Hakutulokset

  1. H

    te joilla lapsia 4 tai enemmän..(autosta)

    Auton voi viedä vaihtoon vaikka vanha velka olis maksamatta. Liike tarjoo vaihdossa sen summan minkä arvonen auto nyt onkaan ja siitä vähennetään jäljellä oleva velka. =) Voi olla et käsirahan joutuu heittää väliin jos ei vanha auto riitä velan kanssa..
  2. H

    Moneltako herätys ja miksi?

    Klo7. Pojat kouluun.
  3. H

    No jopas saatiin hieno hyvityslahja!

    Hobbarista kun tilasin pesukoneen ja se hajos ni ei menny kauaa ku korjaaja tuli kotiin ja korjas koneen. Kännykän lähetin ku se sekoili ja tuli sit "korjattuna" takasin, soitin sinne taas et tää ei toimi vieläkään ja piti lähettää taas takas mut päästiin oikeen jonon ohi ku ei ekalla kerralla...
  4. H

    Johtuuko se vain vanhemmista ettei saa lapsia nukkumaan

    Kyllä meillä kaikki lapset (4) menny ajoissa nukkumaan ilman mitään ongelmia =)
  5. H

    Höh, kukaan ei oo soittanu mulle tänään..

    Mulla soi puhelin tosi harvoin ja sillon ku soi ni seki on joku saakelin lehtimyyjä :kieh: Eix ne tajuu et mä en tilaa niitten lehtii :D
  6. H

    Onko sinusta muka laihduttamista jos raskauden jälkeen paino luonnollisesti vähemmän...Lue..

    No ei se kyl laihduttamista oo..Kyl paino yleensä tippuu ku lapsi on syntynyt..Ja mulla tippunut nyt reilusti enemmän ku oon imettänyt pitempään ku aikasempia.. :D Ja syön ku sika :D
  7. H

    kannattaako kutsuja pitää, jos vieraita tulee vaan 6..

    Synttärikutsuja? No meil on käyny välil sillee et pojan synttäreille on päässy vaan ukki ja mummu mut ollaan pidetty ja kaikki tietty kutsuttu mutku me "asutaan niin kaukana kaikista" :D Tarjolla yleensä täytekakku, pizzaa, lihapullia, perunasalaattia, pullaa, yms (ja kaikki tietty ite tehtyjä)...
  8. H

    Miehesi nimi?

    Marko Juhani (sanon kyl sitä aina Makeksi)
  9. H

    Onko tullut petettyä puolisoa?

    En oo enkä aio
  10. H

    Onko muita jotka nukkuu kesät talvet sukat jalassa?

    En osaa nukkuu sukat jalassa (mies sit taas nukkuu kesät talvet sukat jalassa)
  11. H

    Minä päivänä olet syntynyt?

    11.4.83
  12. H

    irc-galleria

    Mulla myös on
  13. H

    Miten kerroit raskaudestasi vanhemmillesi

    Soitin joka kerta mutsille, tosin mutsi kyl muistaakseni joka kerta ties odottaa että koska "pamahdan paksux" kun sille jo etukäteen juttelin. faijalle soitin 2 ekaa kertaa mut ku sen asenne oli vähä hanurista ni 2 viimistä ilmoitin textarilla..Mut sillon se sit jo suhtautu iha "normaalisti" :D
  14. H

    G: kumpaan joukkoon kuulut?

    Joskus pukeudun vähä "siistimmin" ja meikkaan..Ja joskus en..Riippuu fiilarista =) Mut en kyl mulkoile jos joku on pukeutunut siistimmin..
  15. H

    SAUNA, kenellä lämpiää?

    Käytiin just :D
  16. H

    Pitäisitkö lapsellasi (taaperolla) tällästä?

    Voisin pitääkin..Meil on muutenki pojilla kaxosaiset puvut. Eikä toi väri nyt niin kauhee ole.
  17. H

    Paljonko painat? entä pituus?

    163cm ja 57kg
  18. H

    korkokengät vauvalle

    hyi :$

Yhteistyössä