Hakutulokset

  1. K

    Ystäviä???

    Olen 4- ja pian 3-vuotiaiden tyttöjen äiti. Kaipaan uutta ystävää jonka kans jakaa arjen murheet ja ilonaiheetkin. Olen 02-suunnalta, mutta ei väliä mistä vastaat! B)
  2. K

    tosi ystävää

    Kuulostaa tutulta tuo mistä kirjotit...Meilaa osotteeseeni: rainbird@luukku.com
  3. K

    Lauantain juomapino

    Lonkeroa ja siideriä, tylsää vaan kun kukaan ei lähde mun kans baariin, kaverit olleet jo eilen :'(
  4. K

    Opamox/Oxamin

    Siis ettekö te raskausaikana käyttävät yhtään huomioi että sikiö tulee jatkuvasta rauhottavien käytöstä riippuvaiseksi?!!! :( :o :/
  5. K

    Masentuneet äidit!

    Olis kiva tutustua muihin äiteihin, jotka kärsii masennuksesta tai ahdistuksesta. osotteeni:rainbird@luukku.com
  6. K

    Mitä mieltä tästä?

    Annoin vapaaehtoisesti lapseni mummolaan hoitoon, n. viikko sitten. Nyt haluaisin hakea lapseni kotiin, mutta sepä ei käykään päinsä!!! Äitini ilmotti että soittaa poliisit jos yritän hakea ne kotiin! Me ei olla mun vanhempien kans väleissä, oltu aikoihin, ei tulla toimeen keskenämme. Vain mun...
  7. K

    masennusta

    Siis mistä se löytyy?? Olis kiinnostusta tulla mukaan :'(
  8. K

    Ero...

    Haluisin kirjottaa sulle!!! :)
  9. K

    Välinpitämätön mies

    Olen 2 pienen lapsen äiti. Parisuhde on ollut olematon jo kauan, mies vaan istuu aina tietokoneella ja on aina pahalla päällä!!! Ja sen mielestä mä teen kaiken aina väärin. Mistään en saisi koskaan puhua sille, se suuttuu heti tai ei vastaa mitään mikä raivostuttaa mua! Sanoin juuri tänä iltana...

Yhteistyössä