Hakutulokset

  1. Sydänkäpynen

    Kolmen lapsen äiti menettää pian jo toivonrippeet, lapset eivät usko mitään, apua tarvitaan!

    ...otappa yhetys lastensuojeluun, kerro että sinä tarvitsen apua. Meillä on just nyt menossa tutkimus neitimme 5v käyttäymisen takia...ja nyt soskun tädin ehdotus on et meille tulee kotiin ti ja to klo14-16 jou soskun täti joka leikkii meidän neidin kanssa..tuntuu joo oudolta mutta pakko vaan...
  2. Sydänkäpynen

    Tarhatädit pakottaa että lyhentäisin tyttären päivää??

    Mun tytär 5v. käyttäytyy huonosti tarhassa, lyö, sylkee, hiettelee kiviä ja tavaraa ja vaan nauraa kun pitäis pyytää anteeksi. Noh olemme tutkimassa onko hänellä adhd...ja nyt tarhatädit pakottaa että neidin tarha päivää on lyhennettävä, on tarhassa klo7.15-15.00... Olen työtön mutta opsikelen...
  3. Sydänkäpynen

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Pakko kyllä liittyä tähän porukkaan...soitin tänään lekuri aikaa ja sain onneks ajan ens viikon tiistaille, meen siis eka lekurille puhumaan tästä nutrauksesta, kun haluan tehdä sen 16vkon täysnutraten...ja sit osanutraten...Haluan ja pakko. Olen siis kahden lapsen äippä, ja kun ikää on pian...
  4. Sydänkäpynen

    Terolut mimmit

    miss_piggy :wave:
  5. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    ...käykö täällä enään kukaan...??:|
  6. Sydänkäpynen

    4½v tytön kakka/pönttö ongelma!!

    Moi, nyt tarvin apua, meidän neiti lopetti ku seinään pöntöön asioimisen. Oppi kesällä päivä kuivaksi, ja sen jälkeen todella reippaasti teki asiat pönttöön. Mutta viime viikolla yhtä äkkiää, ku seinään. Lopetti pönttöylyn. Pissat ja kakat tuli housuun...Murrrr...noh sain tuos maanantaina...
  7. Sydänkäpynen

    Neiti 3½v ei kakkaa!!!!!

    noni, nyt neiti kakkas, meni vessaan, kun pyysin, oli piiiiiitkään hiljasta, kävin katsomassa, niinpä neiti seisoi lavuaarin edessä housut jalassa ja kakka housussa. Noh mä päätin sitte että seisköön siel kunnes tajuaa ilmottaa että kakka tuli. Meni 15min, ja sit kuului: Mamma, tuli...
  8. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    heiiiiiii, mä täällä...:D kävin tuos vähän kyselees neuvoja kun neitimme Emma ei suostu kakkaan...siis pinnistää kyyneleet silmissä...ei auta läkkeet ei lämmin vesi eikä lahjonnat etc. Mutta on onneks nyt oppinu puoli kuivaksi, siis vaippa ainoastaan nukkuessa ja joskus ulkona. Ja oon muuten...
  9. Sydänkäpynen

    Neiti 3½v ei kakkaa!!!!!

    Moi, mikä avuksi? Kun neitimme ei halua kakata, pinnistäny kyyneleet silmissä nyt kolme päivää kakkaa, väittää ettei oo kakkahätä, pöntöllä itkee pois ja että ei kakka tuu. Mikään tähän mennes ei oo auttanu, ei lämmin vesi, ei lääkkeet, ei edes se että sais kakata vaippaan. Neiti oppinu justiin...
  10. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Juuu, Onnea teille!!!!!!!!:flower:
  11. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Moikkelis moi....kiwaaaa ku ootte täällä kirjotelleet... Ja Kiitos Ammu kutsusta, voitais me Emman kanss kyllä tullakki joku vklopun lauantai, käytäis samalla tsekkaan mun siskon uutta mökkiä siel, evijärvellä. Ja mä oon vaihtanu työpaikkaa, eipä nuo puhelinmyynti hommat ollu kiwaa, niinku...
  12. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Hennulille: Otan osaa suruun...tiedän miltä tuntuu, mun moelmmat isoisät ova kuolleet(äipän isä luusyöpään ja iskän isä sydänkohtaukseen) molempien hautajaisissa oli niin kauheeta...:'( ja nyt kun on jälkikasvua tullut, niin ainakin mulla vielki enemmän ikävä. Vaikka tiedän että ne kyllä tietää...
  13. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Jooo, nyt mä tein sen...mä otin vaipan pois Emmalta, ihana sama kuinka kauan tai kuinka monta housuu/lattiaa kastuu...mä ja Emma voitetaan kyllä!!!:kieh: Missä te muut mammat ootte???? haluu lisää porukkaa treffille...ja haluu kuulla mielipiteen tuosta ähtärin eläinpuistosta treffipaikkana...
  14. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Kiwaa!!! No mä nyt sit ehdotan, kun Emma rakastaa eläimii, niin mites olis Ähtärin eläin puisto????? Ja ajankohta vois vaikka heinäkuun puoliväli-elokuun ekaan vkon välissä?... http://www.ahtarinelainpuisto.fi/suomeksi/Etaisyydet_ja_yhteydet sinne olis ainaki sopiva matka...
  15. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Moikkelis....kesäloma häämöttää...eli muksuilla vikat 2päivää tarhassa ja mulla vikat 3päivää kurssia. Mä oon jo saanu työkkärin kautta hyg.passin, trukkikortin, työturvallisuuskortin ja @- ja Akortin...eli eiköhän näillä pitäis joku työ löytyä syksyllä, tai jos pääsis vaikka kouluun.. niin...
  16. Sydänkäpynen

    rattaat yhdistelmien tilalle?

    meillä nämä Jane Powertwin Strollers ja menee pieneen kasaaan ja kulkee kevyesti, suosittelen!
  17. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    No HALOOOOO...mihin te kaikki mammat ootte menny??? Täällä kaikki hyvin, mä sairastin(edelleen) keuhkokuumeen, ja Emma uhma vähän laantunut...vessa tarravihko otettu hyvällä tuloksella käyttöön, ei enään itke ku mennään potalle/pöntölle. Ja tänään sain ekan työttömän "palkan"...jepujee, ja...
  18. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    ...kröhöm...Emma on ihan "hirveen" hyvä kopioija, eli on oppinu kiroilun meiltä, minulta ja mieheltäni...:ashamed: ja niin kovasti ku yritettiin ettei lasten kuullen kiroilla...(ja ei me normisti siis kiroilla, nämä kiroilut on tulee riidoissa...) Ja ursu, juu, ei meilläkään tuota muiden...
  19. Sydänkäpynen

    Ekat raskaus oireet??

    Hihi, ihana nähdä että mun pystyyn laittama ketju on viel käytössä..:wave: mun oireita sivulla 1 ja 2 ja sivulla 15... Terkuin: minä ja kaksi lasta...:heart:
  20. Sydänkäpynen

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Moi, meillä taas Emma tekee tuota tarhassa: / , kiroilee, potkii, tönii, ja heittelee lautasiaan ja viel nauraa päälle ku ne siel kieltää ja Emma ei aina syö itse, joutuvat syöttään ja aika harvoin käy potalla/pöntöllä...voi jestas...kyllä se kotonaki jonkin verran tuota tekee, mutta meillä...

Yhteistyössä