Hakutulokset

  1. V

    Jokohan tärppäsi?

    mulla on nippistellyt alavatsaa tässä muutamana päivänä, nännit on olleet kipeet jo pitempään, tuntuu että vessassa saa käydä melko useasti ja tuntuu että olen kans turvoksissa, sitten on flunssainen olo. kp 55 on menossa. Pillereitten poisjätön jälkeen kierrot on heitelly mutta tämän on jo...
  2. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    tannuli................kp6/27..........yk3......ensimmäinen haaveissa Tirlittan-75..........kp8/30.........yk4.....ensimmäinen haaveissa sinttu83.............kp11/32..........yk3...ensimmäistä haaveillaan Tikka81...............kp23/35-38 .yk3...
  3. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    minulla on menossa kp 52/?, yk2.
  4. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    On ollut todella kiireinen syksyn alku. en ole kerinnyt täälläkään käymään, joskus olen käynyt lukemassa mutta tosi hätäisesti silloinkin. Tänään on vapaa päivä ja eikä meinaa nyttenkään olla aikaa. Opiskelussa on paljon kaikenlaista, harjoittelua, opinnäytettä, yms. Hienoa huomata miten paljon...
  5. V

    "Aamu" pahoinvointi

    Voit syödä ennen kuin nouset aamulla sängystä niin korpun tms. tai juoda lasillisen mehua. Päivän aikana kannattaa syödä säännöllisin väliajoin. Kokeile jotakin kylmää; mehujää, kohmeiset marjat, kylmä mehu yms.
  6. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Täällä joku tiedusteli ikä asiaa. Mie olen 22 vuotias. Katrinainen: Toivotaan, että niitä plussia pamahtelee piakkoin. Hyvä että sinulla on kaikki hyvin. Ota rennosti, älä stressaa niin kyllä kaikki menee hyvin. :hug:
  7. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    hei vaan kaikille minunkin puolestani! Menkat loppui eilen ja nyt olis sitten tarkoitus tässä kuussa puuhastella niin että se plussa tulisi. heh. =) meitä onkin runsas joukko tässä ketjussa mukana. siellä olisi oivia ehdokkaita tuohon plussanneet osioon. onkos kukaan testiä tehnyt?
  8. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    sädetikku............kp?/?..............yk...........kolmas haaveissa futuremami.........kp?/?..............yk2........ensimmäinen haaveissa tweety...............kp2/27............yk2......Toinen haaveissa Raakel..... .........kp 7/32-??........Yk3......Kuudes haaveissa...
  9. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    No niin, päivitin itseni tuonne listan alkupuolelle. Tänään ne sitten alkoivat, oikeastaan melko yllättäen. luulin että saisi odotella vielläkin pitempään. Mutta nyt sitten tositoimiin tässä kuussa. :) Paljon onnea plussan johdosta, Katrinainen! :heart: :heart: Ihana lukea hyviä...
  10. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    sädetikku............kp?/?..............yk...........kolmas haaveissa futuremami.........kp?/?..............yk2........ensimmäinen haaveissa vaavi08...............kp1/?..............yk2........ensimmäistä haaveillaan amanta...............kp5/26..............yk2........toinen haaveissa...
  11. V

    Huom te joilla ollut pitkä kierto ennen plussaa!

    Tänne onkin tullut vielä vastauksia. Kiitos. Niitä on kiva lukea. Onnea kaikille odotukseen! itse olen todella päättänyt tarkkailla tilannetta ja odotella.
  12. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Ja samoin syksyn.. täällä sataa vettä heti aamusta. kissa herätti, ja nenä oli ihan tukossa, joten siks olen näin aikaisin ylhäällä. menin nukkumaan ennen klo 23 että kyllä hyvät unet tuli. vaikka silmät onkin hieman ristissä. Hauskaa aamua teille jotka olette herännyt! :hug:
  13. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    sädetikku............kp?/?..............yk...........kolmas haaveissa futuremami.........kp?/?...............yk2........ensimmäinen haaveissa amanta...............kp?/?...............yk1........toinen haaveissa tannuli................kp?/?...............yk1........ensimmäinen haaveissa...
  14. V

    Limoista yhä!!? (älä avaa, jos ällöttää:)

    Raakel: mulla on sama juttu ollut tässä jo vähän aikaa. kirkasta limaa tulee melko paljon. maanantaina testasin negan, kp 38 silloin. kiertojen pituudet on vaihdellut pillereitten jälkeen, nyt on varmaan taas tosi pitkä tulossa. ellei sitten ole muuta syytä... :) ei muuta ku testiä vaan kehiin...
  15. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    iltaa kaikille! mitäs puuhailette? ;)
  16. V

    Muita Heinä-Elokuussa vaavin yritykseen alkavia??

    Niin, minnekäs Venla-05 ja myöskin Äippä2006 ovat kadonneet..? Joo, eipä täälläkään ole täti tullut. pientä alavatsakipuilua ja pientä nännien arkuutta on..ei kuitenkaan niin paljoa että olisivat menkkoihin viittaavaa. pitänee vaan odotella ja testailla sitten jos kp ehtii 50 tienoille.
  17. V

    Huom te joilla ollut pitkä kierto ennen plussaa!

    Kiitos HE82! Nyt mua vasta alkoi jännittään kun lueskelen teiän kokemuksia. mitäs jos sittenkin... no, jäitä hattuun. pitää odotella nyt muutama päivä eteenpäin. vähän kuitenkin on epätodellinen fiilis siihen plussaan kun tässä kuussa ei niitä peittoja kovin paljoa heiluteltu.. mutta jos...
  18. V

    Huom te joilla ollut pitkä kierto ennen plussaa!

    Riinuska81: kiitos sinunkin vastauksestasi! täytyy vaan odotella ja katsoa mitä päivät tuo tullessaan. ehkä täytyy sitten tuon kp 50 tienoilla vielä tehdä testiä jos silloinkaan ei ole alkanut..
  19. V

    Huom te joilla ollut pitkä kierto ennen plussaa!

    DJ Mussukka: kärsivällisyyttä totta tosiaan! välillä se vaan meinaa unohtua! toivottavasti ne menkat tulisi että saisi uuden kierron käyntiin tai sitten se plussa pärähtäisi yllättäen pitkästä kierrosta huolimatta. :heart:
  20. V

    Huom te joilla ollut pitkä kierto ennen plussaa!

    mulla oli pillereitten jälkeen kiertojen pituudet 36 x2 ja kerran 30 ja viimeksi 51. aiemmin ollut etovaa oloa ja kipuilua. nännit tuntuvat ehkä hieman aroilta(en voi sanoa että koko aikaa). vilu on kyllä. (mutta veikkaan että johtunee kun ikkunoita olen pitänyt auki eikä ulkona ole mikään...

Yhteistyössä