi herkkuja väsätä.. :P
  17. S

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    siksakkia todellakin aika kuluu pikkusen kanssa paljon nopeemmin ku vertaa vaikka siihen ku oli viimisillään, huh huh et sillon oli tylsää!! :D Mul on muuten iskeny kauhee vauvakuume!! :heart:
  18. S

    Tyttö sinä olet tähti

    Juu mulla se dvd mut oli pakko kattoo telkkaristaki.. :P nii paras!
  19. S

    **~**HEINÄVAUVAT 2007**~**

    Heeiii, pakko tulla hehkuttaan et Eetu oli kääntyny tänää pinnikses ku oli heränny päikkäreilt ni selältä vattalleen, olin olohuoneessa ja kuulosti ihan ku se olis ähissy siel ja sielhän se oli iihan poikittain sängyssä ja vattallaan.. :P ja siksakkia, kiitos :)
  20. S

    G: Käytättekö vauvalla Yöasua?

    meillä käytetään yleensä yökkäriä, mut välillä pistän ihan puolpotkarit ja bodyn.. riippuu hiukan.. :p

Yhteistyössä