Hakutulokset

  1. K

    Maalismasut 2009

    Pikaisella ilmoituksella; meidän esikoisesta tuli isoveli, kun pikkuveli syntyi tiistaina 20.7.2010. Kirjoittelen lisää myöhemmin, nyt pitää saada tämä armoton väsymys ensin väistymään... :heart:
  2. K

    Maalismasut 2009

    Minealle ja perheelle suuret onnittelut! Tippa silmässä uutisia luin... kohtahan meilläkin on tuo hetki edessä. Voi haikeus. :heart:
  3. K

    Maalismasut 2009

    Danjuskalle pahoitteluni, tiedän liiankin hyvin tuon tunteen... (itsellänihän ensimmäinen kokemani raskaus loppui keskeytyneeseen keskenmenoon ja sitä kautta kaavintaan rv 13) Paljon voimia asian läpikäymiseen, se vie aikansa. Lyhyesti omia kuulumisiamme; Poitsu on aikalailla keskiverto...
  4. K

    Maalismasut 2009

    Itselläni tämä raskaus on ollut edellistä haastavampi, mutta vielä siedettävissä rajoissa. Kaipa tuo lyhyt aika edellisestä raskaudesta, työ ja esikon hoito verottavat. Ja viikkoja meillä on samansuuntaisesti, täällä on menossa rv 30. :)
  5. K

    Maalismasut 2009

    Upupa, mä luulen että puhe oli meikäläisen viikoista... :D
  6. K

    Maalismasut 2009

    Danjuskalle suuret onnittelut! (Äkkiä se aika kuluu kun odottaa toista/kolmatta/neljättä..., ihan erilailla kuin ekan odotuksessa) Muihin kuulumisiin palaan myöhemmin. Kaa ja poitsu (plus kakkonen rv 29)
  7. K

    Maalismasut 2009

    Viola: istukka on ihan kiinni kohdunsuussa, ja kontrolli on sen liikkumisen tarkistamiseksi. Suurin osa liian alhaalla olevista istukoista kyllä nousee ylöspäin, toivon niin käyvän nytkin. Alatiesynnytys kun on toiveena.
  8. K

    Maalismasut 2009

    Taustapalstailija täällä hei... mukana yhä ollaan vaikkakin melko taustalla. Ei oikein koskaan muista kirjoitella, vaikka ahkerasti lueskelenkin kirjoituksianne. Vihville paljon onnea ja tuuria raskaushaaveisiin! Sairastaville pikaista paranemista. Meillä vatsatauti (molemmista päistä)...
  9. K

    Maalismasut 2009

    Kiitos outius uudesta pinosta! Kannattaa muuten jokaisen tarkistaa, että tiedot löytyvät tuolta listalta. Tiedän että sieltä pari nimeä uupuu, kun en ehtinyt niitä vauvapuolelle lisätä... :|
  10. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Olen muutaman päivän tässä miettinyt (nyt kun ketjun ekat 1-v synttärit lähestyvät), josko aloitettaisiin uusi ketju tuonne taaperopuolelle tässä lähiaikoina? Sinnehän me aletaan pikkuhiljaa "kuuluakkin". Olisiko joku halukas aloittamaan ketjun vaikka parin viikon päästä? Itse olisin tästä...
  11. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Tervetuloa takaisin Hansku ja Metsälauha. Lisään teidät listaan jossain vaiheessa, mutta siis hieman myöhemmin. Taustailu jatkuu, vessanpytty on yhä ystäväni. Ja tänään migreeni. Jee, tää raskaanaolo on ihan hunajaista! |O :D Kaa ja poitsu 10 kk 2vkoa sekä kakkonen rv 16
  12. K

    Onko muita jotka EI TODELLAKAAN itketä vauvaansa missään tilanteessa..? Ja kannattavat muitakin kiintymysvanhemmuuden oppeja :)

    -eivät kannata unikouluja -unikoulu on mielessä ollut ja sitä on tarkoitus totetuttaa tassuttamalla jos on tarve -eivät käytä puudutuksia synnytyksessä -kyllä käytin, synnytys meni muutenkin hieman ohjeen vierestä -nukkuvat lapsensa kanssa -perhepedissä nukutaan, kyllä -vastaavat...
  13. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Aplo, onnea suuresti! Tänään kävin katselemassa tulokasta nt-ultrassa, kaikki hyvin.
  14. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Tapaaminen Oulussa lauantaina 13.2.2010 (Kopioi siis tämä lista omaan viestiin ja lisää vain omasi perään). Viola Danjuska Cattitude Riksu Heips! Minun täytyy olla tylsä ihminen ja omalta osaltani perua tuo suunniteltu Oulun reissu. Saimme hieman huonoja uutisia...
  15. K

    Rintaruokinta ja raskaaksi tulo?

    Itse imetin noin 7 kertaa vuorokaudessa ja tulin raskaaksi kun esikoinen oli noin 7-8 kk ikäinen. Eli en ollut enää täysimetyksellä, mutta kuitenkin ihan runsaalla imetyksellä.
  16. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Tapaaminen Oulussa lauantaina 13.2.2010 Kaa (Kopioi siis tämä lista omaan viestiin ja lisää vain omasi perään). Katsotaan miten saadaan porukkaa kasaan. =)
  17. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Heips! Ryhdyn nyt hoitamaan tätä pohojosemman porukan treffiasiaa. Olisiko se Oulu sopiva paikka ja aikana vaikka helmikuu? Tuleeko liian nopeasti? Kertokaa ihmeessä ajatuksia sen suhteen, niin ruetaan toimimaan :)
  18. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Aplo, ikäeroa tulee 1v 4 kk. Turvallista uudenvuoden juhlintaa ja onnellista tulevaa vuotta 2010 kaikille!
  19. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

    Ärrierille ja Melitalle onnea! Unikoulukokemuksista olen lueskellut. Meilläkin se on edessä vuoden vaihteen jälkeen. Viime yönä oli taas 7 heräämistä... huokaus. Mutta pistän miehen hommiin siis tuossa tammikuun puolella. Misstralle kärsivällisyyttä pennun kanssa. :laugh: Ja onnea uudesta...
  20. K

    Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *syysketju*

    :xmas: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1590838#m18389400 :xmas: Ollos hyvä.

Yhteistyössä