Hakutulokset

  1. G

    Kristityt tänne

    Muistan sinut kyllä :)
  2. G

    Kristityt tänne

    Sun täytyy varmaan kirjautua tänne että voit laittaa yksityisviestiä
  3. G

    Kristityt tänne

    Hei, en ole kuuteen vuoteen kirjoittanut tänne mitään tulin katsomaan ihan muuten vaan ja silmiini osui tämä sinun aloituksesi. Taisi olla johdatusta Laita minulle viestiä niin jutellaan ❤️
  4. G

    Onkohan palstailija "Grace" paikalla?

    Hei ap :) Sain Peyotelta viestiä. Luinkin sinun viestisi yllä mikä sinua ahdistaa ja muistan rukouksin :heart: Älä pelkää :hug:
  5. G

    Pelkäätkö kuolemaa?

    Tämä tarkoittaa että Hänellä on nyt tilaisuus auttaa sinua kun omat voimat loppuu. Jumala enemmän kuin mitään muuta vain odottaa, että sanot auta mua :) Ei siinä korulauseita ja hienoja rukouksia tarvita:hug:
  6. G

    Pelkäätkö kuolemaa?

    Ei se ole huonon uskovan merkki - muutenkin tuo huono uskova kalskahtaa kovalta..kukapa tässä täydellinen olisi, ei kukaan. Vahvistusta uskossani sinä kaipaat vain jotta pelko väistyy.:heart:
  7. G

    Pelkäätkö kuolemaa?

    Pelkäsin kuolemaa, mutta kun tulin uskoon pelko hävisi.
  8. G

    Mikä on paras ikä? Minkä ikäinen olet nyt?

    Täytän 39. En osaa kyllä sanoa mikä on paras ikä kun elämäni on ollut monella tapaan hienoa kaikkien neljän lapsen vauva-ajat on ihania vaikka toisinaan olikin raskaita välillä. Nyt on taas erilaista kun pieninkin lähtee eskariin syksyllä ja olen 10 v.kotiäitiyden jälkeen työelämässä
  9. G

    Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

    Hei rakkaat ihmiset, te jotka olette viimeisimpänä jättäneet viestin tähän olen ne kyllä aiemminkin lukenut ja rukoillut sillä vaikka en enää ole aktiivisesti täällä olen käynyt viestit lukemassa ja yv:llä on tullut myös rukouspyyntöjä :) Pieni Wilma-vauva on ollut rukouksissani hän on...
  10. G

    Aivan mahtava tunne kun usko uudistaa elämän!

    :wave: heiiiii :) En mä taida kuitenkaan...ihan nyt oli pakko laittaa viesti kun näin tämän ketjun.
  11. G

    Aivan mahtava tunne kun usko uudistaa elämän!

    Hei Dynamiitti. Mä en ole täällä myöskään kirjoitellut pitkästä aikaa, rukouspyyntöjen merkeissä olen kirjautunut toisinaan kun viesteihin niitä tulee silloin tällöin. Hienoa, että olet kasvanut uskossa ja oivaltanut tuon tärkeän asian :) UniQue PopPy :lle :hug: Sinua siunaten :heart...
  12. G

    muistellaankos vähäsen ? :D siis, mitä SINULLE on jäänyt mieleen kanssapalstailijoista ?

    Hetken?? pää kääntyi kun pöllöllä :D
  13. G

    Heipsan, pitkästä aikaa täällä

    Oikein hyvää, kiitos :) Mulle on kertynyt pari viikkoa lomaa ja nyt se alkaa jussin jälkeen. En vielä kerennyt klikkaamaan juttuasi auki mut huomasin että olet perheen kera menossa jonnekkin. Mihin matka ?
  14. G

    Heipsan, pitkästä aikaa täällä

    Ei se vaadi kirkkoa kun haluat kohdata Jumalaa :) Mene vaikka metsäpoluille kävelemään tai meren tai järven rannalle. Kaikki ympärilläsi on Hänen luomaa - se jos mikä puhuttelee.
  15. G

    Helppiä, mikä on se ihana gospel kappale????

    No juu, aattelinkin että kukaan toinen tuskin haluaa olla randomina..aina vaan :D
  16. G

    Helppiä, mikä on se ihana gospel kappale????

    Asiasta neljänteen .. Randomi Rane ? Oletko se sinä? :)
  17. G

    Heipsan, pitkästä aikaa täällä

    Mitäs uusinta uutta palstalle kuuluu?
  18. G

    IHANA Brasilian reissu takana!!! <3

    Kyllä kyllä vaikka kieltämättä huomaamme pientä alkukankeutta tässä arkeen palautumisessa, mutta kyllä oli kaikin puolin oikein virkistävää :)
  19. G

    IHANA Brasilian reissu takana!!! <3

    :D Aikaste hyvin osasit :)

Yhteistyössä