Hakutulokset

  1. M

    Raskauden ensioireet?

    Oireet: väsymys, muutokset rinnoissa, tihentynyt virtsaamistarve, pahoinvointi, hajut, vastenmieliset ruuat ja juomat, oudot himot, nälkä, vilunväreet, mielialat, vihlaisukivut, muutokset vatsan toiminnassa, tukkoinen nenä Ensimmäiset merkit raskaudesta saattavat ilmaantua äidille jo ennen...
  2. M

    Miten saan nää rinnanpäät kuntoon? :(

    Itse käytin bebanthenia ja laitoin pienet vanulaput päälle ettei liivitkään hankaa siis reilusti voidetta ja sitten ne laput. Tämä auttoi ainakin mulla:)
  3. M

    Tsempatkaa mua, en jaksais enää imettää...

    Tuttipulloihin on olemassa erilaisia nokka osia niin mitä jos ostaisit sellaisen "nännin" mallisen eli ihan pyöreän (ei soikea) tytti osan pulloon ja kokeilet sillä. Jos rintaruokinta ei onnistu niin ei sitä silloin kannata jatkaa sillä lapsen kasvu ja kehitys on kuitenkin kaiken A ja O:) Don´t...
  4. M

    onko täällä vielä ketään joka tietäis....

    Tuossapa linkki mistä löytyy:) http://www.alennuskoodi.fi/alennuskupongit/vaatteet_kengat_korut.html
  5. M

    Vatsatautiset; missä kaupungissa olette?

    Oulunsalossa =)
  6. M

    Paljon maksaa Lassie välikausihaalari?

    Kärkkäisiltä ostin tytölle viime keväänä haalrin hintaan 35?...
  7. M

    Tulkaa joku vetää töpseli seinästä

    anna osoite niin mää tuun kiskaseen:) :laugh:
  8. M

    Mistä apua hylätyksi tulemisen pelkoon?

    Kenen pelkäät sut hylkäävän? Auttas hieman asiaa...:)
  9. M

    toi äijä ei kyllä sovellu isäksi!

    Meillä sama ongelma. Mies istuu sohvalla tai tietokoneella, mä hoidan meidän 2 lasta, pyykkään, siivoan, hoidan astiat ja teen ruokaa. Jos olen esim kaupassa niin kotiin tullessamme haistan jo ovella että tytöllä jka vaippoja käytää, on kakka vaipassa vaan ei ole mies vaihtanut ja kun vaihdan...
  10. M

    Olisitteko te puuttuneet, vai olenko vaan (taas) nipo?

    Vaan pitäisi huolen siitä että omilla lapsillani on asiallinen ulkoiluvaatetus, ehkäpä siinä muutkin vanhemmat jotka antaa lastensa kulkea vähissä vaatteissa, heräävät siihen todellisuuteen ettei vielä ole kesä...:)
  11. M

    Apteekin raskaustesti, tärkeä kysymys!!

    Itse olen aina apteekin testin jälkeen rynnännyt tk:hon varmistamaan virtsatestillä jos o edes haaleaa viivaa näkynyt:)
  12. M

    Onko netissä jossain KÄÄNNÖSOHJELMA?

    http://translate.google.com/translate_t?hl=fi#
  13. M

    onnellinen pienestä asiasta

    Mutta mielestäni on niin hellyttävää kun auttaa vanhaa ihmistä ja avun jälkee kuulee sen sanan kiitos ja joskus jopa näkee onnen kyyneleet vanhuksen vanhoissa silmissä:) Siksipä olenkin ammatiltani vanhustenhoitaja =)
  14. M

    onnellinen pienestä asiasta

    Vai oikein rontti..:) Minulle mummoni oli kuin toinen äiti =)
  15. M

    onnellinen pienestä asiasta

    Minä myös pidin mummostani huolta käyden hänelle kaupassa, siivoamalla hänen talonsa ja joka joulu koristelin mummolan jouluvaloilla:) Mutta kun muutin mieheni kanssa toiseen paikkakuntaan ja teimme lapsia niin aika ei enää riittänyt:( 2005 joulukuussa mummoni puhelimessa kertoili minulle ettei...
  16. M

    Löytyisikö samassa tilanteessa olevia mammoja jakamaan ajatuksia...?

    Kiitos viestistäsi. Olihan tuossakin jotain mieltä helpottavaa:) Unohtui minulla mainita se että kun kotiuduin tyttäreni kanssa laitokselta (07) niin talo oli kuin pommin räjähdyksen jäljiltä, vaatteita, roskia, likaisia astioita, töhnää siellä täällä..Aloin heti siivoamaan. Mies vaan keljuili...
  17. M

    Löytyisikö samassa tilanteessa olevia mammoja jakamaan ajatuksia...?

    [i]Hei! Eli tilanne meillä on tällainen. Olen 21 vuotias kahden lapsen (04-07) äiti. Olemme pitäneet mieheni kanssa yhtä 7-vuotta. Ongelmani tai no ongelma ja ongelma en tiedä miksi tätä voisi kutsua on se että mieheni ei juuri osallistu lasten hoitoon. Käy kyllä töissä ja niin olen käynyt...
  18. M

    Auttakaa Minua !!

    [i]Ajatellut jos se olisi laktoosi intolerassia? Siinä ei tule iho oireita eikä jokaiselle välttämättä edes kauheaa kakka vaivaa mutta mahaa voi vääntää ja muuten olla huono olo. Kannattaisi todellakin olla neuvolaan yhteydessä lapsen maidon juonnin suhteen sillä maito on noin pienelle vauvalle...
  19. M

    Lasten nimiä

    Miko 3v Taru 2kk
  20. M

    Mitä tää on?

    Meillä hieman sama asia. poikamme ottaa ensin yhden pelin ja levittää sen lattialle, kun tämä levitys on suoritetty, siirrytään lego palikoihin ja tehdään näille sama jne...Mutta nyt olemmekin tehneet niin että olemme nostaneet pelit korkealle kirjahyllyn päälle ja lapsi saa itse tulla pyytämään...

Yhteistyössä