Hakutulokset

  1. K

    HLHS lasten vanhempia?

    Täällähän on ketjua jatkettu, nyt vasta eksyin lukemaan pitkän ajan jälkeen. Eli meidän poikamme syntyi maailmaan 15.7 Helsingissä käynnistyksellä. Ensimmäinen leikkaus tehtiin 6pv ikäisenä, teholta pääsimme pois viikko sitten ja nyt olemme siirtymässä Tayssiin. eräs M, mekin asustellaan...
  2. K

    HLHS lasten vanhempia?

    nostelen josko näin illalla tärppäisi
  3. K

    HLHS lasten vanhempia?

    Löysin kyllä hlhs listankin, mutta odotan vielä ensi viikon tarkempia tutkimuksia ennen liittymistä. Netistä löytyy paljon tietoa, mutta ei oikeastaan siitä voidaanko koskaan elää "normaalia" arkea, kuinka vaikuttaa OIKEASTI meidän elämään.
  4. K

    HLHS lasten vanhempia?

    Hei! sikiöllämme todettiin tällä viikolla hlhs, nyt pää on aika sekaisin. Eniten mietityttää se kuinka sairaus tulee vaikuttamaan arkeemme, tietysti pitkien sairaala jaksojen lisäksi?
  5. K

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Joulukuussa <3 <3 <3

    huh, oottepas te taas kirjotellut. En oo hetkeen kerenny lukaseen ja nyt oli jo monta sivua tätä kuuta :) Huonoja uutisiakin taas tullut :hug: kaikille Täällä ollaan edelleen tietämättömiä, pari testiä tein ja ne näyttää edelleen plussaa, neuvolasta en oo saanu ketään kiinni koko viikolla...
  6. K

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Mä oon niin sekasin, kun ei tiedä missä oikeen mennään...vuoto on loppunut ja loppupeleissä sitä oli tosi vähän. Tein illalla raskaustestin ja näytti edelleen positiivista, teen huomenna vielä uuden. Soitin eilen ensiapuunkin, mutta eivät suostuneet ottamaan mua sinnekään, kun kerta pärjäsin...
  7. K

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Koko viikon ollut vatsalla kipuja, tänään alkoi vuoto :'( En pääse ess lääkäriin kun kaikki varatuja jään odottaan maanantaihin että sais varmistuksen missä mennään. keiju84 ja 7+6 toivottavasti
  8. K

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Neamma : Meille kanssa tulossa kolmas, eikä aijota kertoa kenellekkään, ennen kuin kysyvät sitten saavat tietää. Mun äiti oli ensimmäisestä lapsesta ihan järkyttynyt (halus että teen abortin), toinen sille oli ihan ok, mutta ilmoitti silloin että enempää ette sitten tee...nyt suorastaan...
  9. K

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Onpas tullut taas paljon uusi, tervetuloa! Olen ammatiltani kaupan täti :) ja opiskellut joskus aikoinaan lähihoitajaksi. Keäkuussa muutettiin syrjäseudulle (postissa sanottiin näin :)) omakotitaloon. neliöitä on n.95 ja 3 kerrosta, alinta kerrosta ei ole kylläkään laksettu noihin...
  10. K

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    voi ei, iso hali kaikille epätiedossa oleville ja huonon uutisen saaneille :( Tänään ekaa kertaa yökötti ja tuntuu väsyttävänkin normaalia enemmän. Koko ajan mieli jotenkin maassa vaikka pitäisi olla kauheen onnellinen. Lapset ärsyttää ja sit poden pahaa mieltä ja mietin jaksanko sittenkään...
  11. K

    *** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

    Hei kaikkille! Täällä yksi odottaja ilmoittautuu mukaan. Tämä salamatkustaja on meidä perheen 3. lapsi edelliset on molemmat tyttöjä, ehkäpä tämäkin :) Kauheasti kaikilla tuntuu olevan jo "vaivoja", mihinköhän mun pahoinvointi on jäänyt? Ainoa oire on itkuisuus, onneksi edes jotain. Jotenkin...
  12. K

    koiran vesikipon alunen??

    minkälaisia teillä jotka omistatte laminaatti- tai parektti lattian? Meillä koira roiskii niin paljon juodessaan että pelkään lattian menevän piloille
  13. K

    ennakkoperintärekistriin kuuluvat

    hölmönä kyselen kun en ymmärrä, olen siis vasta täyttämässä perustamisilmoituslomaketta, mutta aloin miettimään miten tuo veron maksaminen menee, maksanko sen esim kerran kuussa vai tuleeko sieltä nyt joku lasku, sen mukaan mitä ilmoitan tienaavani vai vasta loppuvuodesta kaikki kerralla?
  14. K

    kummilapselle "jatkumo" lahja?

    jos vaikka ostaa niitä kunnaksen kirjoja sinne teini ikää asti ja sit rupee ostaan niitä astioita, niin saa laps itekin sit jo sanoo....jospa teenkin niin Ja kai se äiti sitten säilöö ne kunnaksen kirjat jos poika ei halua ekaan kotiin mukaan ottaa, varmasti voi lukea sitten omille lapsille...
  15. K

    kummilapselle "jatkumo" lahja?

    kans ite mietin noita kunnaksen kirjoja, itsekin niistä pidän ja on pitkäikäisiä, jos vanhemmat vaan ei anna lapsen ihan yksin vielä lukea. Joten sekin yksi mahdollisuus. Mutta mitä itse pitäisitte tälläisestä ideasta??
  16. K

    kummilapselle "jatkumo" lahja?

    haluaisn ruveta ostamaan kummilapsen syntymäpäivä lahjaksi aina jotain tiettyä tavaraa tms. jota saisi siis joka vuosi, olisiko hyviä ideoita? jotain sellaista mikä olisi sitten vielä isompanakin olemas Olisiko teistä typerää saada lapselle aina "sama" lahja esim muumimuki?
  17. K

    täytekakun kuorrute

    onkohan tuo vaahtokarkimassa kuinka makeeta? ja kuinka saan sen värjättyä niin että tulee titille siniset vaatteet? vai voinko laittaa 2 levyä päällekkäin eka valkoisen ja sitten sinisen vaatteiden kohdalle? marsipaanista joskus tein ja se tais olla viiminen kerta, meillä kakut yleensä niin...
  18. K

    täytekakun kuorrute

    titi nalle kakku pitäis tehdä viikonloppuna, mutta en haluis tehdä päällystä tylsästi vain kermavaahdosta, mikä kermavaahdon tilalle?
  19. K

    omakotitalon kustannukset

    Mitä kaikkia kustannuksia omakotitalossa on? muuta kuin lämmitys, sähkö ja jätehuolto
  20. K

    kunnaksen kirjakerhon tän kuun paketti

    lasku oli 2 euroo???muilla näin? erittelyssä luki kyllä jotain 26 euroo, mut itse laskussa summan kohdalla 2 euroo, kummankohan sitä maksais?

Yhteistyössä