Hakutulokset

  1. enkuli

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Tänään kokonaisvaltainen pahoinvointipäivä. Onneksi vapaapäivä ja pystynyt lepäämään. (Eikä epäilystä raskaanaolosta, kun näin voimakkaita oireita).
  2. enkuli

    "Seuraavana keväänä minun on herättävä ennen muita. Silloin saa olla hetken rauhassa ja tehdä...

    "Seuraavana keväänä minun on herättävä ennen muita. Silloin saa olla hetken rauhassa ja tehdä mitä haluaa." -Muumimamma
  3. enkuli

    "Seuraavana keväänä minun on herättävä ennen muita. Silloin saa olla hetken rauhassa ja tehdä...

    "Seuraavana keväänä minun on herättävä ennen muita. Silloin saa olla hetken rauhassa ja tehdä mitä haluaa." -Muumimamma
  4. enkuli

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Liityn mukaan! Laskettu olisi 2.1.2018 ja neljäs lapsi olisi tuloillaan, sikäli kun kaikki menee, kuten toivoa sopii. Täällä PK-seudullahan synnytyssairaala ei ole varma, ennenku sitten, kun on aika lähteä synnärille (Nimimerkillä reilu 3 vuotta sitten oltiin suuntaamassa Kättärille ja...
  5. enkuli

    Kätilöopisto, NKL remontin vaikutus?

    Niin siinä mulla sitten kävi, että synnyttämään lähtiessä oli sitten Kättärillä suihku ja kehoittivat menemään Naistenklinikalle. Sin män se ajatus ammeesta ja vedestä, mutta sainpahan kuitenkin kokea luonnonmukasen synnytyksen.
  6. enkuli

    Kätilöopisto, NKL remontin vaikutus?

    Mä kävin tässä hiljattain tutustumassa Kättärin synnytyssaliin. Sieltä löytyy yksi puhallettava amme, johon tarvitaan se erillinen suojus ja sen lisäksi ainakin yhdessä synnytyssalissa on amme. Elokuussa rakenneultrassa käydessäni kysyin mahdollisuudesta vesisynnytykseen. Vastaus: HUS:n...
  7. enkuli

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Mijau: Täällä mä opin viime talvena neulomaan uudelleen: Punomo.fi / Tee Itse
  8. enkuli

    Tammikuun tähtöset 2014 elokuussa

    Tänään käyty neuvolassa (tokaa kertaa tässä raskaudessa) ja menossa vko 18: Pissa puhdas ja verenpaineet ok. Hb raudan syönnistä huolimatta 115. Sf-mitta 16cm ja masu tuntuu nyt ottaneenkin jonkun kasvupyrähdyksen kun ei omat housut enää jalkaan mene. Edellinen neuvola oli 2kk sitten, josta...
  9. enkuli

    Imukuppisynnytys, kerrotko kokemuksesi

    Ekassa synnytyksessä käytettiin imukuppia. Syy: sydänäänet laskivat liian alas. Tuli kiire saada vauva pihalle. Eppari tehtiin ja vasta kolmannella yrittämällä saatiin vauva imukuppiin kiinni niin, että syntyi lopulta ilman hätäsektiota. Tuolloin havaittiin napanuoran kiertyneen pahasti...
  10. enkuli

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Meillä nuo molemmat lapset olleet kutakuinkin 1v2kk kun ovat siirtyneet jatkettavaan sänkyyn nukkumaan. Samaan aikaan kun ovat oppineet kävelemäänkin ja kiipeämään sänkyyn sisälle ja ulos.
  11. enkuli

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Ensimmäinen viikko kesälomaa lasten kanssa mökillä takana. Nyt kaupungissa hetken huokaisemassa. Huomenna olis tavoitteena lähteä miehen kanssa moottoripyörällä takas mökille. Sellainen olo, että nyt täytyy vielä tän kesän aikana tehdä kaikkea sellaista, mihin ei enää loppuraskaudesta...
  12. enkuli

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Komppaan Tinttiä: Kyllä sinne huumeseulaan kannattaa mennä, jos sinne sut tahtovat. Sehän ei tarkoita sitä, että olisivat jo seuraavassa käänteessä piikittelemässä vastasyntynyttä vauvaa. Meneminen vain kertoo enempi avoimuudestasi ja siitä, ettei sulla ole mitään salattavaa. Tietysti saat...
  13. enkuli

    Te jotka olette raskautuneet kuparikierukan poiston jälkeen!

    Poistatutin kuparikierukkani 14.4. Tein positiivisen raskaustestin 30.4.
  14. enkuli

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Puolukkainen: sanattomaksi vetää... :hug: Tiedän mitä helvettiä on pyörittää perhettä pienellä budjetilla, mutta kuten itsekin totesit: ehkä asioilla on kuitenkin tapana järjestyä! Tervetuloa joukkoomme.
  15. enkuli

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Mulla ei ole ollut oikein mitään kirjoitettavaa. Olo on hyvä. Pahoinvointia ei ole, kun muistaa syödä ainakin muutaman tunnin välein. Välillä huippaa nuo matalat verenpaineet, mutta siihen auttaa salmiakki. Väsymys on aika hyvin väistymässä. Turvottaa kyllä jo aikalailla, mutta yritetään nyt...
  16. enkuli

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    happymum: yv! =)
  17. enkuli

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Happymum: Kiitti tiedosta, oletan itsekin saavani tietää ne ultra-ajat ensviikon aikana ja uskon ja toivon nyt edes kesäkuun aikana pääseväni sinne nt-ultraan. (heinäkuu lomaillaankin sitten pitkälti mökillä...). (Tuli vain mieleen, että kun täällä PK-seudulla asut ja kun mulla on hyvin saman...
  18. enkuli

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Tänään oli eka neuvola: rv 10+1 Hb 114 (vaikka rautaa tullut syötyä jo kuukausi, täytynee lisätä...) verenpaineetkin oli suht matalat, mitä oon kotonakin mittaillut... paino noussut lähtöpainosta pari kiloa. Sydänääniä täällä ei ole kuulemma tapana kuunnella kuin vasta joskus viikoilla...
  19. enkuli

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Voimia kaikille keskenmenon kohdanneille... :hug: Ruokavaliosta: Kyllä sen verran kiinnitän nyt huomiota, että en ole enää maksaa syönyt missään muodossa (todella harvoin tulis muutenkaan syötyä), katkarapuja, vakuumipakattuja kaloja enkä ulkomaalaisia homejuustoja. Ei tässä ruokavaliossa...
  20. enkuli

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Clavel: :hug: Raparrperi: Ties vaikka synnärillä törmättäs. Täällä ois kans kolmas tulossa, samassa sairaalassa, samana päivänä (noh, varmana menee kyllä taas yli, kun nuo kaks edellistäkin meni toista viikkoa yli)

Yhteistyössä