Hakutulokset

  1. A

    Kemi,Keminmaa,Tornio

    Täällä piakkoin 27v. äippä Keminmaasta. Tyttö 2 kk vanha. Mies päivisin töissä ja "maalla" asustellaan, joten aika tuntuu välillä käyvän pitkäksi, kun aina ei autoakaan ole käytössä.
  2. A

    kemi-keminmaa-tornio äidit!

    Keminmaassa asustellaan. Tyttö 2 kk vanha, joten ei vielä oikein leikkikaverina mene, mutta äidille seura kelpaa aina. Itse olen piakkoin 27v. täyttävä.
  3. A

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    En ole paljoa kirjoitellut, mutta kovasti seuraillut taustalla varsinkin viime aikoina. Kovasti onnea kaikille jo käärön saaneille ja jaksamista sitä vielä odottaville. Meille syntyi ihana tyttövauva 19.11 klo. 10.04. Painoa oli 3505 g ja pituutta 52 cm. Viikkoja oli kasassa 39+6 eli tyttö...
  4. A

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Täytyy kai minunkin laittaa nuo neuvolakuulumiset: Eli eilen tuli käytyä. RR hyvä, 110/65. Pissa puhdas. Hb edelleen laskenut, nyt 97 (viimeksi 103). Koskaan mulla ei ole mikään erityisen hyvä ollutkaan, noin 120 normaalisti. Täytyy nyt syödä rautaa enemmän. Paino noussut noin 140g...
  5. A

    *MarrasMassutII kesäkuussa*

    Täytyy kai minunkin laittaa nuo neuvolakuulumiset: Eli eilen tuli käytyä. RR hyvä, 110/65. Pissa puhdas. Hb edelleen laskenut, nyt 97 (viimeksi 103). Koskaan mulla ei ole mikään erityisen hyvä ollutkaan, noin 120 normaalisti. Täytyy nyt syödä rautaa enemmän. Paino noussut noin 140g...
  6. A

    *MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

    Ultrassa kävin tänään. Ja se kätilö sanoi, että olisi ollut hyvä jos rakko olisi ollut täynnä, kun olin juuri vessassa käynyt. Eli ilmeisesti se vaihtelee eri paikoissa... Mutta siellä se asukki siis näkyi :D Ja kaikki näytti olevan kunnossa :heart: Itse olen ajatellut rakenneultrassa...
  7. A

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Manhattan2: Onnea :flower: ja tervetuloa. MarrasVaavi: Täälläki hirveetä väsymystä, mitään ei jaksa. Kämppäki on välillä aivan hirveän näkönen... :o Mutta selvisikin tuossa terveydenhoitajalla käydessäni, että mulla Hb olikin vain 110. Eli rautaa siis täytyy alkaa syömään, jospa se yhtään...
  8. A

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    caffee81: Hirmusesti onnea :flower: :heart: Olethan sinäkin täällä jo tovin pyörinyt ;) ja tervetuloa pikkuhiljaa tuonne odottajien puolelle...
  9. A

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    mamina: kiitos kovasti uudesta pinosta!! =) Mulla ikää on se 26 vuotta ja synnytyssairaala olisi sitten L-PKS.
  10. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

    Tervetuloa vaan jälleen uusille :flower: LEP: Minutkin on joskus yöllä tai illallakin säikäyttänyt kova alavatsakipu. Välillä se on ollut pahempaa (ja välillä tieten vain pientä jomotusta) . Kyllähän se pelottaa :| Varasin tänään ajan neuvolaan, on vasta 21.4. Pitkä aika odotella...
  11. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

    Tervetuloa uusille odottajille :flower: Täällä taas valvotaan töissä. Eipäs minulle tullutkaan vatsatautia, vaan taisi se hirveä pahoinvointi johtua tästä raskaudesta...sitä nimittäin on edelleen aina ajoittain. :( Ja välillä ei syöminenkään auta yhtään. Ja mitään ei oikein tee mieli edes...
  12. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

    Vielä ei pahempia raivareita täällä ole ollut...enkä ole itkuunkaan purskahtanut kuin kerran (ja silloinkin sen ainoan raivarin jälkeen). Olen ollut iltaisin jo yhdeksän jälkeen aivan väsynyt ja herännyt aikaisin, joten mietin jo aiemmin miten jaksan tehdä yövuoroja... mutta onneksi tämä...
  13. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

    Tervetuloa uusille odottajille :flower: Ja tarrasukkia mukaan :heart: Täällä alkanut eilen illalla kauhea pahoinvointi, joka jatkunut koko aamun. Norovirus-potilaita olen kyllä tässä nyt hoitanut, joten pahoin pelkään että sain minäkin sen taudin, vaikka pitkään on mennyt. Monet...
  14. A

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Piitsi82: Kiitos kovasti. Toivotaan todella, että pikkuinen pysyy kyydissä. Olihan tuota yritystä jo vuosi takana ennenkuin tärppäsi :/ Sulla on kyllä jo paljon viikkoja kasassa... :heart: nopeasti todellakin mennyt tämä aika, ainakin nyt tuntuu siltä :) Täällä olen käynyt aina...
  15. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

    Huomenta!! Ihanaa, että on tullut uusia jälleen. Onnea kaikille. :heart: :flower: Minusta on tullut nyt näiden hormonien myötä aamuvirkku :) Ennen en millään jaksanut nousta aamulla ja iltaisin oisin kyllä valvonut pitkään. Nyt on pakko mennä sänkyyn ajoissa, kun väsyttää niin paljon ja...
  16. A

    Kuvia plussatesteistä

    miracle: Onnea myös itsellesi :flower:
  17. A

    MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

    Huomenta! Taidan nyt uskaltautua tänne joukkoonne. Eilen tein positiivisen testin (kp32/26-28), ja tänään vahvitustestin. Aiemmin en tässä kierrossa testannut, kun en vaan uskaltanut... vaikka tässä kierrossa tulivat rinnat ekaa kertaa aivan kipeiksi jne. Toivotaan, että pikkuinen pysyy...
  18. A

    Kuvia plussatesteistä

    Ja vielä tänään tehty vahvistustesti (Viljalla) =) http://www.aijaa.com/v.php?i=1769359.jpg
  19. A

    Kuvia plussatesteistä

    Tänään tehty testi, kp 32/26-28. :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=1764619.jpg
  20. A

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Huh! Tänään malttamattomana testasin...ja ihan selkee plussa tuli :D En voi oikein tätä uskoa, kun ei tosiaan ollut kovinkaan sitä yritystä tässä kierrossa. Ja yhtään en kyllä stressannu, paitsi nyt viime päivinä... Toivotaan nyt, että pikkuinen pysyy kyydissä =) Plussatuulia kaikille...

Yhteistyössä