Hakutulokset

  1. G

    nyt ihmettelen, koronaan on tulossa joku suunkautta otettava lääke

    Kunhan vaan sanoin mielipiteeni. Ei tuossa minusta ollut mitään hajua siitä että vastustanko rokotteita tai pillereitä. Mutta jos sinuun kolahti niin kovaa että moisella naivilla paatoksella halusit saarnata, niin hyvä niin. Olin kuvitellut, ehkä yksinkertaisesta ajatuksenjuoksustaNI johtuen...
  2. G

    nykyisin näkyvät mainostavan rokotetta vyöruusuun

    Ei ole sama rokote kuin vesirokko rokote. minulla on vyöruusurokote - kuulun siihen ikäluokkaan jolloin harrastettiin vielä vesirokkojuhlia eli olen sairastanut vesirokon. Isäni kärsi vyöruususta muutaman kerran ja sitä katsellessani ajattelin että tuota jumalan mieliharmia en kyllä halua...
  3. G

    Covid-19-rokotus ei ole niin turvallinen, että sen ottamista kannattaisi suositella

    Mistä rokotteesta tässä on kyse? Kun niitäkin on ihan lähtökohtaisesti erilaisia - esim. Vertaa Janssen vs Moderna. Operoivat aivan eri periaatteella. se kun ei tästä kovasti tieteellisestä raportista käy ilmi. Voitko valaista?
  4. G

    nyt ihmettelen, koronaan on tulossa joku suunkautta otettava lääke

    Kamu hyvä - tämä se oli just minun peruspointtini. Osasit laittaa ytimekkäämmin. (Onko tuo sana?)
  5. G

    nyt ihmettelen, koronaan on tulossa joku suunkautta otettava lääke

    😊 miten päinvastoin? Että lääkefirmat altruistisesti haluavat auttaa ihmiskuntaa kehittämällä lääkkeitä ja rokotteita? ja hyvää kuuluu - lapset kaikki lentäneet pihalle ja minä nautin eläkepäivistä tehdin just sitä mitä lystään - ellei se ole jostain syystä lain vastaista,,, 😉
  6. G

    nyt ihmettelen, koronaan on tulossa joku suunkautta otettava lääke

    Minä olen sitä mieltä että corona pilleri on kehitelty sen takia että lääketehtaille tulee enemmän tuottoa pillereistä kuin rokottesteista. Ja varsinkin jos kyseessä on kerta laaki -rokote. Ei ole taloudellisesti kannattavaa lääketehtaille. moni suuri lääkeyritys (esim Merck, SGK) eivät...
  7. G

    Mielipiteenne nimestä Eden Daniela?

    Miten se sanotaan - ”iiden” vai ihan vaan ”eden”?
  8. G

    Jos saisit ottaa lemmikkieläimeksi ihan minkä tahansa maailman eläimistä, niin minkä ottaisit?

    Hylkeitähän minulla jo melkein on ;)ajattelin että jos saa toivoa niin toivotaan sitten oikeen kunnolla!
  9. G

    Jos saisit ottaa lemmikkieläimeksi ihan minkä tahansa maailman eläimistä, niin minkä ottaisit?

    Pingviinin ottaisin. Sellaisen kivillä hyppelevän.
  10. G

    Onko pakko hankkia ruumisarkku?

    Kun molemmat vanhempani kuolivat samana päivänä, niin 2 arkkua piti ostaa, ja 2 uurnaa. Tuhkattiin molemmat ja tuhkat ripoteltiin heidän kesämökille. Siis vaikka tarkoitus ei ollut edes niitä tuhkia säästellä takan reunuksella, uurnat oli silti ostettava. Tämä vuonna 2019.
  11. G

    Pettymysten käsittely - kun suru ei hellitä

    Katkeruudesta sen verran että Carrie Fisher sanoi kerran : Resentment is like drinking poison and waiting for the other person to die. minä olen omassa elämässäni koittanut kovasti sisäistää tämän lausahduksen. Välillä onnistuu paremmin, välillä huonommin. Mutta varmaan 90% ajasta pystyn...
  12. G

    Mitä mietelauseita teillä on kotona tai tatskoissa?

    On ne voit bien qu’avec le coeur L’essential est invisible pour les yeux tatuointi
  13. G

    Kuinka moni on joskus hakenut vitsan kotiin?

    Minun piti kanssa lapsena käydä hakemassa se koivunvitsa jolla äiti sitten roiski paljaalle takamukselle. Vitsaa pidettiin seinällä roikkuvan peilin reunaan työnnettynä kunnes kuivui ja piti hakea uusi notkea vitsa. Peili oli seinällä sänkyni jalkopäässä. Unta odotellessa voi sitä vitsaa...
  14. G

    Hei te eronneet

    Olen tässä maailman menoa ihmetellyt täysipäiväisesti muutaman vuoden ;) mutta mistäpä sitä muualta apua hakis tärkeissä asioissa kuin täältä , eli TA-daa toivon että sinulla kaikki hyvin ja asiat mennä jolkottaa melko tasaisesti ! (?)
  15. G

    Hei te eronneet

    Mitä teitte koruille? Annoitko takaisin? Jos pidit korut niin käytätkö niitä?
  16. G

    Siis miksi näytän

    Valokuvissa aina ryhävalaalta? Kun katson itseäni näin ”oikeasti ” seisoen tai istuen, tai näen varjokuvana niin näytän ihan sopivan sopusuhtaiselta. Je peilissä kanssa ihan OK. Mutta valokuvat - aivan karseelta!! En tietty ole enää 30v trimmissä kunnossa mutta ikääni nähden (ja kaiken muun...
  17. G

    Hei vaan

    En kyllä osannut odottaa että sinuun tänään törmään välillä käyn täällä lukemassa Suomen ” uutisia” - paljon parempi paikka kuin sanomalehdet kun täällä uutiset on jo valmiiksi märehditty ja analysoitu :ROFLMAO:
  18. G

    Hei vaan

    Hei vaan - kylläpä sattuikin :)raveihin olen lähdöss
  19. G

    USA:n pressanvaalit, kuinka kova isku "väärän" voittaminen teille olisi?

    Toivon että Biden voittaa. Ihan vaan siksi että saadaan Trump pois. Ja luulen että Biden’sta tulee nk. välikausi presidentti - eli yksi aika mitäänsanomaton kausi, ja seuraavissa vaaleissa toivottavasti jotain varteenotettavia ehdokkaita.

Yhteistyössä