Hakutulokset

  1. V

    Perinnöllisen sairauden kantaja

    Minun piti vielä tulla tänne kirjoittamaan. Olen lukenut muiden kirjoituksia ja mukava, että on muitakin näiden ajatusten kanssa. Me emme edes mieheni kanssa tienneet, että olemme kantajia ennen kuin poikamme syntyi. Vaikka mitä kokeita ja testejä olisi tehty ei sairautta olisi löytynyt...
  2. V

    Perinnöllisen sairauden kantaja

    Kiitos oonaliina ja tiia-liina. Meillä tuntuu olevan pientä tämä, sillä pojalla on vai liikkumisen kanssa ongelmia ei muuten. Joidenkin ystäväni mielestä se olisi jo liikaa jos heidän omalle lapselle kävisi niin. Mutta meitä on moneen junaan. Onneksi on ihmisiä jotka ymmärtävät mitä tarkoitan!!
  3. V

    Perinnöllisen sairauden kantaja

    Hei tiia-liina. Pakko saada vähän tähän purkaa, kun eräs hyvä ystäväni odotti lasta. He tekivät kaikki mahdolliset kokeet ym. raskauden aikana ja kävit ultrissa taajaan. En keksinyt mitään muuta syytä, kuin että he olivat juuri saaneet kuulla meidän lapsesta. Tuli itselle vähän huono olo...
  4. V

    Perinnöllisen sairauden kantaja

    Ihanaa, että joku tästä aiheesta kirjoittaa. Meillä on kaksi vuotias poika joka sairastaa reumantapaista sairautta, mutta paljon vakavampana. Kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin. Poika on tarhassa ja juttelee ym. Meillä on 25% mahdollisuus, että seuraavalla lapsella olisi sama sairaus. Olemme...
  5. V

    np-ultra turvotus pieni/ veriseulassa poikeavuus Kokemuksia syntyneistä kiitos

    On tuo päätös vaikeaa. Meillä piti olla kaikki hyvin, testeissä ei näkynyt mitään missään vaiheessa. Kunnes viikoilla 34-> lapsi ei enää kasvanut. Synnytys käynnistettiin ja lapsemme syntyi. Kaikki piti olla hyvin, kunnes vuoden päästä häneltä löytyi vamma. Eli eipä sitä aina testitkään ole...
  6. V

    Kallon luiden ennenaikainen luutuminen?

    Meillä on ihan tuoreessa muistissa tuo leikkaus. Meillä poika leikattiin Tyks:ssä joulukuussa 07. Kaikki meni todella hyvin ja poika on toipunut nopeasti. Sairaalassa olimme kaksi viikkoa ja sen jälkeen poika vähän huilasi vielä kotona. Muistan itse sen kauhun kun kuulin leikkauksesata...
  7. V

    raskaus vuodot

    Heippa, minä kun tulin raskaaksi luulin ensin että menkat on vain vähän myöhässä kun alkoi verinen tiputtelu. Kun sitten kunnon menkkoja ei kuulunut niin tein testin ja olin raskaana. Minulla tuo tiputtelu ei ollut mitään vakavaa. Samoin kävi ystävälleni, joka oli raskaana. Tiputteli ja hän kävi...
  8. V

    istumisesta ym.

    Heippa äeppä! Pitää kommentoida näköjään aina, kun löytyy kohtalotovereita. Me joudumme käymään nyt fysioterapiassa, kun poika ei suostu liikkumaan kuin kävelytuolilla. Tänään olimme juuri siellä ja poika meni mukavasti konttausasentoon, yritti nousta seisomaan ja istuskeli mukavasti. Silti...
  9. V

    istumisesta ym.

    Huh, tuntu vain että meidän poika on ehkäpä Euroopan ensimmäinen, joka ei vielä kävele. Pitäisi vain muistaa se, että lapsia ei saa verrata!! Itsellä se unohtuu välillä ja kun muut siitä vielä muistuttavat. Hiljaa hyvää tulee. :)
  10. V

    istumisesta ym.

    Heippa kaikille. Olen uusi täällä palstalla. Siirryin eräältä toiselta palstalta lukemaan teidän juttujanne, sillä tuntuu että täällä pysyy keskustelu mukavana ja lapsenne eivät ole "ihmelapsia". Tarkoitan , että eivät opi kävelemään 2 kk ikäisenä, puhumaan 3 kk ikäisenä ja syövät pippuripihvejä...

Yhteistyössä