Hakutulokset

  1. L

    Lapsi menossa kaksosten synttäreille, 1 vai 2 lahjaa?

    Voisin itse viedä yhteisenkin lahjan, esim jonku pelin, mutta sitten ostaisin varmaan molemmille jotkut pikkujutut, esim pääsiäismunat. Lahjan kattohintana minä pidän 10e/hlö. Mielestäni lahjat voivat olla yhtä hyvin erilaiset tai samanlaiset, samanarvoiset kuitenkin suurinpiirtein.
  2. L

    Hei vanhat!

    Hei! Minusta ihminen on niin nerokkaasti luotu, että raskautuminen loppuu aikanaan ihan ilman ehkäisyäkin. Joten siitä ei kannata murehtia. Jos tulet raskaaksi, olet ihan sopivan ikäinen lapsesi äidiksi. Ihmiset tekevät asioista nykyisin turhan monimutkaisia. Minusta se on juuri niin...
  3. L

    Parhaat kotikonstit masennuksen tai ahdistuksen itsehoitoon, kiitos!

    Sellaiseen lievään masennukseen olen kokenut parhaana keinona pitää päivärytmi tarkkana: aamulla reippaasti aamutoimet vaikka tuntuis kuinka pahalta (masennushan on yleensä aamulla pahimmillaan). Ja sen jälkeen pienelle lenkille ulos. Sitten lounaat ja muut kotihommat. jne. Sosiaalisuus auttaa...
  4. L

    CIPRALEX kokemuksia?

    Itselläni masennusta ja hypokondriaa. Lääkäri suosittelee mielialalääkitystä. Jokunen vuosi sitten katkaisin masennuskierteen Zoloftilla, mutta silloin lopetin imetyksen. Nyt haluaisin jatkaa imetystä, mutta voikohan silloin syödä mielialalääkkeitä? Kokemuksia?
  5. L

    Huh, nyt sitten tunnen minäkin lessuperheen(lestadiolaiset)

    Tunnen lestadiolaisperheitä, joissa on paljon lapsia. Meilläpäin näitä on. Kahden äidin kanssa olen hyvät ystävät. Molemmissa perheissä on kymmenkunta lasta. Toisessa perheessä ostetaan paljon vaatteita kirppiksiltä ja halppiskaupoista. Lapset ovat siistejä ja puhtaita ja hoidettuja ja...
  6. L

    Esikoinen 47-vuotiaana, juttua uusimmassa 2+-lehdessä

    Minulla on neljä lasta ja jos Luoja suo, lisää saa tulla. Viimeinen raskaaksi tulo kesti kaksi vuotta ja nytkin on kulunut taas jo puolitoista vuotta, mutta jos tulen raskaaksi niin kiva sitten. Yövalvomisista sanoisin, että ehdottomasti hermot ja mieli kestää valvomisia nykyisin paremmin...
  7. L

    Missä iässä äidiksi

    24, 26, 30 ja 35. Nyt olen 36 ja toivon plussaa....
  8. L

    Onko muita 50 vuotiaana lasta

    Meilla perhesuunnittelusta on vastuussa lahinna Taivaan Isa. Onhan meilla vanhemmillakin osuutemme asiassa, hehheh... Mutta ajatukseni on etta kun antaa Taivaan Isalle vastuun perhekoosta, ei tarvitse itse liikaa murehtia. Uskon, etta nainen voi raskautua juuri sopivan ikaiseksi asti. Sitten se...
  9. L

    aika noloa..

    Synnytyksessa kaikki mahdollista, siita kannatta lahtea liikkeelle! Itse olen synnytksen tiimellyksessa pukannut kakkaa, oksentanut, itkenyt, nauranut, pelannyt, iloinnut, nauttinut, karsinyt ja kerran nousi kuumekin neljaankymmeneen... Mutta sekuntiakaan en antais niista hetkista pois! Helppoa...
  10. L

    Kysymys väh. 2 lapsen äideille

    Esikoinen syntyi viikolla 41, seuraava kaksi vuotta myohemmin viikolla 41, kolmas viiden vuoden kuluttua viikolla 42 ja neljas taas viiden vuoden kuluttua viikolla 39
  11. L

    <3 Ensimmäiset vuoden 2008 plussat! <3

    Menkat pitais tulla 4.1. ja tuleekin varmaan...Nyyh. Ei kivistysta rinnoissa, ei vilunvareita, ei kuvotusta. Olo on mita loistavin, eli meidan viides villahousu antaa viela odottaa itseaan... Olisin kylla jo valmis taas uuteen raskausurakkaan. Kauhee vauvakuume taas paalla!
  12. L

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Jos sita oikein kysyttaisiin niin tietysti valitsisin alatiesynnytyksen, niinhan sen lapsen kuuluisi syntya. Mutta onneksi on se sektiomahdollisuus jos sita tarvitaan! Pelastaa monet aidit ja lapset pulasta!!! Ihana juttu!!!
  13. L

    Vanhin tietämäsi synnyttäjä?

    En nyt tarkoita mitään yli 60-vuotiasta lööpeissä esiintynyttä hormoonimamia, vaan ihan tavallista suomalaista naista. Minun tuttavapiirissäni vanhin synnyttäjä on ollut 45-vuotias. Ihan mielenkiinnosta kyselen kun oma biologinen kello tikittää... Tosin itselläni on jo neljä lasta, mutta...
  14. L

    synttäritarjoilua?

    Porkkanasta ja kurkusta tikkuja ja kermaviilistä dippikastike. Popkornit on kevyttä ja hyvää ja tulee nopeesti mikrossa. Hedelmäpaloja voi kastaa sulatettuun suklaaseen (banaanipalat, omenalohkot)
  15. L

    äiskät vm.71

    Minulla lapsia neljä : tyttö 1995 tyttö 1997 tyttö 2001 poika 2006

Yhteistyössä